Wat heb jij een paupernaam.quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gedoemd tot mislukken, wat een fucking loser![]()
Weinig.quote:Op woensdag 2 januari 2008 05:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben er wel trots op, maar wat post jij voor nuttigs in dit forum ??
Okay, fair enough. Jammer, want dit is best een leuk forum,quote:
Niet huilen hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 05:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, ik zou er ook mee pronken hoor.
[ afbeelding ].
Hilbrand Nawijnquote:Op woensdag 2 januari 2008 05:37 schreef tong80 het volgende:
Wie wordt de volgende ?
De triangelspeler van de Josti-band ?
Ik zit dat Jensenfragment te kijken, het is wel een hilarische "whahaha"quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:32 schreef Urquhart het volgende:
En heeft eigenschap elke zin af te sluiten met een bulderende: "Whahahahaha"
Ben ook wel benieuwd of het 1. waar is 2. als het waar is hoe de bewoners met zo'n jongen omgaanquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zit dat Jensenfragment te kijken, het is wel een hilarische "whahaha"![]()
.
Dit wordt leuk
André gaat Lieke uitwonen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd of het 1. waar is 2. als het waar is hoe de bewoners met zo'n jongen omgaan
HIj heeft alleen nog een moeder, zijn vader is al jaren dood. Ik zie hem regelmatig, in de stad zal eens ff vragen of het waar is of dat het weer een stom gerucht is.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij komt uit Vlaardingen, hij is 33, woont nog bij ouders, heeft vriendin, deed "wat ben jij lelijk van dichtbij" bij Xfactor
.
Ken jij hemquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:20 schreef petraa het volgende:
[..]
HIj heeft alleen nog een moeder, zijn vader is al jaren dood. Ik zie hem regelmatig, in de stad zal eens ff vragen of het waar is of dat het weer een stom gerucht is.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ken jij hem![]()
Mag ik je aanraken
![]()
![]()
Ik ken hem, maar je mag me niet aanraken!!!!quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ken jij hem![]()
Mag ik je aanraken
![]()
![]()
Hoe is hij in het echtquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ken hem, maar je mag me niet aanraken!!!!
Oke als ik hem tegenkom zal ik het zeggen tegen hem. In het echt is het net zo als op tv, beetje sukkelig ventje, toen ik klein was kwam ik met mijn vader altijd bij hem thuis. Nu is het meestal alleen hallo, dag hoe is het, maar ik geef het door voor je.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoe is hij in het echt? Kan je mijn fantopic noemen op fok
![]()
[Jensen] Andre Pronk fantopic
Gooi er maar in ? gooi er maar ihiiinquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:01 schreef Mika25 het volgende:
Saaier dan nu kan DGK niet worden, dus gooi hem er maar in als gastspeler...
Kwam je altijd bij hem thuisquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke als ik hem tegenkom zal ik het zeggen tegen hem. In het echt is het net zo als op tv, beetje sukkelig ventje, toen ik klein was kwam ik met mijn vader altijd bij hem thuis. Nu is het meestal alleen hallo, dag hoe is het, maar ik geef het door voor je.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:59 schreef Urquhart het volgende:
Gaat hij straks nog actief op Fok worden ook
Het gaat juist goed met de kijkcijfers. Dat is ook de reden dat ze voorlopig nog niet gaan stoppenquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:19 schreef Canisfire het volgende:
Eerst die nerd van beauty en de Nerd, Toen die Zwerver en nu dit weer.
Het gaat echt slecht met kijkcijfers he
Misschien ook met de kijkcijfers, maar in ieder geval, zijn er bljikbaar nog maar weinig 'normale' mensen, die de Kooi in willen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:19 schreef Canisfire het volgende:
Eerst die nerd van beauty en de Nerd, Toen die Zwerver en nu dit weer.
Het gaat echt slecht met kijkcijfers he
quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:48 schreef Robjuhhh het volgende:
In de nieuwjaarsnacht maakte Andre Pronk in Heerlen bekend dat hij half januari deel zal gaan nemen in De Gouden Kooi, weet alleen niet of het als bewoner is of als gast.
Nu vragen jullie natuurlijk af wie die Andre is, nou hij komt regelmatig bij Jensen, die lachende mongool die denkt dat hij kan zingen en zo dit wereldje is ingerolt via X-Factor.
Hierbij een foto van die gast:
[ afbeelding ]
Wisten jullie dat nog niet danquote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 11:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wisten jullie dat nog niet dan![]()
Nee, z'n lach zelf is hilarisch. Kijk gewoon 't filmpje van Jensen dat gepost id (duurt maar 10min of zo) en je snapt 't meteenquote:Op maandag 7 januari 2008 12:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lacht ie echt om alles dan?![]()
Leuk voor een paar dagen, die 'zwerver' mag nu ook wel weer weg...
Gaan we dat ff doen, als ie maar hinnikt...quote:Op maandag 7 januari 2008 12:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, z'n lach zelf is hilarisch. Kijk gewoon 't filmpje van Jensen dat gepost id (duurt maar 10min of zo) en je snapt 't meteen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |