nee, maar ik kan het daar niet in terug vinden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
http://www.toeslagen.nl/particulier/zorgtoeslag2007/
Was dat nou zo moeilijk te vinden?
Je kunt gewoon het aanvraagfromulier van 2007 invullen, dan wordt er over het gehele jaar berekend (met terugwerkende kracht) of je er recht op had en zo ja, hoeveel dan... Kortom: als je dat nog niet hebt ingevuld, zal dat de "oplossing" zijnquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
nee, maar ik kan het daar niet in terug vinden.
Onder welke rots heb jij gezeten?! De belastingdienst gebruikt ondertussen de helft van z'n inkomsten om populair te doen met reclame maken dat ze geld uitdelen. Dat kan je niet gemist hebben als je radio/tv/krant/billboards/post hebt gezien de afgelopen jaren...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:59 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben er een tijd geleden achter gekomen dat ik recht had op zorgtoeslag. Ik wist niet dat het bestond.
Ach, hij heeft nogal moeite met lezen volgens mij.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:41 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Onder welke rots heb jij gezeten?! De belastingdienst gebruikt ondertussen de helft van z'n inkomsten om populair te doen met reclame maken dat ze geld uitdelen. Dat kan je niet gemist hebben als je radio/tv/krant/billboards/post hebt gezien de afgelopen jaren...
Binnen 6 maanden wel te verstaan..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:20 schreef MociN het volgende:
Moet wel binnen een bepaalde tijd
Binnen 6 maanden van wat?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:51 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Binnen 6 maanden wel te verstaan..
je hebt een jaarrechtquote:
Zeg dan gewoon dat je te lui was om het zelf uit te zoeken, of zelf te bellen naar 0800-0543.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:13 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga het zo snel mogelijk regelen. Bedank voor de infohet is zo een stuk duidelijker dan dat ik het zelf zou moeten uitzoeken.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:13 schreef Wexy het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je te lui was om het zelf uit te zoeken, of zelf te bellen naar 0800-0543.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |