Dat klopt, opzich is het wel geinig om met 9-0 te winnen van heracles maar het worden toch niet meer dan 3 punten die je mee naar huis neemt, plus het feit dat hij toch wel redelijk vaak afwezig is, dit half jaar kwam hij maar 9 keer in actie...quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
Alves is geen garantie voor mooi voetbal.
btw al eens opgevallen dat Alves niet scoort tegen "betere verdedigers"
KJH blijft echt nog wel een jaartje als je hem een miljoen extra salaris geeft en een goede trainer aanstelt. Dan ben je 17 miljoen goedkoper uit.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wel voor doelpunten....
Op zich een punt ja, maar die ervaring mist ie ook wel natuurlijk. Toch denk ik wel dat het een goede spits geweest was.
En ik vrees gewoon dat als KJH weggaat we een spitsenprobleem hebben. KJH scoort gewoon veel.
Ik help het je hopen....Maar ik vrees....quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:16 schreef twi het volgende:
[..]
KJH blijft echt nog wel een jaartje als je hem een miljoen extra salaris geeft en een goede trainer aanstelt. Dan ben je 17 miljoen goedkoper uit.
Wilde het net gaan zeggen,. Alves heeft volgens mij nog nooit tegen ons gescoord..quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
Alves is geen garantie voor mooi voetbal.
btw al eens opgevallen dat Alves niet scoort tegen "betere verdedigers"
Als we kampioen worden ja.. anders ook niet..quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:16 schreef twi het volgende:
[..]
KJH blijft echt nog wel een jaartje als je hem een miljoen extra salaris geeft en een goede trainer aanstelt. Dan ben je 17 miljoen goedkoper uit.
Hoef je ook niet te hard te zeggen, we krijgen hem gelijk op bezoek na de winterstop.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wilde het net gaan zeggen,. Alves heeft volgens mij nog nooit tegen ons gescoord..
Tja dat scenario hebben wij zometeen met Suarez....quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik (of eigenlijk Hugo Borst) wel, ze hebben een begroting va 28 miljoen en hebben meer dan 45 miljoen uitgegeven aan spelers. Dus ja, bij AZ weet je dat de sponsor garant staat voor tenminste 17 miljoen euro.
Ik verheug me in elk geval al op de situatie wanneer Alves er over een jaar weer dertig in heeft geschoten en Barcelona zich meldt. De strijd die zich dan gaaf afspelen tussen Scheringa en Alves wil ik niet missen.
Hebben wij die betere verdedigers dan? Volgens mij alleen op papier...quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wilde het net gaan zeggen,. Alves heeft volgens mij nog nooit tegen ons gescoord..
Ik moet eerst nog maar zien of hij er inderdaad 30 in zal leggen. Ik hoop echt van harte dat hij jammerlijk zal falen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik (of eigenlijk Hugo Borst) wel, ze hebben een begroting va 28 miljoen en hebben meer dan 45 miljoen uitgegeven aan spelers. Dus ja, bij AZ weet je dat de sponsor garant staat voor tenminste 17 miljoen euro.
Ik verheug me in elk geval al op de situatie wanneer Alves er over een jaar weer dertig in heeft geschoten en Barcelona zich meldt. De strijd die zich dan gaaf afspelen tussen Scheringa en Alves wil ik niet missen.
Wij hebben momenteel niet zo'n goede verdediging dus hij scoort nu gegarandeert.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik help het je hopen....Maar ik vrees....
Pff, d'r staat een bank achter hoor. En als die bank er niet (meer/helemaal/voor een deel) staat, dan staat Scheringa er. En DSB is inzake sponsoring een ander soort bank dan ABN-Amro. En als Scheringa wat wil dat gaat het vaak door.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
18 miljoen lijkt me voor een club van het formaat AZ totaal onverantwoord
Point madequote:Op woensdag 2 januari 2008 13:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hebben wij die betere verdedigers dan? Volgens mij alleen op papier... [afbeelding]
Alves staat echt nog op 0 tegen ajaxquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hebben wij die betere verdedigers dan? Volgens mij alleen op papier...
Het is exact hetzelfde systeem als het systeem waar we vorig jaar uit bij FC Twente met 1-4 wonnen en uit bij PSV met 1-5, niets mis mee dus! Daarbij is dit systeem juist geknipt voor Urby Emanuelson, met Edgar Davids én Hedwiges Maduro is er voldoende rugdekking en kan hij naar hartelust opkomen. Dennis Rommedahl is de enige échte buitenspeler in de selectie, Leonardo is centraal minstens even goed, waarom dan vasthouden aan 4-3-3?quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:08 schreef Fides het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Ogararu én Emanuelson zijn beide als vleugelbacks compleet waardeloos. Tevens staan er nu eigenlijk maar 3 aanvallend ingestelde spelers op het veld.
Alves wel ja, toeval?quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
Alves staat echt nog op 0 tegen ajax
Ik denk dat je moet switchen tussen 4-3-3 en 4-1-2-1-2quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is exact hetzelfde systeem als het systeem waar we vorig jaar uit bij FC Twente met 1-4 wonnen en uit bij PSV met 1-5, niets mis mee dus! Daarbij is dit systeem juist geknipt voor Urby Emanuelson, met Edgar Davids én Hedwiges Maduro is er voldoende rugdekking en kan hij naar hartelust opkomen. Dennis Rommedahl is de enige échte buitenspeler in de selectie, Leonardo is centraal minstens even goed, waarom dan vasthouden aan 4-3-3?
Zekers. Ik wil bij Ajax eik ook wel een soort Berlusconi.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach, suikeroom Scheringa trekt de knip wanneer dat nodig lijkt.
Reken daar maar niet op. Ze zijn officieel 'bank' geworden. DNB verleent dat predikaat niet als het op drijfzand is gebaseerd. Scheringa is een lul maar hij heeft het echt extreem goed gedaan. Hij was politieagent hè...quote:Ik hoop van harte dat de DSB snel failliet is.
1 2 3 4 5 6 7 8 | ------------------------------------------------ Van der Wiel - Heitinga - Vermaelen - Vertonghen ------------------------------------------------ ------- Gabri ------------------ Davids -------- -------------------- Perez --------------------- --- Suarez --------------------------- Luque --- ------------------ Huntelaar ------------------- |
1 2 3 4 5 6 7 8 | ------------------------------------------------ Ogararu -- ???????? -- V. d. Heijden -- Schilder ------------------------------------------------ ---- Maduro ------------------- Emanuelson ----- ------------------- De Jong -------------------- --- Rommedahl --------------------- Leonardo --- -------------------- Urzaiz -------------------- |
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant maakt dat de ziel van Ajax eigenlijk wel compleet kapot, kijk naar AZ in principe hoeft dat team er niks voor te doen en het wordt een titelkandidaat alleen omdat ze met geld kunnen strooien daar, terwijl een ploeg vroeger beter werd door jaarlijks een plekje te stijgen in de ranglijst...quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:26 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Zekers. Ik wil bij Ajax eik ook wel een soort Berlusconi.
[..]
Tja, wat dat betreft heeft hij het goed gedaan...quote:Reken daar maar niet op. Ze zijn officieel 'bank' geworden. DNB verleent dat predikaat niet als het op drijfzand is gebaseerd. Scheringa is een lul maar hij heeft het echt extreem goed gedaan. Hij was politieagent hè...
Leo op rechts en Luque op links, Suarez mag bank zitten imhoquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:31 schreef twi het volgende:
[ code verwijderd ]
Zo dan maar. Simpelweg omdat ook een vleugelspeler als Rommedahl geen enkele fatsoenlijke voorzet geeft vanaf de achterlijn. Die kun je er dan nog in brengen in de 2e helft wanneer Leonardo en Suarez hun tegenstander zoek hebben gespeeld.
1.8 miljoenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:33 schreef teamlead het volgende:
ik heb het waarschijnlijk even gemist hoor.. maar wat heeft Ajax nu betaald om Perez weer terug te krijgen
Luque kan in plaats van Leonardo. Linkspoot op links, rechtspoot op rechts. Suarez doet het prima met 10 goals terwijl hij niet eens in de spits staat. Natuurlijk kan het niet kwaad om hem eens op de bank te zetten, maar Suarez is het enige lichtpuntje qua dreiging wat Ajax op dit moment heeft.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Leo op rechts en Luque op links, Suarez mag bank zitten imho
Mijn gedachte iddquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:31 schreef twi het volgende:
[ code verwijderd ]
Zo dan maar. Simpelweg omdat ook een vleugelspeler als Rommedahl geen enkele fatsoenlijke voorzet geeft vanaf de achterlijn. Die kun je er dan nog in brengen in de 2e helft wanneer Leonardo en Suarez hun tegenstander zoek hebben gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |