Vrees het ergstequote:Op maandag 7 januari 2008 20:53 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hoop dat deze jury wel weet hoe er moet worden gejureerd.
quote:-gebruikersnaam-
-Een doellijn opsnuiven is nooit grappig-
quote:-Han-Pekel-
-Verzorger: "Een sproetje?! Geef maer hoer, ik roggel het wiel!"-
quote:-ZoneKill-
-Verzorger neemt, 'alle neuzen moeten dezelfde kant op', iets te letterlijk.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-bhm-
-Verzorger: We zijn voor elkaar gemaakt we dragen allebei handschoenen, kom hier ik wil je nu-
Nope, voetbal, je kent de sport vast welquote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:53 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hoop dat deze jury wel weet hoe er moet worden gejureerd.
Was je maar naar jurytraining gegaanquote:Op maandag 7 januari 2008 20:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nope, voetbal, je kent de sport vast wel
Ik wist dat deze zou komenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Was je maar naar jurytraining gegaan
Nope, dacht het ook nietquote:Op maandag 7 januari 2008 21:49 schreef Beschouw het volgende:
Mooi, al een tussenstand.
Maar is de totaaluitslag van juli t/m december al gepost door Bayswater? Nee toch zeker.
Niet te ongeduldig he...quote:Op maandag 7 januari 2008 21:54 schreef afca_shady het volgende:
waar blijft nieuwe picca?
Bayswater laat zich uberhaupt niet meer zien hierquote:Op maandag 7 januari 2008 21:49 schreef Beschouw het volgende:
Mooi, al een tussenstand.
Maar is de totaaluitslag van juli t/m december al gepost door Bayswater? Nee toch zeker.
Gunnen we hem allemaal zijn reisje naar Engeland en is dit zijn dank na zijn terugkomst? Moet maar gauw verhuizen, die gozer. Schaam me voor deze plaatsgenoot.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bayswater laat zich uberhaupt niet meer zien hier
quote:Op maandag 7 januari 2008 22:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gunnen we hem allemaal zijn reisje naar Engeland en is dit zijn dank na zijn terugkomst? Moet maar gauw verhuizen, die gozer. Schaam me voor deze plaatsgenoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |