Zou lachen zijn als Jaap nu inene een vette scheet lietquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:42 schreef T-lex het volgende:
B&A samen in dromenland...en ook Lieke zakt steeds verder in de bilspleet van Jaap.
Stelletje watjes allemaal, hoe minder ze doen hoe luier ze worden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:43 schreef Dark het volgende:
Lieke, Brian en Amanda slapen, Huub en Mikey slapen bijna.........spannende film
Het hoogtepunt van deze streamavond...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als Jaap nu inene een vette scheet liet
En dan het gore lef hebben om tegen Nena te zeggen : Neem een actievere houding aan.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:43 schreef Dark het volgende:
Lieke, Brian en Amanda slapen, Huub en Mikey slapen bijna.........spannende film
In plaats dat het kuthokje dat eens tegen A en B zegt !quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dan het gore lef hebben om tegen Nena te zeggen : Neem een actievere houding aan.![]()
Kuthokje
![]()
Beetje onvoorstelbaar eigenlijk. Als een gast daar binnenkomt en vraagt wat doe jij voor de kost? 'Make-uppen, pruikjes vernielen en neuken'.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:51 schreef Dark het volgende:
[..]
In plaats dat het kuthokje dat eens tegen A en B zegt !
Die 2 doen echt niets anders dan eten, slapen en seksen......... wat een baan
Daarom moest Nena eruit...zij wilde niet neuken voor de camera'squote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dan het gore lef hebben om tegen Nena te zeggen : Neem een actievere houding aan.![]()
Kuthokje
![]()
En het enige dat Brian kan, is Amanda uitwonen en exploiteren na de kooi.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Beetje onvoorstelbaar eigenlijk. Als een gast daar binnenkomt en vraagt wat doe jij voor de kost? 'Make-uppen, pruikjes vernielen en neuken'.
Nou, ik heb het wel gehad met al dat gewip!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daarom moest Nena eruit...zij wilde niet neuken voor de camera's
Mee eens..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Nou, ik heb het wel gehad met al dat gewip!
Geef mij maar een snood plan of een vette ruzie
aMANDA DIE bRIAN EEN KNAL VERKOOPT....MAKE MY DAYquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Nou, ik heb het wel gehad met al dat gewip!
Geef mij maar een snood plan of een vette ruzie
dat doet Amanda anders ook vrij passief zag ik vanmiddag.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb nog een littekentje op mijn hart na de actie achter het beruchte muurtjequote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Amanda lijkt me ook niet zo'n gewild object voor de Playboy. Iedereen heeft haar borsten al tot in den treure kunnen bekijken.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:03 schreef Dark het volgende:
[..]
En het enige dat Brian kan, is Amanda uitwonen en exploiteren na de kooi.
De sukkel denkt binnen te zijn als zijn neuksletje 1x in de playboy heeft gestaan........how sad!
Maar zij doet het tenminste...is vast de filosofie van de regie..en loopt maar wat graag met blote tieten rond...deed Nena ook niet..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:07 schreef 2live het volgende:
[..]
dat doet Amanda anders ook vrij passief zag ik vanmiddag.
Dat is vast Huub zijn schuldquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:08 schreef blomst het volgende:
wat kijkt Brian kwaad.
Hij heeft gewoon een kudtkopquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:08 schreef blomst het volgende:
wat kijkt Brian kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |