quote:
quote:
Pak iemand van je Eigen lengte om te pesten.quote:
*geeft RonnieV een knuffelbeertje om te troosten..quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]![]()
* RonaldV gaat grienend in een hoekje zitten.
ik dacht al, die kwam me al bekend voorquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:57 schreef k_man het volgende:
Ik weet overigens niet of het al iemand was opgevallen, maar de volledige OP en TT zijn woordelijk gekopieerd van een topic van pea uit 2006.
* Ynske sleept een grote lollie aan voor Ronaldquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:52 schreef Dangel het volgende:
Xilantof lijkt me wel een goed iemand voorop FOT. Van welk forum is ie nu mod? Zie m iig heel veel in FOT
Requote:Op woensdag 2 januari 2008 14:47 schreef Re het volgende:
[..]
ik dacht al, die kwam me al bekend voor
fotoloogquote:
Nu?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:59 schreef Re het volgende:
[..]
fotoloog... wanneer gingen we nou een biertje doen enzo
trabago esta por dummiies!quote:
of k_manquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:20 schreef Robertje het volgende:
k-man
Sok moet terug!quote:
si, si guappoquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:06 schreef fotoloog het volgende:
[..]
trabago esta por dummiies!
un propera ano! mi amiggo...
Wat een troesstanden weer!quote:
mja, heb jij weer een puntquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:35 schreef Re het volgende:
zolang fok nog kittens in de hens wil steken zal dat denk ik niet gebeuren
No way. Leuk geweest, doen we niet meer.quote:
Harry,beste wensenquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:42 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
No way. Leuk geweest, doen we niet meer.
k_man lijkt me de aangewezen persoon om nu maar eens een paar vuurvaste broekspijpen aan te trekken en de gesel ter hand te nemen
kennelijk vertrouwt k_man niet op de wijsheid van de fok!-legerleiding dat er op enige termijn uit wat gegadigden een goeie mod moet worden aangewezen, en in dat geval zit er alleen maar op om te laten zien dat je het beter kan
Hoewel het op FOT wel meevalt, heeft het bevoegd gezag op Fok! in het verleden niet altijd even gelukkige keuzes gemaakt bij het aanstellen van mods.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:42 schreef Ouwesok het volgende:
kennelijk vertrouwt k_man niet op de wijsheid van de fok!-legerleiding dat er op enige termijn uit wat gegadigden een goeie mod moet worden aangewezen, en in dat geval zit er alleen maar op om te laten zien dat je het beter kan
Insgelijksquote:
Goeie OP, je zou een goeie mod zijnquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:57 schreef k_man het volgende:
Ik weet overigens niet of het al iemand was opgevallen, maar de volledige OP en TT zijn woordelijk gekopieerd van een topic van pea uit 2006.
Als ik mod was, zou ik er gelijk een slot op knallen.quote:
Men mag best meedenken. Of we er wat mee doen is een 2e.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:39 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Als ik mod was, zou ik er gelijk een slot op knallen.![]()
![]()
Het is hier potdomme geen democratie
![]()
ben overigens wel vereerd en niet geïnteresseerd.
moet ie wel willen he?quote:
ik bedoel jou ook niet persé.quote:Op donderdag 3 januari 2008 07:37 schreef SunChaser het volgende:
Nee, ik heb Miklos geen gunst te verlenen, maar ik vond m erg goed als mod en hij heeft er ook nog eens verstand van.
O jee.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]![]()
Uit jouw mond zou ik dat als een compliment opvatten als ik RonaldV was.quote:Op donderdag 3 januari 2008 07:46 schreef SunChaser het volgende:
Ik snap m wel, maar t ging me vooral om SB. Kijk, die RonaldV mogen ze wmb gewoon bij het grof vuil laten staan.
Precies!! En wat komt hij zich er nou weer mee bemoeien? Is nooit in FOT te zien, maar het gaat om modjes en voila, daar issie weerrrrrrrrrrrrr.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Uit jouw mond zou ik dat als een compliment opvatten als ik RonaldV was.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:14 schreef ElizabethR het volgende:
Tha_Erik
Omdat hij bijzonder creatief is, veel aanwezig is en ook nog eens gewoon een heel aardige user, die met tact en mensenkennis een en ander wel in het gareel kan houden.
Ach, je bent ook weer eens in FOT, ouwe ramptoerist?quote:Op donderdag 3 januari 2008 07:46 schreef SunChaser het volgende:
Ik snap m wel, maar t ging me vooral om SB. Kijk, die RonaldV mogen ze wmb gewoon bij het grof vuil laten staan.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:24 schreef dutchie het volgende:
[..]
O jee.![]()
Ik bedoelde dus: dat Vv toch aardiger was irl dan ie hier leek.
Wat in werkelijkheid ben jij natuurlijk weer veel leuker dan Vv, dat snap je toch wel?
Niks aan toe te voegen!quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Uit jouw mond zou ik dat als een compliment opvatten als ik RonaldV was.
Hoi! Jou ken ik nog niet, geloof ik. Ik ben RonaldV. Verzuurd, want ex-crew. Wat is jouw excuus?quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Precies!! En wat komt hij zich er nou weer mee bemoeien? Is nooit in FOT te zien, maar het gaat om modjes en voila, daar issie weerrrrrrrrrrrrr.
Verzuurde excrew Klaagbaak-modquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:52 schreef RonaldV het volgende:
Verzuurd, want ex-crew. Wat is jouw excuus?
Eh?quote:
Ah, got that!quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, het is pas 3 januari. Je moet jouw vraag en mijn reply achter elkaar lezen/
zenks honniequote:Op donderdag 3 januari 2008 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg Puckzzz. Die loopt hier al een tijdje mee en is er regelmatig, weet van zaken af en maakt tevens toffe foto's.
Als je ElizabethR niet kent kom je inderdaad te weinig in Fot.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ach, je bent ook weer eens in FOT, ouwe ramptoerist?
[..]
[..]
Niks aan toe te voegen!
[..]
Hoi! Jou ken ik nog niet, geloof ik. Ik ben RonaldV. Verzuurd, want ex-crew. Wat is jouw excuus?
Als ik je bij de eerstvolgende FOT-meet over het hoofd zie, kom je dan even handjes schudden?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:01 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Als je ElizabethR niet kent kom je inderdaad te weinig in Fot.
Never Mind Seniel ofzoquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als ik je bij de eerstvolgende FOT-meet over het hoofd zie, kom je dan even handjes schudden?
Ach, jochie....quote:
Sinds wanneer ben jij ONZer dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:21 schreef HMaster-II het volgende:
Zal wel en zware klus zijn... 150 aanvragen waar van 150 uit de ONZ club komen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |