quote:Stichting KICI kledinginzameling zamelt tweedehands kleding in voor het goede doel. Dit doen we via kledingbakken en inzamelacties. Textielafval krijgt op deze manier een tweede bestemming.
Textiel dat herbruikbaar is wordt verkocht en krijgt een tweede leven in derdewereldlanden en Oost-Europa. De opbrengst komt in de vorm van donaties 100 % ten goede aan goede doelen in binnen- en buitenland. Onze prioriteit gaat daarbij uit naar projecten die gericht zijn op educatie, ontwikkeling en duurzaamheid.
Onze dienstverlening aan bedrijven laat zien dat maatschappelijk verantwoord ondernemen niet ingewikkeld hoeft te zijn. Afvalscheiding spaart het milieu, iedereen kan een steentje bijdragen en het levert geld op voor goede doelen. Op deze site een aantal prachtige projecten ter inspiratie. Verder: praktische informatie, achtergronden, uitleg over fondsenwerving, en interessante links over duurzaamheid.
Jaja, dat weet ik ook, en ik heb zo'n bak voor de deur staan, maar ik vroeg me af of iedereen ze daarin gooit of dat we een goed doel over het hoofd zien waar ik iets mee zou kunnenquote:
Het wordt steeds minder...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
zodat er uiteindelijk van elke 100 euro 2 cent overblijft voor een hongernegertje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |