FOK!forum / Jong! / Brommertopic #133. Gelukkig nieuwjaar enzo
Gibeondinsdag 1 januari 2008 @ 17:28

  • Deel #133
    __________________________________________________________________________________

    Kijk maar naar de berichtgeschiedenis van de vaste leden!
    __________________________________________________________________________________

    Brommers/Scooters van een aantal FOK!-kers
    Klik op de naam voor een foto.

  • LucasBergman
  • mic_forever
  • JunkieSietze
  • DJ-Maurits
  • JosvG
  • bb_penske
  • Coupe
  • friemel
  • xFriendx
  • LadyDana
  • ikJur
  • PallominnoX
  • MarkyB
  • The-Reloader
  • Kevv
  • C2C
  • Herox
  • AkTje
  • Hijacking
  • Halvor
  • Ferrox
  • Mstr
  • centenbakkie
  • Mustisuc
  • Sloavink
  • Geqxon
  • Diemietuhriej
  • C2C
  • mic_forever
  • MaximumRush
  • FS180
  • PallominnoX
  • Wudstik
  • Devolution
  • Ferrox
  • Ipho
  • Wiilcoo
  • Bazzie
  • Snelwagen
  • Gibeon

    Reminder: als je de 300ste post maakt, moet je een nieuw topic openen! - Hier kun je de OP vinden.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Gibeon op 01-01-2008 17:42:45 ]
  • Gibeondinsdag 1 januari 2008 @ 17:28
    fipo
    Sjibbledinsdag 1 januari 2008 @ 17:39
    2 topics, klopt niet

    slotje
    D_Adinsdag 1 januari 2008 @ 17:41
    Ienemienemutte.
    Gibeondinsdag 1 januari 2008 @ 17:42
    Ik win
    Graag
    Please?
    Doc.Browndinsdag 1 januari 2008 @ 17:46
    Zijn er hier ook met wat oldtimer brommers? Heb zelf sinds m'n zestiende, da's zo'n 7 jaar geleden alweer, verschillende Zündapp's gehad en nu heb ik een Puch M50 Racing Prachtmachine.
    Gibeondinsdag 1 januari 2008 @ 18:09
    Ik wel, een Zundapp GT50 bijna onversleuteld, alleen de cil en de carb ongeveer
    Doc.Browndinsdag 1 januari 2008 @ 18:18
    Mooi ding! Heb zelf een oranje GTS 50 gehad uit 73 als ik mij niet vergis. Dat was ook een pareltje.

    Overigens zijn mijn brommers eigenlijk altijd origineel geweest. Toen liepen ze sowieso altijd wel al wat harder dan 45. Als ik er al aan heb zitten sleutelen is het voor wat extra power voor hier in de heuvels.
    centenbakkiedinsdag 1 januari 2008 @ 18:51
    hanekam geschherd gisteravond
    fs180dinsdag 1 januari 2008 @ 19:23
    boh
    Gibeondinsdag 1 januari 2008 @ 20:04
    quote:
    Op dinsdag 1 januari 2008 18:18 schreef Doc.Brown het volgende:
    Mooi ding! Heb zelf een oranje GTS 50 gehad uit 73 als ik mij niet vergis. Dat was ook een pareltje.
    Dankje
    Mijne is uit 74, dus scheelt niet veel. Enige verschil zit 'm dan in de tank (ongeveer)
    felic.woensdag 2 januari 2008 @ 04:35
    Shiit mijn topicreeks gaat goed gek, gek goed!

    Mijn brommer is trouwens vorige week gestolen.
    centenbakkiewoensdag 2 januari 2008 @ 11:27
    balen gek
    was ie verzekerd tegen diefstal?
    Geqxonwoensdag 2 januari 2008 @ 14:25
    Ik heb trouwens piepende achter-schokdempers. Iemand enig idee hoe dat werkt met standaard schokdemper? De schokdemper van de achterbrug en het frame halen, simpelweg de boven en onderkant van elkaar schroeven en een beetje siliconespray? Of krijg ik de veer onmogelijk in de schokdemper teruggeplaatst met handkracht? De schokdemper op de brommer terugzetten is geen enkel probleem.
    fs180woensdag 2 januari 2008 @ 16:26
    krijg je niet terug, gewoon olie er zo bijspuiten, werkt ook
    Geqxonwoensdag 2 januari 2008 @ 16:27
    Dank je, zo maar even doen dan.
    gatehwoensdag 2 januari 2008 @ 16:56

    alleen nog blokje eronder
    Geqxonwoensdag 2 januari 2008 @ 17:19
    Dat doe ik je niet na.
    Diemietuhriejwoensdag 2 januari 2008 @ 17:26
    Ja hoi vriendjes en vriendinnetjes.
    Geqxonwoensdag 2 januari 2008 @ 17:27
    En gateh, heb je wat meer info over je kentekenhouder? Dat ziet er wat stabieler uit dan de twee 60mm lange M6 bouten die ik gebruik...
    Hijackingwoensdag 2 januari 2008 @ 17:54
    quote:
    Op dinsdag 1 januari 2008 17:42 schreef Gibeon het volgende:
    Ik win
    Graag
    Please?
    als jij zo graag een topic wilt openen mag je dat van mij wel hoor
    Gibeonwoensdag 2 januari 2008 @ 18:41
    Hij was al open stakker
    Diemietuhriejwoensdag 2 januari 2008 @ 20:06







    (op de achtergrond zie je de Merlo staan.

    En mijn tijdelijke bedrijsauto. 8)


    Dat was dat wat Sandra postte (ik per ongeluk onder haar naam) in het vorige topic. Stonden goed vast.
    Geqxonwoensdag 2 januari 2008 @ 21:33
    Godse boer
    Diemietuhriejwoensdag 2 januari 2008 @ 22:10
    Ik ruik jaloezie.
    Geqxonwoensdag 2 januari 2008 @ 22:14
    Over een maandje mag ik op een street-legal quad rijden.
    lauwefwoensdag 2 januari 2008 @ 22:21
    TVP

    Maat van Ipho heb nu ook Derbi Extreme SM aangeschaft! Dus meld me hier..

    Ipho: No1uknow maatje <3!!
    Diemietuhriejwoensdag 2 januari 2008 @ 22:36
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 22:14 schreef Geqxon het volgende:
    Over een maandje mag ik op een street-legal quad rijden.
    ik rij op een street legal quad.
    Geqxonwoensdag 2 januari 2008 @ 22:42
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 22:36 schreef Diemietuhriej het volgende:

    [..]

    ik rij op een street legal quad.
    Zeg ik iets anders dan?
    Diemietuhriejwoensdag 2 januari 2008 @ 22:52
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 22:42 schreef Geqxon het volgende:

    [..]

    Zeg ik iets anders dan?
    Je ' ' suggereerde dat wel, ja.
    Geqxonwoensdag 2 januari 2008 @ 22:57
    Ik zeg alleen maar dat ik over een maandje ook op een (overigens straaglegale) quad mag rijden, en dat ik helemaal niet jaloers ben. ' '
    Diemietuhriejwoensdag 2 januari 2008 @ 23:03
    Gá je ook op een streetlegal quad rijden? Wat voor een?
    Geqxonwoensdag 2 januari 2008 @ 23:08
    Een 250cc Barossa vierwieler, met een 4-takt Honda blok. Best een tof ding, al kan ik er nog niet al te goed op rijden.

    Typetje van dit, maar dan zonder negervelgen:


    Inclusief heerlijk geluid geproduceerd door een aftermarket sportdemper. Vroem vroem
    Geqxonwoensdag 2 januari 2008 @ 23:10
    En als ik het echt heel leuk vind komt er misschien wel een 350cc 2-takt Banshee voor de deur. Mijn droomquad.

    Al vind ik een voor straatrace omgebouwde Raptor 700 met turbo ook erg stoer, helaas erg onbetaalbaar
    Diemietuhriejdonderdag 3 januari 2008 @ 00:07
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 23:08 schreef Geqxon het volgende:
    Een 250cc Barossa vierwieler, met een 4-takt Honda blok. Best een tof ding, al kan ik er nog niet al te goed op rijden.

    Typetje van dit, maar dan zonder negervelgen:
    [ afbeelding ]

    Inclusief heerlijk geluid geproduceerd door een aftermarket sportdemper. Vroem vroem
    Die is wel echt fokking lelijk gek. Wat voor bak hangt er achter? Semi automaat zeker? 250cc komt écht niet vooruit, als je daarmee op de weg wil kom je gewoon te kort..
    Geqxondonderdag 3 januari 2008 @ 00:24
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 00:07 schreef Diemietuhriej het volgende:

    [..]

    Die is wel echt fokking lelijk gek. Wat voor bak hangt er achter? Semi automaat zeker? 250cc komt écht niet vooruit, als je daarmee op de weg wil kom je gewoon te kort..
    Lelijk? Mwah, en ik ben weer niet van de utility quads. Overigens zeker geen semi-automaat, het is verdomme geen recreatiequad die je op je vakantie in Spanje huurt. Gewoon een handbak, niks geen semi. Verder is het nog altijd vlot zat om menig auto makkelijk bij te houden. Maar goed, een quad op de weg is eigenlijk geen succes. Met name het wisselen van baan op hoge snelheid is doodeng.

    [ Bericht 1% gewijzigd door Geqxon op 03-01-2008 00:35:18 ]
    Geqxondonderdag 3 januari 2008 @ 00:30
    Verder wel komisch dat je weet hoe hij rijd zonder dat je er uberhaupt op gezeten hebt.

    [ Bericht 38% gewijzigd door Geqxon op 03-01-2008 00:40:28 ]
    centenbakkiedonderdag 3 januari 2008 @ 12:07
    ik heb sjibble gespot!
    Bas91donderdag 3 januari 2008 @ 13:02
    arme jongen.. ik moet m'n puch maar eens afstellen dat kom ik je wel meeten ;d
    centenbakkiedonderdag 3 januari 2008 @ 13:03
    kanker mn band is lek maar heb gelukkig nog een nieuwe liggen incl velg
    Diemietuhriejdonderdag 3 januari 2008 @ 13:12
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 00:24 schreef Geqxon het volgende:

    [..]

    Lelijk? Mwah, en ik ben weer niet van de utility quads. Overigens zeker geen semi-automaat, het is verdomme geen recreatiequad die je op je vakantie in Spanje huurt. Gewoon een handbak, niks geen semi. Verder is het nog altijd vlot zat om menig auto makkelijk bij te houden. Maar goed, een quad op de weg is eigenlijk geen succes. Met name het wisselen van baan op hoge snelheid is doodeng.
    Handbak? Dus je zit maar met 1 hand aan je stuur? Mooi kut dan.. En auto's bijhouden doe je niet met een 250cc, echt niet. Vergeet het maar.. Met acceleratie tot de 60 misschien, daarna zul je het afleggen.. En van baan wisselen stelt niks voor hoor? Ik weet niet met wat voor banden jij op je quad had? Ik vraag me af hoeveel rij-ervaring jij hebt op een grote quad?
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 00:30 schreef Geqxon het volgende:
    Verder wel komisch dat je weet hoe hij rijd zonder dat je er uberhaupt op gezeten hebt.
    Nee, maar er zijn niet echt grote onderlinge verschillen in Honda 4 takt 250cc blokken. Die dingen gaan allemaal rond de 80 en maximaal 100. En als je maximaal 100 kunt rijden kom je gewoon tekort, vooral met zo'n klein ding. Punt.
    Geqxondonderdag 3 januari 2008 @ 13:18
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 13:12 schreef Diemietuhriej het volgende:

    [..]

    Handbak? Dus je zit maar met 1 hand aan je stuur? Mooi kut dan.. En auto's bijhouden doe je niet met een 250cc, echt niet. Vergeet het maar.. Met acceleratie tot de 60 misschien, daarna zul je het afleggen.. En van baan wisselen stelt niks voor hoor? Ik weet niet met wat voor banden jij op je quad had? Ik vraag me af hoeveel rij-ervaring jij hebt op een grote quad?
    [..]

    Nee, maar er zijn niet echt grote onderlinge verschillen in Honda 4 takt 250cc blokken. Die dingen gaan allemaal rond de 80 en maximaal 100. En als je maximaal 100 kunt rijden kom je gewoon tekort, vooral met zo'n klein ding. Punt.
    Met handbak bedoel ik een handmatige bak, dus met je voetje schakelen en met je handje koppelen. Met het bijhouden van auto's heb ik het uiteraard over het verkeer, en ja, met banden van lets say 30 centimeter breed en een locked-dif is het soms best lastig om even van baan te wisselen.

    En ja, hij gaat idd op zijn top 110, maar dat is al enigzins onverantwoord, en zulke snelheid heb je binnen de bebouwde kom toch niet nodig. Enkele Youtube filmpjes wat je met dit motorblok voor fun kunt hebben:

    http://youtube.com/watch?v=lkNdk6v5jR0&feature=related
    http://youtube.com/watch?v=9FCQH63L9zY&feature=related
    http://youtube.com/watch?v=Ce6MZ41Qqec&feature=related
    http://youtube.com/watch?v=524YhsnhbuY&feature=related
    Diemietuhriejdonderdag 3 januari 2008 @ 13:30
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 13:18 schreef Geqxon het volgende:

    [..]

    Met handbak bedoel ik een handmatige bak, dus met je voetje schakelen en met je handje koppelen. Met het bijhouden van auto's heb ik het uiteraard over het verkeer, en ja, met banden van lets say 30 centimeter breed en een locked-dif is het soms best lastig om even van baan te wisselen.

    En ja, hij gaat idd op zijn top 110, maar dat is al enigzins onverantwoord, en zulke snelheid heb je binnen de bebouwde kom toch niet nodig. Enkele Youtube filmpjes wat je met dit motorblok voor fun kunt hebben:

    http://youtube.com/watch?v=lkNdk6v5jR0&feature=related
    http://youtube.com/watch?v=9FCQH63L9zY&feature=related
    http://youtube.com/watch?v=Ce6MZ41Qqec&feature=related
    http://youtube.com/watch?v=524YhsnhbuY&feature=related
    Nee maar binnen de bebouwde kom is het toch niet fijn rijden.. De landweggetjes achteraf moet je hebben, maar daar zit je zo op je top.. Daar is gewoon geen plezier aan.. 250 voor op de weg is voor de meeste mensen gewoon te weinig.. Voor jou misschien niet, tsja..

    En dat met rijbaan wisselen.. Of dat ding heeft echt een belachelijk slechte wegligging, of jij kunt niet rijden.. Ik heb echt nog nooit moeite gehad met van baan wisselen.. Terwijl de banden toch echt net zo breed zijn, en ook een locked dif..
    Geqxondonderdag 3 januari 2008 @ 13:35
    Zoals ik al zei, ik heb totaal geen rijervaring op asfalt, enkel op zand.

    Goed, we zullen wel zien. Ik heb wel eens er achter gereden, en in de bebouwde kom is het wel leuk. En als het een beetje glad is juist fijn door de bochtjes driften.
    Diemietuhriejdonderdag 3 januari 2008 @ 13:45
    En van een internetsite over die quad..
    http://www.quadcenter-sottrum.de/barossa.php
    quote:
    Höchstgeschindigkeit: 85 Kmh (Tacho 110)
    betondonderdag 3 januari 2008 @ 14:44
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 17:27 schreef Geqxon het volgende:
    En gateh, heb je wat meer info over je kentekenhouder? Dat ziet er wat stabieler uit dan de twee 60mm lange M6 bouten die ik gebruik...
    uhm, toen ik hem kocht zat ie vast met klinknagels daarom issie ook een beetje wit geworden maar hoe dat verder is gedaan, weet ik niet.
    gatehdonderdag 3 januari 2008 @ 14:48
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 14:44 schreef beton het volgende:

    [..]

    uhm, toen ik hem kocht zat ie vast met klinknagels daarom issie ook een beetje wit geworden maar hoe dat verder is gedaan, weet ik niet.
    zat ff op een andere pc, dus ander account
    Geqxondonderdag 3 januari 2008 @ 16:09
    Maar zo te zien ziet hij nu met een of ander frame vast, tussen je kentekenplaathouder en je spatbord?
    Hijackingdonderdag 3 januari 2008 @ 17:31
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 18:41 schreef Gibeon het volgende:
    Hij was al open stakker
    wie zit er nu te bitchen bij een mod dat zijn topic open moet blijven


    annyways ontopic
    leuk veertje krijg ik van een maat

    Verder kan ik bij mn neef een yashuni c16 halen. Bij de lokale beunhaas een startmotor
    Dan enkel de achterveer remzuigers reviceren + eventueel nieuwe remschoentjes . Kickstart gedeelte nakijken en gaan
    Geqxondonderdag 3 januari 2008 @ 17:41
    Damn. Het stukje metaal waar mijn remhendel scharniert, wat kapot was, heeft mij 6 euro gekost. Afzetters
    Hijackingdonderdag 3 januari 2008 @ 17:43
    hier kon je het voor nop krijgen op voorwaarde dat je de rest van mn tomos rommel ook mee neemt
    Geqxondonderdag 3 januari 2008 @ 17:43
    Inclusief zusje?
    Diemietuhriejdonderdag 3 januari 2008 @ 18:00


    Speciaal voor Bobbie.
    Hijackingdonderdag 3 januari 2008 @ 18:05
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 17:43 schreef Geqxon het volgende:
    Inclusief zusje?
    die is te bubbling voor jou
    Geqxondonderdag 3 januari 2008 @ 18:06
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 18:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
    [ link | afbeelding ]

    Speciaal voor Bobbie.
    Een filmpje niet op zijn kop !

    Heb sex met me !
    Diemietuhriejdonderdag 3 januari 2008 @ 18:11
    Ik had ook maar 1 filmpje dat USD was hoor.
    Geqxondonderdag 3 januari 2008 @ 18:16
    Ja, en dertig foto's
    fs180donderdag 3 januari 2008 @ 18:52
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 16:09 schreef Geqxon het volgende:
    Maar zo te zien ziet hij nu met een of ander frame vast, tussen je kentekenplaathouder en je spatbord?
    houder?
    Geqxondonderdag 3 januari 2008 @ 19:24
    Dat ding waar je je kenteken in hangt. Je kent het wel, dat ding dat niet-beuners gebruiken.
    gatehdonderdag 3 januari 2008 @ 22:29
    toen ik dat ding had gekocht zat ie vast met klinknagels, heb al geprobeerd met enig werktuig het eraf te slopen, paint wel wat makkelijker. maar het zit nogsteeds vast met die 2 klinknagels. moet ik anders morgen er een foto van maken zodat je het kan zien ?
    Geqxondonderdag 3 januari 2008 @ 22:32
    Nee, want het is bij mij nu al stevig gelukt. Maar alsnog bedankt.

    Ik heb alleen wel een 1-tje op mijn kenteken nu. Een soort van schaamte teken.
    Sjibbledonderdag 3 januari 2008 @ 22:50
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 12:07 schreef centenbakkie het volgende:
    ik heb sjibble gespot!
    gast! waar!?
    fs180donderdag 3 januari 2008 @ 22:50
    klopt.. dat isd voor noobs
    PallominnoXdonderdag 3 januari 2008 @ 23:41
    ijzel
    fs180vrijdag 4 januari 2008 @ 00:52
    sneeuw (L)
    Diemietuhriejvrijdag 4 januari 2008 @ 00:59
    Sneeuw (L).

    Maare, een 1'tje op je kenteken is juist pro.
    Geqxonvrijdag 4 januari 2008 @ 08:47
    Ik ga mijn kenteken 1336 keer laten stelen.
    Hijackingvrijdag 4 januari 2008 @ 10:59
    zOmG d4n b3n j3 teh h4x0r l33t oF teh Serv0r
    Bas91vrijdag 4 januari 2008 @ 12:20
    kenker. brak.
    Sjibblevrijdag 4 januari 2008 @ 13:11
    Sneeuw? Waar

    Zometeen maar mn blok in elkaar flansen, en beginnen aan de kabelboom als die niet werkt
    Eerst checken of alle shit past, anders mag de kabelboom van mn phantom erin

    Wat ik ook niet begrijp.
    Een gozert had een Firefox kabelboom te koop staan.
    Mailt ie: Goed in orde, alles compleet bla bla gewoon alles goed.
    Vraag ik om foto's zegt ie "niet nodig, hij is gewoon goed enzo"

    Klinkt net een turk die perse dingen moet verkopen
    Mail ik terug: Geen foto, geen bod (hij vroeg wat ik er voor bied).

    Nooit meer wat van gehoort, klootzak. Kansloos
    centenbakkievrijdag 4 januari 2008 @ 13:44
    go sjibble
    no1uknowvrijdag 4 januari 2008 @ 20:45
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 22:21 schreef lauwef het volgende:
    TVP

    Maat van Ipho heb nu ook Derbi Extreme SM aangeschaft! Dus meld me hier..

    Ipho: No1uknow maatje <3!!
    ivo lkkrding

    tevens ook tvp
    Xenwolfiezaterdag 5 januari 2008 @ 00:13
    fipo
    LucasBergmanzaterdag 5 januari 2008 @ 19:03
    vandaag ook wezen sleutelen, nieuwe cilinder + zuiger, proma 80, nieuwe koppelingsplaten, en meer ongein






    oude cilinder, slecht te zien maar flinke krassen door circlip ooit losgelopen, en te versleten.

    Sjibblezaterdag 5 januari 2008 @ 22:55
    morgen blok compleet maken, in elkaar en onder de firefox.

    Dan nog kabelboom eruitslopen en erintrappen (phantom > firefox).

    Dan zal ie wel rijden 8) met mn 50alu std misschien laten tunen.. komen zeker wel wat pk's vrij. Heb nog wel een cilindertje.

    En morgen voor 50-80 euro een blokje verkopen.
    Kreeg ik bij de firefox voor 300 euro. Dus heeft ie me dan nog maar 250-220 gekost. Dan heb ik nog een hoop andere shit dat weg kan, zoals nog een SD blokjuh
    Geqxonzaterdag 5 januari 2008 @ 23:21
    "wat pk's" ?
    Sjibblezondag 6 januari 2008 @ 00:38
    quote:
    Op zaterdag 5 januari 2008 23:21 schreef Geqxon het volgende:
    "wat pk's" ?
    DIe gasten van revolution70 zeiden dat je aardig wat uit std cilinders kan halen hoor
    Geqxonzondag 6 januari 2008 @ 01:44
    Meer dan 2PK extra kracht met het tunen van je standaard-cilinder. Sure. Dat is hetzelfde als zeggen dat mijn geit met een nieuwe uitlaatpijp opeens 120km/h op de achterpoten doet.
    fs180zondag 6 januari 2008 @ 04:13
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 01:44 schreef Geqxon het volgende:
    Meer dan 2PK extra kracht met het tunen van je standaard-cilinder. Sure. Dat is hetzelfde als zeggen dat mijn geit met een nieuwe uitlaatpijp opeens 120km/h op de achterpoten doet.
    ik denk dat ik na tuniong wel meer als 1pk extra heb, alleen uitlaat en niets speciaal, gewoon simpel werk, ori puch, geen 2pk, maar is wel mogelijk
    al zal bij scottah anders zijn
    Geqxonzondag 6 januari 2008 @ 14:18
    fs180, we hebben het hier over tuning, niet het vervangen van een uitlaat of wat dan ook.
    fs180zondag 6 januari 2008 @ 15:11
    ja ik ook, uitlaat had eig uitlaatpoort moeten wezen
    Diemietuhriejzondag 6 januari 2008 @ 15:17
    Uit een ori cilinder kun je zeker wel meer dan 2pk extra halen hoor? Timingen flink hoog leggen, blowdown van 35 ofzo.

    Uit een ori derbi cilinder kun je max tuned zo'n 11 pk halen maarja, het vreet dan wel zuigers en zuigerveren..
    centenbakkiezondag 6 januari 2008 @ 16:38
    ik eet bolletje gebakken luch
    morgen weer naar school
    gatehzondag 6 januari 2008 @ 17:01
    inmiddels weer een stukje verder met me maxi:

    nu alleen nog een kettingschakeltje weghalen en de remkabels enzo dingesen, olie bijvullen en rijden maar heb nog geen certi
    Geqxonzondag 6 januari 2008 @ 17:03
    Je weet dat je tegenwoordig geen certificaat meer kan halen?
    Xenwolfiezondag 6 januari 2008 @ 17:33
    Iedereen noemt het nog certi, maar het is toch eigenlijk een 'rijbewijs' nu?
    Geqxonzondag 6 januari 2008 @ 17:38
    Klopt. Waardoor je extra genaaid wordt.
    Bas91zondag 6 januari 2008 @ 17:55
    je mist ook nog een über allesch ronde koplamp
    LucasBergmanzondag 6 januari 2008 @ 20:53
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 15:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
    Uit een ori cilinder kun je zeker wel meer dan 2pk extra halen hoor? Timingen flink hoog leggen, blowdown van 35 ofzo.

    Uit een ori derbi cilinder kun je max tuned zo'n 11 pk halen maarja, het vreet dan wel zuigers en zuigerveren..
    Ik heb geloof ik rond de 12 PK nou Standaard. Heerlijk spul, Honda
    Geqxonzondag 6 januari 2008 @ 21:17
    Een paar jaar geleden was je nog stoer als je 2KW op de rollerbank deed.
    LucasBergmanzondag 6 januari 2008 @ 21:23
    Ja, die 2 kw dacht iedereen dan ook echt dat dat het vermogen van zen brommer was
    Geqxonzondag 6 januari 2008 @ 21:24
    Maar 12PK? Dat is behoorlijk wat op een licht brommertje. Trek je hem dan niet enigzins krom? Of heb je hetzelfde frame en subframe als de 125cc'ert?
    Gibeonzondag 6 januari 2008 @ 21:27
    Ik ga voor minimaal 6,3 pk, binnen 1-2 jaar en dan laten keuren als motor Met een beetje geluk haal ik de 7-8 pk wel, met 50cc natuurlijk


    En ja, dat kan
    Geqxonzondag 6 januari 2008 @ 21:31
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 21:27 schreef Gibeon het volgende:
    Ik ga voor minimaal 6,3 pk, binnen 1-2 jaar en dan laten keuren als motor Met een beetje geluk haal ik de 7-8 pk wel, met 50cc natuurlijk


    En ja, dat kan
    Kun je dan niet gelijk beter voor een echte motor gaan?
    Gibeonzondag 6 januari 2008 @ 21:37
    Nee, want een echte motor is.......gewoon......tja......anders.
    De Zundapp is dan ook voor erbij hoor, het blijft dan natuurlijk gewoon een opgevoerd brommertje
    Hijackingzondag 6 januari 2008 @ 21:39
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 20:53 schreef LucasBergman het volgende:

    [..]

    Ik heb geloof ik rond de 12 PK nou Standaard. Heerlijk spul, Honda
    met een orri 80cc blok red je dat niet ..
    LucasBergmanzondag 6 januari 2008 @ 21:41
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 21:24 schreef Geqxon het volgende:
    Maar 12PK? Dat is behoorlijk wat op een licht brommertje. Trek je hem dan niet enigzins krom? Of heb je hetzelfde frame en subframe als de 125cc'ert?
    Kan het frame en de remmen gewoon hebben hoor Tis een honda weet je nog Mbx 80 frame verschild niet veel van deze

    edit, nu met proma 80 wel hoor
    Hijackingzondag 6 januari 2008 @ 21:42
    er zat volgens mij verschil in dacht in de remmen enzo
    LucasBergmanzondag 6 januari 2008 @ 21:46
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 21:42 schreef Hijacking het volgende:
    er zat volgens mij verschil in dacht in de remmen enzo
    Nog een keer denken, zijn hetzelfde
    LucasBergmanzondag 6 januari 2008 @ 21:54
    Tipo: Monocil�ndrico 2T, refrigerado por l�quido, mezcla separada.
    Admisi�n: Por l�minas al cilindro.
    Diametro por carrera: 49,5 x 41,4 mm.
    Cilindrada: 79 c.c.
    Relaci�n de compresi�n: 7,3 a 1
    Potencia m�xima: 12 CV. a 9.000 rpm.
    Par m�ximo: 0,97 Kgm. a 8.500 rpm.
    Alimentaci�n: 1 Mikuni 18 mm.
    Lubricaci�n: Separada
    Arranque: Palanca


    zat ik toch aardig in de buurt met men 12 pk
    Diemietuhriejzondag 6 januari 2008 @ 21:55
    Honda is stom.
    Geqxonzondag 6 januari 2008 @ 22:00
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 21:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
    Honda is stom.
    Zegt iemand die Derbi reed.
    Diemietuhriejzondag 6 januari 2008 @ 22:01
    Ja.

    Derbi.
    Gibeonzondag 6 januari 2008 @ 22:02
    Honda is stom.

    Doe maar een Zundapp 80cc, is veul betur
    fs180zondag 6 januari 2008 @ 22:07
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 15:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
    Uit een ori cilinder kun je zeker wel meer dan 2pk extra halen hoor? Timingen flink hoog leggen, blowdown van 35 ofzo.

    Uit een ori derbi cilinder kun je max tuned zo'n 11 pk halen maarja, het vreet dan wel zuigers en zuigerveren..
    met bd van 35 start ie nieteen meer
    fs180zondag 6 januari 2008 @ 22:08
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 21:46 schreef LucasBergman het volgende:

    [..]

    Nog een keer denken, zijn hetzelfde
    xl of xr 500 rijd zelfs met mtxsh 50 rem
    gare troep eigenlijk
    fs180zondag 6 januari 2008 @ 22:09
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 22:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
    Ja.

    Derbi.


    hondaaa
    Geqxonzondag 6 januari 2008 @ 22:13
    http://www.swinging.nl/swinging/url/band.htm?p_bad_id=5000102

    Speciaal voor Diemietuhriej.
    Hijackingzondag 6 januari 2008 @ 22:40
    waar maak je de vergelijking dan tussen ?
    mbx - mt5 ?
    Diemietuhriejzondag 6 januari 2008 @ 22:47
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 22:07 schreef fs180 het volgende:

    [..]

    met bd van 35 start ie nieteen meer
    Euh jawel hoor?

    Vriend van mij heeft een blowdown van 37.. Erg hoogtoerig maar het kan wel hoor..?!
    Hijackingzondag 6 januari 2008 @ 23:30
    ligt aan de cilind0r
    Diemietuhriejzondag 6 januari 2008 @ 23:33
    Ja ik waids, maar bij moderne cilinders kun je er echt wel een blowdown van 37 inleggen.. Puch of oude Honda cilinder mss niet nee, vanwege de wand..
    fs180zondag 6 januari 2008 @ 23:46
    op een ori puch niet , en dan niet vanwege de wand hoor
    PallominnoXzondag 6 januari 2008 @ 23:56
    35 is wel tering hoogtoerig. Daar heb je gewoon niks meer aan, ga dan voor een cilinder die gemapped is voor dat soort ongein, of wil jij soms teringhard gaan in een recht stukkie en dan jaren wachten tot je weer in je vermogensband zit?

    Ik weet wel dat uit een Gilardoni 2, wat doorgaans de std cilinder is van am6 blokken 11 pk gepropt, da's een alu cilinder overigens, al vind ik wel dat de gila 2 uit zichzelf al een behoorlijk hoogtoerig karakter heeft.

    Ik weet niet of de derbi cilinder gietijzer of alu is? Maar alu heeft imho wel hogere tjoening potenties.
    Diemietuhriejmaandag 7 januari 2008 @ 00:00
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 23:56 schreef PallominnoX het volgende:
    35 is wel tering hoogtoerig. Daar heb je gewoon niks meer aan, ga dan voor een cilinder die gemapped is voor dat soort ongein, of wil jij soms teringhard gaan in een recht stukkie en dan jaren wachten tot je weer in je vermogensband zit?

    Ik weet wel dat uit een Gilardoni 2, wat doorgaans de std cilinder is van am6 blokken 11 pk gepropt, da's een alu cilinder overigens, al vind ik wel dat de gila 2 uit zichzelf al een behoorlijk hoogtoerig karakter heeft.
    Nee klopt, maar die vriend had nog een oude cilinder liggen, en geprobeert hoe hoogtoerig hij em kon maken. Loopt niet fatsoenlijk, powerband begint bij 10k ofzo.

    En volgensmij maakt gila ook alleen maar redelijk hoogtoerige cilinders?
    PallominnoXmaandag 7 januari 2008 @ 00:01
    Mja dat klopt ook wel, elke gila is wel een of andere toerenbeukert, mijn band begint bij de 8500 toeren wat ik al heel erg laat vind en dat zonder aanpassingen he, op een ander pijpje na.
    Geqxonmaandag 7 januari 2008 @ 00:33
    Mijn powerband begint als ik mijn kickstart naar beneden duw.
    Geqxonmaandag 7 januari 2008 @ 00:37
    Maar zonder grappen, tot de 30-35km/h gaat het bij mij 'wel oke', en het stukje 35 naar 55 gaat goed vlot, en heb ik de meeste power. In de bochten e.d. probeer ik hem ook zo veel mogelijk in dit toerengebied te houden.
    Diemietuhriejmaandag 7 januari 2008 @ 00:44
    Je hebt geen toerenteller?
    Geqxonmaandag 7 januari 2008 @ 00:45
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 00:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
    Je hebt geen toerenteller?
    Je bent vergeten wat voor apparaat ik rij? Hell, ik heb geen eens een kilometerteller.
    Geqxonmaandag 7 januari 2008 @ 00:49
    De enige luxe die ik heb is een knopje om mijn verlichting aan en uit te zetten, en een knopje om mijn motorblok te laten stoppen.
    Xenwolfiemaandag 7 januari 2008 @ 01:03
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 00:49 schreef Geqxon het volgende:
    De enige luxe die ik heb is een knopje om mijn verlichting aan en uit te zetten, en een knopje om mijn motorblok te laten stoppen.
    Mijn Furia is lekker luxer dan die van jou! Ik heb lekker een defecte toeter, een licht dat alleen maar op groot licht kan schijnen en een schele kilometerteller! Lekker puh .

    Maar op wat riijd ij dan?
    Geqxonmaandag 7 januari 2008 @ 01:06
    Ik rij een Tomos A35, classic edition. Op het moment puur woon-werk, en daar is hij heerlijk voor met de lange buddyseat en het brede lage stuur.

    Ik heb verder geen claxon, geen groot-licht, geen remlicht, geen knippers (af en toe het handje uitsteken) en ook geen kentekenverlichting.
    no1uknowmaandag 7 januari 2008 @ 01:33
    handje uitsteken
    homo
    de enige keren (toen ik nog een brommer had RIP)dat ik een handje uitstak, stak m'n middelste vinger boven de rest uit.
    no1uknowmaandag 7 januari 2008 @ 01:34
    En de rest die je opnoemt wat je niet hebt is sowieso overbodig, eigenlijk zijn remmen ook overbodig, gewoon gassen en gaan.
    no1uknowmaandag 7 januari 2008 @ 01:36
    http://www.dumpert.nl/med(...)ker_motorrijden.html
    Geqxonmaandag 7 januari 2008 @ 01:58
    Geen richting aangeven, dan vind ik je best wel een homo.
    no1uknowmaandag 7 januari 2008 @ 08:21
    Ja ach jij vind wel meer, hé Geq
    Sjibblemaandag 7 januari 2008 @ 10:53
    k heb centenbakkie gemeet in de academie:')!
    no1uknowmaandag 7 januari 2008 @ 10:56
    Diemietuhriejmaandag 7 januari 2008 @ 11:01
    Hehe.
    Geqxonmaandag 7 januari 2008 @ 11:16
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 08:21 schreef no1uknow het volgende:
    Ja ach jij vind wel meer, hé Geq

    Als ik op de stadsring van rijbaan wissel, en ik mijn hand niet op steek, is de kans best groot dat ik platgereden wordt. Dus och.
    Geqxonmaandag 7 januari 2008 @ 18:42
    En de tering, wat gaat dat kenteken mij toch een hoop geld kosten. In eerste instantie omdat hij verkeerd bevestigd zat (60 euro boete), daarna omdat ik hem spontaan kwijt was (50 euro voor een nieuw kenteken + bewijs) en nu omdat dat lompe kenteken mijn spatbord doormidden gescheurd heeft (10-20 euro voor een nieuw spatbord).
    Xenwolfiemaandag 7 januari 2008 @ 20:18
    Volgens mij heb ik geluk gehad vandaag. De politie vond het blijkbaar wel best dat ik met 65-70km/h (op die schele Furia teller dan wel maarja) op het bromfietspad naast een N-weg net buiten de stad reed . Hij reed mij tegemoet. Schele agenten volgens mij.
    Diemietuhriejmaandag 7 januari 2008 @ 20:37
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 18:42 schreef Geqxon het volgende:
    En de tering, wat gaat dat kenteken mij toch een hoop geld kosten. In eerste instantie omdat hij verkeerd bevestigd zat (60 euro boete), daarna omdat ik hem spontaan kwijt was (50 euro voor een nieuw kenteken + bewijs) en nu omdat dat lompe kenteken mijn spatbord doormidden gescheurd heeft (10-20 euro voor een nieuw spatbord).
    Wow 130 euro omdat jij zo dom bent.

    Dat kenteken kost je niet zoveel geld, het feit dat jij dat ding niet kunt bevestigen kost je geld.
    Geqxonmaandag 7 januari 2008 @ 20:40
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 20:37 schreef Diemietuhriej het volgende:

    [..]

    Wow 130 euro omdat jij zo dom bent.

    Dat kenteken kost je niet zoveel geld, het feit dat jij dat ding niet kunt bevestigen kost je geld.
    Omdat ik dom ben? Ik zou zeggen, kom hem maar eens bevestigen op mijn spatbord. Of hij zit niet vast genoeg, of dermate strak dat je het spatbord verneukt.

    Ik ga overigens voor het standaard Tomos spatbord nu, ipv. dit spatbord. Deze variant staat er om bekend vrij snel door te rotten, dat is wel te zien.

    Overigens ben ik technisch achterlegt, en is het bevestigen van een kenteken een eitje voor me. Het probleem zit hem in het gebrek aan goed spul om mee te werken.
    Geqxonmaandag 7 januari 2008 @ 20:47
    Mijn gloednieuwe Spec mountainbike heb ik in anderhalf uur tot op het boutje gedemonteerd. En in twee uur weer compleet opgebouwd. Het is best makkelijk als je niet voor elk klein rotdingetje boutjes moet afzagen en opnieuw kopen.
    Diemietuhriejmaandag 7 januari 2008 @ 20:50
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 20:40 schreef Geqxon het volgende:

    [..]

    Omdat ik dom ben? Ik zou zeggen, kom hem maar eens bevestigen op mijn spatbord. Of hij zit niet vast genoeg, of dermate strak dat je het spatbord verneukt.

    Ik ga overigens voor het standaard Tomos spatbord nu, ipv. dit spatbord. Deze variant staat er om bekend vrij snel door te rotten, dat is wel te zien.

    Overigens ben ik technisch achterlegt, en is het bevestigen van een kenteken een eitje voor me. Het probleem zit hem in het gebrek aan goed spul om mee te werken.
    Je had je 130 euro kunnen besparen door gewoon goed en uitgebreid gereedschap te kopen.. Goed gereedschap koop je maar 1 keer in je leven. En je bent technisch achterlegt? Maar je had dat kenteken gewoon in een kentekenhouder moeten stoppen.
    Geqxonmaandag 7 januari 2008 @ 20:51
    En ja, het kentekenhouder zat aan het spatbord, het kenteken in het kentekenhouder, gaatje geboord, en met een kleine M5 bout zat het kenteken aan de kentekenhouder vast. Ringetjes, en alles ertussen.
    Diemietuhriejmaandag 7 januari 2008 @ 20:57
    Gouden ringetjes?
    Geqxonmaandag 7 januari 2008 @ 21:00
    Hahaha.
    fs180maandag 7 januari 2008 @ 21:18
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 20:47 schreef Geqxon het volgende:
    Mijn gloednieuwe Spec mountainbike heb ik in anderhalf uur tot op het boutje gedemonteerd. En in twee uur weer compleet opgebouwd. Het is best makkelijk als je niet voor elk klein rotdingetje boutjes moet afzagen en opnieuw kopen.
    why god why!?
    Geqxonmaandag 7 januari 2008 @ 21:25
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 21:18 schreef fs180 het volgende:

    [..]

    why god why!?
    Kerstvakantie? Niks te doen hebben, er staat een fiets op je kamer, er ligt gereedschap naast, en je gaat wat onderdelen demonteren?
    fs180maandag 7 januari 2008 @ 21:29
    ga raggen dan
    Geqxonmaandag 7 januari 2008 @ 21:34
    Ik wacht even tot maart/april.
    Diemietuhriejmaandag 7 januari 2008 @ 21:35
    Ik ook.
    #ANONIEMmaandag 7 januari 2008 @ 22:27
    *rijd weer na een lange periode. KUT mt5... Loopt nu aan trouwens, bij de achterrem. Achterwiellager maar is nakijken.
    Geqxondinsdag 8 januari 2008 @ 10:53
    Maar goed, van het weekend maar even het spatbord verwisselen. Mijn plannen voor zover:

    -Uiltaat er onderuit halen
    -Achterrem loshalen
    -Achterwiel eruit
    -Achterverlichting eraf
    -Alle koppen van de boutjes van mijn achterspatbord eraf slijpen
    -Alle bouten van mijn achterspatbord kapot boren
    -Nieuw schroefdraad tappen
    -Nieuw spatbord eronder hangen
    -Vasthangen met nieuwe bouten
    -Achterverlichting erop
    -Achterwiel erin
    -Achterrem vast
    -Uitlaat er weer onder

    Gaat een leuk klusje worden. Maar goed, het spatbord mocht al langer vervangen worden, de scheurtjes werden vanzelf al groter.
    Geqxondinsdag 8 januari 2008 @ 11:01
    O, en ook gelijk mijn koplamp maar weer eens vervangen. Schijnbaar wil die niet al te graag werken.
    Sjibbledinsdag 8 januari 2008 @ 11:05
    leuk joh, brommerts lekker moeilijk doen...
    Geqxondinsdag 8 januari 2008 @ 11:08
    Zeg Sjibble, hoe vaak in de afgelopen twee maanden heeft jouw cilinder eraf gelegen?
    Sjibbledinsdag 8 januari 2008 @ 11:31
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 11:08 schreef Geqxon het volgende:
    Zeg Sjibble, hoe vaak in de afgelopen twee maanden heeft jouw cilinder eraf gelegen?
    1x
    Moest mn blok splijten Nieuwe krukas
    no1uknowdinsdag 8 januari 2008 @ 12:54
    De afgelopen 30 dagen, sjibble?
    Diemietuhriejdinsdag 8 januari 2008 @ 13:25
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 11:05 schreef Sjibble het volgende:
    leuk joh, brommerts lekker moeilijk doen...
    Ach, het zijn allemaal dingen van 5 minuten..

    Bij een scooter een cilinder wisselen, of remblokjes vervangen is pas een helse klus. Vooral achter..
    Geqxondinsdag 8 januari 2008 @ 13:27
    Al ben ik met dit toch wel snel een uurtje of twee a drie bezig.
    Diemietuhriejdinsdag 8 januari 2008 @ 13:35
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 13:27 schreef Geqxon het volgende:
    Al ben ik met dit toch wel snel een uurtje of twee a drie bezig.
    Ja maargoed, het is niet zo'n kutwerk zoals bij een scooter, waar je eerst alle kappen moet verwijderen voordat je ergens bijkunt.

    Bij mijn brommer, remblokjes vervangen.. Had nog niet eens een sleutel nodig. was 2 minuten werk.. Bij mijn scooter doe ik er al gauw een uur of 2 over..
    no1uknowdinsdag 8 januari 2008 @ 14:22
    BOEIEND OF HET WEL OF NIET ZWAAR IS EN OF HET NIET OF WEL LANG DUURT ZEG JEZUS MID LIFE CRISIS OFZO
    no1uknowdinsdag 8 januari 2008 @ 14:22
    PATS PATS PATS
    Diemietuhriejdinsdag 8 januari 2008 @ 14:25
    Hee niet lopen fukken El Sandreo.
    no1uknowdinsdag 8 januari 2008 @ 14:27
    Diemietuhriejdinsdag 8 januari 2008 @ 14:28
    Die is niet meer orgineel.
    no1uknowdinsdag 8 januari 2008 @ 14:30
    Deze is anders nog nooit gebruikt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Geqxondinsdag 8 januari 2008 @ 14:48
    Ik vind die neger toffer.
    Diemietuhriejdinsdag 8 januari 2008 @ 14:54
    Jooooo.
    PallominnoXdinsdag 8 januari 2008 @ 19:10
    2 Uur om remblokjes te fixen op een scooter? Zal meer met je afschuw voor scooters te maken hebben, zo van

    Ieh, die raak ik niet aan!

    Bij de gemiddelde scooter heb ik ze in 15 min vervangen.
    Diemietuhriejdinsdag 8 januari 2008 @ 19:23
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 19:10 schreef PallominnoX het volgende:
    2 Uur om remblokjes te fixen op een scooter? Zal meer met je afschuw voor scooters te maken hebben, zo van

    Ieh, die raak ik niet aan!

    Bij de gemiddelde scooter heb ik ze in 15 min vervangen.
    Ja maar een speedfight heeft zo'n vreemde voorwielveringophanging geval.
    no1uknowwoensdag 9 januari 2008 @ 01:50
    http://www.youtube.com/watch?v=j-nL1rTxrqM
    Geqxonwoensdag 9 januari 2008 @ 01:54
    Doe mij maar Duitse happy hardcore
    no1uknowwoensdag 9 januari 2008 @ 02:05
    Dat is geen happy hardcore nerd

    Dit is pas ECHTE rave
    http://www.youtube.com/watch?v=7bQ5qHtQmxA
    Geqxonwoensdag 9 januari 2008 @ 02:06
    Eerlijk is eerlijk, het gaat meer richting techno, maar vroegah had het toch echt de happy hardcore impact.
    no1uknowwoensdag 9 januari 2008 @ 02:08
    Kom op, het is sowieso duits, die hebben er geen kaas van gegeten. Geen enkel land behalve Holland.

    Echte (happy) hardcore kwam en komt uit Holland!
    Geqxonwoensdag 9 januari 2008 @ 02:10
    Dat het Duits is maakt het juist extra ruig.
    Geqxonwoensdag 9 januari 2008 @ 02:16
    Maar niemand owned E-Rotic:
    quote:
    * Max Don't Have Sex With Your Ex (1994)
    * Fred Come To Bed (1995)
    * Sex On The Phone (1995)
    * Willy Use A Billy ... Boy (1995)
    * Help Me Dr. Dick (1996)
    * Fritz Love My Tits (1996)
    * Gimme Good Sex (1996)
    * The Winner Takes It All (1997)
    * Thank You For The Music (1997)
    * Turn Me On (Japan) (1997)
    * Baby Please Me (Japan) (1998)
    * Die Geilste Single Der Welt (Germany) (1998)
    * Oh Nick Please Not So Quick (Japan) (1999)
    * Kiss Me (Germany) (1999)
    * Mambo No. Sex (Germany (1999)
    * Gimme Gimme Gimme (Japan) (2000)
    * Queen Of Light (Germany) (2000)
    * Don't Make Me Wet (Germany) (2000)
    * Billy Jive (With Willy's Wife) (Japan) (2001)
    * King Kong (Germany) (2001)
    Gekke duitsers !
    no1uknowwoensdag 9 januari 2008 @ 02:21
    Maar alles wat uit het buitenland komt qua Hardcore, Speedcore, Happy, Hardstyle etc. is slecht.

    http://www.youtube.com/watch?v=J3SxmizkR4U
    Echte Hollandse hardstyle. Luister vooral vanaf 2.30.

    Nu heb je in de VS de hype Melbourne Shuffle. Dat is dus een dans.
    http://www.youtube.com/watch?v=FWdtZTbgXcM
    Dit noemen ze in de VS ook hardstyle, terwijl het stiekem harddance is.

    Of dan DJ's/Producers.
    De bekenste en de beste komen uit Holland.
    Denk bij hardcore aan:
    Neophyte, Angerfist, Promo, Evil Activities, Nosferatu etc. (Dit zijn dan een beetje de 'mainstream' DJ's)

    Bij Hardstyle is dat net zo het geval.
    Daar zitten een paar van de beste nog bij hetzelfde label ook: http://www.scantraxx.com/scantraxx/artistz.php
    The Prophet, Headhunterz, Technoboy, etc.

    Holland is op dit gebied niet te evenaren
    no1uknowwoensdag 9 januari 2008 @ 02:21
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 02:16 schreef Geqxon het volgende:
    Maar niemand owned E-Rotic:
    [..]

    Gekke duitsers !
    !!!!
    no1uknowwoensdag 9 januari 2008 @ 02:24
    http://www.speedyshare.com/208310867.html
    Ook een geil nummer
    no1uknowwoensdag 9 januari 2008 @ 02:34
    Deze kon ik jullie niet onthouden

    oh het is imageshack, mocht er kikker komen (bij mij niet ) doe even kopieren plakken adresbalk.

    http://img442.imageshack.us/img442/2865/warrantytg3.jpg
    fs180woensdag 9 januari 2008 @ 16:14
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 02:08 schreef no1uknow het volgende:
    Kom op, het is sowieso duits, die hebben er geen kaas van gegeten. Geen enkel land behalve Holland.

    Echte (happy) hardcore kwam en komt uit Holland!
    geen kennis van de duitse techno scene dus
    #ANONIEMwoensdag 9 januari 2008 @ 17:35
    Wtf, hoe kom ik dr achter welke achterwiellagers ik moet hebben? Die ik nu heb is te klein.. Speling en achterrem die aanloopt enzo..
    Gibeonwoensdag 9 januari 2008 @ 19:06
    Neem een maatje groter
    #ANONIEMwoensdag 9 januari 2008 @ 20:09
    Maar misschien is die ook weer te klein.. Brommerwinkels zitten hier niet echt in de buurt, wat al vaak resulteert in bestellen @ internetshops. En dan wil ik wel de goede hebben.. Betreft trouwens een MT5.

    Kut bromfietsshop! Beetje een linker buitenpoot opsturen terwijl ik een rechter besteld had..
    no1uknowwoensdag 9 januari 2008 @ 20:13
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 16:14 schreef fs180 het volgende:

    [..]

    geen kennis van de duitse techno scene dus
    Laat ik het nou net toevallig NIET over techno hebben

    kneus
    Gibeonwoensdag 9 januari 2008 @ 20:15
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 20:09 schreef Jorjan het volgende:
    Maar misschien is die ook weer te klein..
    Neem 23 setjes in verschillende maten, heb je geluk, dan zit ie er tussen!
    Sjibblewoensdag 9 januari 2008 @ 22:25
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 19:23 schreef Diemietuhriej het volgende:

    [..]

    Ja maar een speedfight heeft zo'n vreemde voorwielveringophanging geval.
    Wat heeft die fucking ophanging er mee te maken
    2 boutjes los, klauw in je handen, borgring eraf, ring eruit, nog een ijzer stuk eruit... blokjes eruit, nieuwe blokjes erin en weer in omgekeerde volgorde.

    Oh, en cilindertje hangt af van wat er allemaal op moet.

    Compleet, denk 30 minuten maximaal. Als ie er alleen nog maar op hoeft 5 a 10 minuten lekker rustig aan om zeker te zijn dat ik niks vergeten ben .
    Diemietuhriejwoensdag 9 januari 2008 @ 22:35
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 22:25 schreef Sjibble het volgende:

    [..]

    Wat heeft die fucking ophanging er mee te maken
    2 boutjes los, klauw in je handen, borgring eraf, ring eruit, nog een ijzer stuk eruit... blokjes eruit, nieuwe blokjes erin en weer in omgekeerde volgorde.

    Oh, en cilindertje hangt af van wat er allemaal op moet.

    Compleet, denk 30 minuten maximaal. Als ie er alleen nog maar op hoeft 5 a 10 minuten lekker rustig aan om zeker te zijn dat ik niks vergeten ben .
    Bij een speedfight moet je volgensmij het wiel er half afhalen hoor.. Anders krijg je de klauw niet over de schijf heen..
    Sjibbledonderdag 10 januari 2008 @ 00:24
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 22:35 schreef Diemietuhriej het volgende:

    [..]

    Bij een speedfight moet je volgensmij het wiel er half afhalen hoor.. Anders krijg je de klauw niet over de schijf heen..
    oke, heb pics gezien, idd net zo makkelijk
    Maar het is nou net dat jij een van de kutste brommers hebt gekocht.

    Bewijst dat je geen fuck van scooters weet of weet uit te zoeken, mja, daar ben je vast wel blij mee
    PallominnoXdonderdag 10 januari 2008 @ 00:26
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 00:24 schreef Sjibble het volgende:

    [..]

    oke, heb pics gezien, idd net zo makkelijk
    Maar het is nou net dat jij een van de kutste brommers hebt gekocht.

    Bewijst dat je geen fuck van scooters weet of weet uit te zoeken, mja, daar ben je vast wel blij mee
    Jij hebt het ook niet helemaal goed begrepen als jij je blok zovaak uit elkaar moet trekken, omdat hij blijft lekken vanuit je carterhelften.
    Sjibbledonderdag 10 januari 2008 @ 00:37
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 00:26 schreef PallominnoX het volgende:

    [..]

    Jij hebt het ook niet helemaal goed begrepen als jij je blok zovaak uit elkaar moet trekken, omdat hij blijft lekken vanuit je carterhelften.
    ehm... maar 1x gesplitst, om mn std as eruit te halen er een doppler asje in te gooien.
    Het was een kwestie van keihard aandraaien omdat een pauperhow-to zei dat je neit teveel kracht mocht zetten, aldus redelijk kracht en vast is vast.

    Trillen die schroeven zo los dat je ze met je vingers er af kan draaien.
    Wat doe je dan? KEIHARD vastdraaien

    Opgelost. (Was niet de enige met dit probleem )

    Lesje: Alles gewoon hard vastdraaien
    PallominnoXdonderdag 10 januari 2008 @ 00:41
    Carters zetten uit, dat weet je? Die tutorial zegt niet voor niks vast=vast, want anders knappen je tapeinden gewoon.

    Zal wel te maken hebben gehad met een niet vlak blok ofzo.
    Geqxondonderdag 10 januari 2008 @ 15:21
    Ik mocht eergister 6,88 euro bij de pomp aftikken, met een tank van maximaal 4 liter. What the...
    fs180donderdag 10 januari 2008 @ 15:23
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 00:41 schreef PallominnoX het volgende:
    Carters zetten uit, dat weet je? Die tutorial zegt niet voor niks vast=vast, want anders knappen je tapeinden gewoon.

    Zal wel te maken hebben gehad met een niet vlak blok ofzo.
    boh ja gek.. zag ook zo bij mn puch dat paar tapt half eruit lagen minder toeren draaien dus ....


    en een berg loctide
    Geqxondonderdag 10 januari 2008 @ 15:24
    1.86 euro per liter, stelletje kankerafzetters.
    Geqxondonderdag 10 januari 2008 @ 15:28
    En dan ook nog eens 17 eurocent erbij aan pinkosten. Godverdomme.
    Diemietuhriejdonderdag 10 januari 2008 @ 15:29
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 00:24 schreef Sjibble het volgende:

    [..]

    oke, heb pics gezien, idd net zo makkelijk
    Maar het is nou net dat jij een van de kutste brommers hebt gekocht.

    Bewijst dat je geen fuck van scooters weet of weet uit te zoeken, mja, daar ben je vast wel blij mee
    Scooters kunnen me echt aan me reet roesten idd.
    Xenwolfiedonderdag 10 januari 2008 @ 16:41
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 15:24 schreef Geqxon het volgende:
    1.86 euro per liter, stelletje kankerafzetters.


    Ik betaalde (volgens mij) ¤1.47 per liter. Was ¤5.77 kwijt voor wat meer dan 4 liter. De MH Furia heeft echt een mini tankje... 6 liter ofzo. En slurpt 2 keer zoveel als mijn Rieju lijkt het wel.
    Gibeondonderdag 10 januari 2008 @ 16:43
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 15:24 schreef Geqxon het volgende:
    1.86 euro per liter, stelletje kankerafzetters.
    Tijd om zelf te gaan mengen, stukken goedkoper
    Mijn olie is maar 5 euro de liter, dus dan is het altijd goedkoper Beverol olie via het bedrijf
    Geqxondonderdag 10 januari 2008 @ 16:59
    Maar dat was dan ook in een dorp. Hier in de stad betaal ik volgens mij 1.59 per liter.

    En nee, mengen is niks voor mij. Ik betaal liever 5 cent per liter meer dan dat ik altijd olie bij me moet hebben en bij het tankstation met olie loop te klooien.
    no1uknowdonderdag 10 januari 2008 @ 17:12
    mengen doe je thuis neukfout
    Geqxondonderdag 10 januari 2008 @ 17:15
    Er? Jij rijd op benzine zonder olie naar huis?
    Geqxondonderdag 10 januari 2008 @ 17:16
    Of bedoel je met een jerrycan? Ik heb een 12 liter jerrycan, dat is net genoeg voor 2 weken rijden. Ja dat schiet lekker op.
    Xenwolfiedonderdag 10 januari 2008 @ 17:30
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 16:59 schreef Geqxon het volgende:
    Maar dat was dan ook in een dorp. Hier in de stad betaal ik volgens mij 1.59 per liter.

    En nee, mengen is niks voor mij. Ik betaal liever 5 cent per liter meer dan dat ik altijd olie bij me moet hebben en bij het tankstation met olie loop te klooien.
    Goeiendag, waar woon jij? In een of ander onbereikbaar gebied? Waarom is hier de benzine meer dan 10 cent goedkoper? Dichter bij Rotterdam ofzo?
    Gibeondonderdag 10 januari 2008 @ 18:05
    1,455 hier, zonder olie
    met olie is het 1,655, maar voorgemengd is voor mietjes
    Geqxondonderdag 10 januari 2008 @ 18:19
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 17:30 schreef Xenwolfie het volgende:

    [..]

    Goeiendag, waar woon jij? In een of ander onbereikbaar gebied? Waarom is hier de benzine meer dan 10 cent goedkoper? Dichter bij Rotterdam ofzo?
    Amersfoort, en het is volgens mij de enige (grote) pomp in de stad. En mix natuurlijk.
    Geqxondonderdag 10 januari 2008 @ 18:19
    En waarom is voorgemengd voor mietjes?
    PallominnoXdonderdag 10 januari 2008 @ 18:38
    Als je standaard rijdt kun je prima voorgemengt hebben, anders kun je beter zelf mengen, aangezien het bij de pomp nogal schraal is.

    Ik betaal hier 1,45 ofzo voor een litertje 95

    Enne, FS, dat heb ik ook gehad bij mn oude ragschakel maar daar lagen de tapeinden er helemaal uit
    fs180donderdag 10 januari 2008 @ 18:49
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 17:15 schreef Geqxon het volgende:
    Er? Jij rijd op benzine zonder olie naar huis?
    op mn ori puch wel hoor, no problemo, desnoods met dieselen erin
    Gibeondonderdag 10 januari 2008 @ 19:37
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 18:19 schreef Geqxon het volgende:
    En waarom is voorgemengd voor mietjes?
    Omdat je dan net doet of je geld over hebt
    Ik tank nooit meer voorgemengd, om de simpele reden dat het altijd goedkope kut olie is en dat komt er bij mij niet in.
    Geqxondonderdag 10 januari 2008 @ 20:20
    -dubbel-
    Geqxondonderdag 10 januari 2008 @ 20:21
    Ik tank twee keer per week, dan heb ik best wat voor de "luxe" en "kut olie" over.
    Gibeondonderdag 10 januari 2008 @ 20:28
    Ik rijd ruim 100 km in de week, tank 1x per week en het gaat prima zo
    Geqxondonderdag 10 januari 2008 @ 20:29
    Ik zit tegen de 200 kilometer, en tank elke woensdagavond en vrijdagavond. En dan kom ik thuis, en ga ik lekker op de bank zitten. Geen zin om dan te moeten gaan mengen. Ieder zijn mening.
    Xenwolfiedonderdag 10 januari 2008 @ 20:40
    Mijn RS2 rijd volgens mij wel 200-250 met 1 tank maar dat komt omdat hij helemaal standaard is neem ik aan. Met mijn Furia moet ik na 100km ofzo alweer naar de pomp. Maar dat komt omdat ik vaak 60 en waar het kan 80 (hier liggen van die prachtige gigantisch brede fietspaden waar geen auto's rijden) rijd. Dan gaat ie natuurlijk ook wel meer benzine slurpen .
    no1uknowdonderdag 10 januari 2008 @ 23:36
    Ik rij elke dag op de fiets van en naar station, zal zo'n 500 tot 1000 meter zijn (5 minuten fietsen MAX) x 2 is ongeveer 1500 meter, is 1,5 km x 5 keer per week = 7,5 km per week.
    Jullie moesten je schamen met je kleine afstandjes, luilakken!
    fs180vrijdag 11 januari 2008 @ 00:15
    fiets is door dan.. 5 min over 500-1000 meter doen
    Geqxonvrijdag 11 januari 2008 @ 00:51
    6 tot 12 kilometer per uur.
    Diemietuhriejvrijdag 11 januari 2008 @ 10:32


    Geqxonvrijdag 11 januari 2008 @ 10:45
    Foetsie siemens.
    Diemietuhriejvrijdag 11 januari 2008 @ 10:48
    quote:
    Op vrijdag 11 januari 2008 10:45 schreef Geqxon het volgende:
    Foetsie siemens.
    Ik heb er geen moeite mee.. Als dat ding wat spellen kan draaien, msn, internet en nog een beetje snel is vind ik het wel goed.
    Geqxonvrijdag 11 januari 2008 @ 10:49
    Dimi, sssst, ik fuck je maar.

    Ik heb ook een foetsie siemens staan.
    Diemietuhriejvrijdag 11 januari 2008 @ 10:56
    Ach het boeit mij echt niks welk merk laptop ik heb, zolang hij het maar goed doet.
    no1uknowvrijdag 11 januari 2008 @ 11:24
    Foetsie Siemens

    Asus
    Diemietuhriejvrijdag 11 januari 2008 @ 11:25
    Sander hedendaags.
    no1uknowvrijdag 11 januari 2008 @ 11:42
    fs180vrijdag 11 januari 2008 @ 14:30
    quote:
    Op vrijdag 11 januari 2008 11:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
    Sander hedendaags.
    Hijackingvrijdag 11 januari 2008 @ 15:58
    Medion dat is voor de l33t generatie
    Xenwolfievrijdag 11 januari 2008 @ 16:05
    Medion.
    Diemietuhriejvrijdag 11 januari 2008 @ 16:09
    quote:
    Op vrijdag 11 januari 2008 16:05 schreef Xenwolfie het volgende:
    Medion.
    Eeh swa niet fokken met Medion of ik pak je.
    Bas91vrijdag 11 januari 2008 @ 16:14
    Sjibble had/heeft Medion
    fs180vrijdag 11 januari 2008 @ 16:44
    quote:
    Op vrijdag 11 januari 2008 15:58 schreef Hijacking het volgende:
    Medion dat is voor de l33t generatie
    aldi
    no1uknowvrijdag 11 januari 2008 @ 18:09
    quote:
    Op vrijdag 11 januari 2008 15:58 schreef Hijacking het volgende:
    MedionAsus dat is voor de l33t generatie
    Hijackingzaterdag 12 januari 2008 @ 14:12
    jullie aldi hat0rs bij mij in de klas allemaal batties met pc's van 1500-2200 en de helft van die dingen is al wat kapot mee gegaan terwijl mijn medion gewoon doortuft dat ding is zelfs een keer van 1,5 meter naar beneden gedondert zonder bescherming oid en hij doet het nog perfect
    fs180zaterdag 12 januari 2008 @ 16:11
    ik heb een pc van 30 euro en is sneller als ozn 3ghz met alles erop en eraan
    Geqxonzaterdag 12 januari 2008 @ 16:51
    Ik heb 3.2 gigaherz.
    Xenwolfiezaterdag 12 januari 2008 @ 19:21
    Ik heb lekker 2 ghz. Maar dat zegt lekker weinig meer tegenwoordig!
    Hijackingzaterdag 12 januari 2008 @ 19:47
    mein laptop
    2 ghz
    2 gig werkgeheugen
    160 gb harde schijf
    dvd brander
    tv-out

    doet 4 uur en 44 met een accu en heeft mij 700 euro gekost
    Diemietuhriejzaterdag 12 januari 2008 @ 20:05
    Ik heb echt fucking geen idee wat mijn laptop allemaal is.

    Boeit me ook niet zo.
    no1uknowzondag 13 januari 2008 @ 00:40
    quote:
    Op zaterdag 12 januari 2008 19:47 schreef Hijacking het volgende:
    mein laptop
    2 ghz
    2 gig werkgeheugen
    160 gb harde schijf
    dvd brander
    tv-out

    doet 4 uur en 44 met een accu en heeft mij 700 euro gekost
    ik ook maar dan dueal coore ben kkageschoten net wesen bowllen met wat matties kkveelbier zuipen gek kkdonders, nu moet ik e fiets ophalen van station, gister vergeten
    no1uknowzondag 13 januari 2008 @ 02:11
    zo kkerg gechilled bij zoetermeer station, kwamen we een mocro tegen die kkerg kon flowen.
    Xenwolfiezondag 13 januari 2008 @ 02:49
    Kanker gek natuurlijk!
    Sjibblezondag 13 januari 2008 @ 02:55
    quote:
    Op vrijdag 11 januari 2008 16:14 schreef Bas91 het volgende:
    Sjibble had/heeft Medion
    HAD

    waarom denk je kankerdingen.

    Anyway. Brommert gefixt, voor de zaak autowheelies getrokken
    In 1x kicken aan

    Alleen nu heb ik dus een probleem
    Mijn bougie word echt heel nat, al na 1x kicken en gaat moeilijk aan.
    Met dezelfde afstelling en dezelfde dag bleef diezelfde bougie nog droog, niks veranderd..

    wtf kan er zijn?!?

    Ik zweer het, eerst trok ie wel wheelies, en na 2km rijden bougie nat en rijdt ie gewoon klote
    Dat ie te rijk staat snap ik wel.
    (Bij volgas wilt ie overigens wel lekker rijden, maar voor de rest doet ie vaag qua verbranding, carburatie enzo )

    PS: Voor de noobs, bougie hoort droog te zijn, al vonkt die bougie niet.

    Wss staat ie inderdaad te rijk, wat me erg sterk lijkt.

    Setup

    Power1 cilinder hoogtoerig
    Gianelli Shot
    17,5mm carb met 86 sproeier met autochoke
    stage6 vforce membraan

    Dus... laat maar komen..

    [ Bericht 7% gewijzigd door Sjibble op 13-01-2008 03:01:33 ]
    Gibeonzondag 13 januari 2008 @ 11:52
    quote:
    Op zondag 13 januari 2008 02:55 schreef Sjibble het volgende:
    PS: Voor de noobs, bougie hoort droog te zijn, al vonkt die bougie niet.
    Hijackingzondag 13 januari 2008 @ 13:57
    Gibeonzondag 13 januari 2008 @ 14:33
    fs180zondag 13 januari 2008 @ 15:51
    voor de noobs
    Gibeonzondag 13 januari 2008 @ 16:12
    Hij had net zo goed neer kunnen zetten: "voor Sjibbe", ik zie het verschil niet
    Hijackingzondag 13 januari 2008 @ 18:33
    3/4 van de tijd roept dit topic een gezicht op bij mij
    Xenwolfiezondag 13 januari 2008 @ 19:08
    1
    2
    3
    <?php
    Hallo
    .
    ?>
    SPOILER
    :')
    Hijackingzondag 13 januari 2008 @ 20:22
    Procedure ZegHallo (Sender: TObject)
    Begin
    Showmessage('Hallo')
    End;
    no1uknowzondag 13 januari 2008 @ 21:12
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
    32
    33
    34
    35
    36
    37
    38
    39
    40
    41
    42
    43
    44
    45
    46
    47
    48
    49
    50
    51
    52
    53
    54
    55
    56
    57
    58
    <?php

    $con = mysql_connect("****","****","*****");
    if (!$con)
      {
      die('Could not connect: ' . mysql_error());
      }

    mysql_select_db("******", $con);


    $result = mysql_query("SELECT * FROM teksten");

    while($row = mysql_fetch_array($result))
    {
    echo '<li>'; 
    if ($p==$row['pagina'])
    {
    echo '<span class="nav2">' . $row['pagina'];
    }
    else
    {
    echo '<span class="nav"><a href="index.php?page=' . $row['pagina'] . '">' . $row['pagina'] . '</a>';
    }
    echo '</span></ br>';
    }

    mysql_close($con);

    ?>
    </ul>

    </div>

    <div id="vert-bar"></div>

    <div id="content">

    <?php 

    $con = mysql_connect("****","******","****");
    if (!$con)
      {
      die('Could not connect: ' . mysql_error());
      }

    mysql_select_db("****", $con);


    $result = mysql_query("SELECT * FROM teksten WHERE pagina = '$p'");

    while($row = mysql_fetch_array($result))
    {
    echo $row['inhoud'];
    }

    mysql_close($con);
    ?>

    Trés interessante
    Geqxonzondag 13 januari 2008 @ 21:18
    1+++++++++[>+++++++>++++++++++>+++>+<<<<-]>++.>+.+++++++..+++.>++.<<+++++++++++++++.>.+++.------.--------.>+.>.
    Gibeonzondag 13 januari 2008 @ 21:24
    1val dood
    Hijackingzondag 13 januari 2008 @ 21:35
    sql

    SELECT topic
    FROM fokforum
    WHERE Topic = KUT
    Geqxonzondag 13 januari 2008 @ 22:23
    http://auto.marktplaats.n(...)-2-3-hearse-aut.html

    Misschien ga ik deze kopen.
    no1uknowzondag 13 januari 2008 @ 23:14
    quote:
    Op zondag 13 januari 2008 22:23 schreef Geqxon het volgende:
    http://auto.marktplaats.n(...)-2-3-hearse-aut.html

    Misschien ga ik deze kopen.
    Lijkwagen
    350.000+ op de kmteller

    Succes
    Diemietuhriejzondag 13 januari 2008 @ 23:18
    quote:
    Op zondag 13 januari 2008 23:14 schreef no1uknow het volgende:

    [..]

    Lijkwagen
    350.000+ op de kmteller

    Succes
    Die oude volvo's lopen zonder problemen 6 ton. Wij hebben er thuis ook een staan met 3 ton op de klok en ding loopt nog als een zonnetje, en verbruikt nauwelijks olie.. Auto is zelf ook nog in perfecte orginele staat btw.
    no1uknowzondag 13 januari 2008 @ 23:20
    Ja dat zal best maar ik als arm studentje heb toch liever een (iets kleinere) auto met wat minder op de teller.
    Zal per merk verschillen maar ook qua onderhoud enzo.
    Diemietuhriejzondag 13 januari 2008 @ 23:26
    quote:
    Op zondag 13 januari 2008 23:20 schreef no1uknow het volgende:
    Ja dat zal best maar ik als arm studentje heb toch liever een (iets kleinere) auto met wat minder op de teller.
    Zal per merk verschillen maar ook qua onderhoud enzo.
    Arm studentje juist zo'n auto.

    LPG, bijna oldtimer dus geen wegenbelasting, auto in de oldtimerverzekering.

    tientje per maand verzekering, en de rest betaal je alleen de LPG.

    Goedkoper kan niet..

    Ik zit nu overigens naar een 190D te kijken.. Kan er gratis 1 krijgen met een warmgelopen motor.. Ding is in perfecte staat. Andere motor erin en gaan.

    Is een diesel, en kan diesel tegen inkoopprijs krijgen.. Nog geen euro de liter, en nee, geen rooie diesel.
    fs180zondag 13 januari 2008 @ 23:41
    diesel Hoort ook onder euro te kosten
    Geqxonzondag 13 januari 2008 @ 23:42
    Ik zoek al langer een Volvo stationwagon, en hier kun je echt bergen aan boodschappen en zooi in kwijt. En mocht ik er ooit nog eens een tof audiosysteem in stoppen heb je enorme ramen waar ik mijn bling mee kan showen.

    Verder kan een Volvo met gemak meerdere tonnen aan.
    Diemietuhriejzondag 13 januari 2008 @ 23:49
    quote:
    Op zondag 13 januari 2008 23:42 schreef Geqxon het volgende:
    Ik zoek al langer een Volvo stationwagon, en hier kun je echt bergen aan boodschappen en zooi in kwijt. En mocht ik er ooit nog eens een tof audiosysteem in stoppen heb je enorme ramen waar ik mijn bling mee kan showen.

    Verder kan een Volvo met gemak meerdere tonnen aan.
    Ja dat zei ik dus.

    Vind volvo's ook wel mooi, maar vind de 190D toch wel wat gaver.. en diesel is natuurlijk slechter voor het milieu dan LPG, dus rij liever diesel..
    Geqxonmaandag 14 januari 2008 @ 00:01
    190D . Of stiekem toch een 190E 2.3. Cosworth Power .

    De W126 in AMG uitvoering is trouwens enorm koning.

    Of dit dan

    [ Bericht 3% gewijzigd door Geqxon op 14-01-2008 00:06:36 ]
    PallominnoXmaandag 14 januari 2008 @ 00:07
    Geef mij die Cosworth maar
    Diemietuhriejmaandag 14 januari 2008 @ 00:13
    Tsja maar die AMG's.. vind die maar eens.
    Geqxonmaandag 14 januari 2008 @ 00:24
    Al is mijn meest favoriete merk nog altijd wel BMW
    fs180maandag 14 januari 2008 @ 00:46
    honda ftw
    PallominnoXmaandag 14 januari 2008 @ 00:46
    Check al die uni-neuzen eens op mijn post duiken

    MBO'ers die denken wat voor te stellen

    Want je elk weekend lam zuipen aan ''de goudgele rakkers'' met Floris, Jan-Hein en Pieter-Klerk is natuurlijk niet kansloos
    Diemietuhriejmaandag 14 januari 2008 @ 00:52
    Hee Roderick, heb je nog geneukt van het weekend? Of alleen gegolfd?
    PallominnoXmaandag 14 januari 2008 @ 00:56
    Diederik, ik heb alleen met mijn vader showrooms afgereden op zoek naar een nieuwe aaauuuwwtoooo, hij wilde graag een nieuwe Audi, maar mama wilde een Mercedes, anders kan zij zich niet meer vertonen op de vrouwenuitjes!
    no1uknowmaandag 14 januari 2008 @ 09:52
    kneusjes
    VlaDjemaandag 14 januari 2008 @ 10:30
    quote:
    Op zondag 13 januari 2008 23:26 schreef Diemietuhriej het volgende:

    [..]

    Arm studentje juist zo'n auto.

    LPG, bijna oldtimer dus geen wegenbelasting, auto in de oldtimerverzekering.

    tientje per maand verzekering, en de rest betaal je alleen de LPG.

    Goedkoper kan niet..

    Ik zit nu overigens naar een 190D te kijken.. Kan er gratis 1 krijgen met een warmgelopen motor.. Ding is in perfecte staat. Andere motor erin en gaan.

    Is een diesel, en kan diesel tegen inkoopprijs krijgen.. Nog geen euro de liter, en nee, geen rooie diesel.
    Oldtimer verzekering kan pas vanaf je 23e ,
    je betaald ongeveer 80 euri in de maand aan verzekering denk ik...
    Maar voor 5 tientjes in de maand aan brandstof kom je wel overal
    PallominnoXmaandag 14 januari 2008 @ 11:02
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 10:30 schreef VlaDje het volgende:

    [..]

    Oldtimer verzekering kan pas vanaf je 23e ,
    je betaald ongeveer 80 euri in de maand aan verzekering denk ik...
    Maar voor 5 tientjes in de maand aan brandstof kom je wel overal
    Met LPG wel, met mijn sloep niet.
    VlaDjemaandag 14 januari 2008 @ 11:06
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 11:02 schreef PallominnoX het volgende:

    [..]

    Met LPG wel, met mijn sloep niet.
    Wat heb jij dan?

    Btw grappig feitje dat mijn Golf II 1.6 5bak van '91 zuiniger is als mijn ouder Golf II 1.3 4bak '87 en nog een stukje rapper ook...

    60 euro verzekering, 16 euro wegenbelasting...
    Maar ik btaal me scheel aan de benzine
    PallominnoXmaandag 14 januari 2008 @ 11:06
    Nissan 200sx, ik weet niet wat ik kwijt ben aan verzekering en belasting omdat dat nu nog door mijn ma betaalt word.

    Weet wel dat dat ding 1 op 10 loopt.
    VlaDjemaandag 14 januari 2008 @ 11:09
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 11:06 schreef PallominnoX het volgende:
    Nissan 200sx, ik weet niet wat ik kwijt ben aan verzekering en belasting omdat dat nu nog door mijn ma betaalt word.

    Weet wel dat dat ding 1 op 10 loopt.
    geluk wel mee, dan ben je voor 150 euro in de maand aan benzine ook wel klaar denk ik?
    en anders word t tijd voor een andere sloep... de belasting en verzekering maakt ja toch niet uit
    Diemietuhriejmaandag 14 januari 2008 @ 11:11
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 10:30 schreef VlaDje het volgende:

    [..]

    Oldtimer verzekering kan pas vanaf je 23e ,
    je betaald ongeveer 80 euri in de maand aan verzekering denk ik...
    Maar voor 5 tientjes in de maand aan brandstof kom je wel overal
    Verzekering op naam van mijn vader, en mezelf opgeven als 2e bestuurder kan wel.
    PallominnoXmaandag 14 januari 2008 @ 11:13
    Mja ligt natuurlijk ook aan mijn rechtervoet. Kan wel 1:12 met heel veel moeite halen, maar da's geen donder aan natuurlijk

    En met 100 red ik het wel hoor. Geloof ik
    VlaDjemaandag 14 januari 2008 @ 11:15
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 11:11 schreef Diemietuhriej het volgende:

    [..]

    Verzekering op naam van mijn vader, en mezelf opgeven als 2e bestuurder kan wel.
    hmmm mogelijk idd, had ik ook wel wat eerder aan mogen denken

    mja, dan is het wel heerlijk cheap ja

    Toch zou ik dan voor een oude MB 280SE gaan ofzo :p Meer stylz en even duur met gas
    VlaDjemaandag 14 januari 2008 @ 11:16
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 11:13 schreef PallominnoX het volgende:
    Mja ligt natuurlijk ook aan mijn rechtervoet. Kan wel 1:12 met heel veel moeite halen, maar da's geen donder aan natuurlijk

    En met 100 red ik het wel hoor. Geloof ik
    ik rij 1:14 ongeveer met die 1.6, nu rijd ik met die 1.6 ook wat voorzichtiger
    met die 1.3 reed ik zonder problemen op 1:12, Hoge toeren .
    VlaDjemaandag 14 januari 2008 @ 11:19
    btw, sinds wanneer is de afkeer van autorijders hier gestopt?
    Je was toch een mietje als je op 4 wielen reed? of waren dat maar een aantal die dat zeiden?
    PallominnoXmaandag 14 januari 2008 @ 11:20
    Dunno, ik heb het voor me gehouden ivm represailles.
    no1uknowmaandag 14 januari 2008 @ 11:50
    Dat zou je even aan FS180 moeten vragen, vladje
    Diemietuhriejmaandag 14 januari 2008 @ 11:51
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 11:15 schreef VlaDje het volgende:

    [..]

    hmmm mogelijk idd, had ik ook wel wat eerder aan mogen denken

    mja, dan is het wel heerlijk cheap ja

    Toch zou ik dan voor een oude MB 280SE gaan ofzo :p Meer stylz en even duur met gas
    Ja maar die 190 kan ik gratis krijgen. Dusja. Blok ergens laten reviseren of een nieuw blok op de kop tikken en gaan.. Die mercedessen zijn onverwoestbaar, als je ziet hoeveel die er nog rijden..

    En die 280SE's willen nog wel aardig roesten dusja..
    VlaDjemaandag 14 januari 2008 @ 11:58
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 11:51 schreef Diemietuhriej het volgende:

    [..]

    Ja maar die 190 kan ik gratis krijgen. Dusja. Blok ergens laten reviseren of een nieuw blok op de kop tikken en gaan.. Die mercedessen zijn onverwoestbaar, als je ziet hoeveel die er nog rijden..

    En die 280SE's willen nog wel aardig roesten dusja..
    Goede 280SE is ook onverwoestbaar, m'n zwager heeft er 3 gehad en alle 3 goede bakken
    en een 190D blok tja, 150 euro en hopen dat je een goede pakt bij de sloop
    dan kan je d'r nog heeel veel plezier van hebben
    Sjibblemaandag 14 januari 2008 @ 15:26
    Ken iemand had een Pontiac. Geimporteerd uit Amerika, was gebruikt voor dragraces (benzinemotor).

    Dat ding reed 1 op 2

    Altijd leuk die VWO-ers met hun splinternieuwe porsche en je ze eruitrijd met een pruttelende bak, tranen in hun gezicht met een porsche onder hun reet

    Priceless (behalve de pontiac, die kost wat)
    fs180maandag 14 januari 2008 @ 15:38
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 11:06 schreef VlaDje het volgende:

    [..]

    Wat heb jij dan?

    Btw grappig feitje dat mijn Golf II 1.6 5bak van '91 zuiniger is als mijn ouder Golf II 1.3 4bak '87 en nog een stukje rapper ook...

    60 euro verzekering, 16 euro wegenbelasting...
    Maar ik btaal me scheel aan de benzine
    wat is daar grappig aan?
    fs180maandag 14 januari 2008 @ 15:39
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 11:50 schreef no1uknow het volgende:
    Dat zou je even aan FS180 moeten vragen, vladje
    VlaDjemaandag 14 januari 2008 @ 15:39
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 15:38 schreef fs180 het volgende:

    [..]

    wat is daar grappig aan?
    Dat je zo lekker soepel danst
    fs180maandag 14 januari 2008 @ 15:41
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 15:26 schreef Sjibble het volgende:
    Ken iemand had een Pontiac. Geimporteerd uit Amerika, was gebruikt voor dragraces (benzinemotor).

    Dat ding reed 1 op 2

    Altijd leuk die VWO-ers met hun splinternieuwe porsche en je ze eruitrijd met een pruttelende bak, tranen in hun gezicht met een porsche onder hun reet

    Priceless (behalve de pontiac, die kost wat)
    mn pa rijd ook altijd amerikaanse bakken, van tankstation naar tankstation, ben je paatr honderd euro kwijt om een naar buitenaldn te rijden
    fs180maandag 14 januari 2008 @ 15:41
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 15:39 schreef VlaDje het volgende:

    [..]

    Dat je zo lekker soepel danst
    verkapte versierpogingen
    VlaDjemaandag 14 januari 2008 @ 15:46
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 15:41 schreef fs180 het volgende:

    [..]

    verkapte versierpogingen
    fs180maandag 14 januari 2008 @ 15:47
    ik denk dat ik zo ff mn brommer ga starten, voor de ozonlaag.. mist er benzine in zit.. dahct het niet
    Geqxonmaandag 14 januari 2008 @ 16:42
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 15:26 schreef Sjibble het volgende:
    Ken iemand had een Pontiac. Geimporteerd uit Amerika, was gebruikt voor dragraces (benzinemotor).

    Dat ding reed 1 op 2

    Altijd leuk die VWO-ers met hun splinternieuwe porsche en je ze eruitrijd met een pruttelende bak, tranen in hun gezicht met een porsche onder hun reet

    Priceless (behalve de pontiac, die kost wat)
    Waarna jij je auto bij de lokale sociale werkplaats voor de deur zet.
    gatehmaandag 14 januari 2008 @ 21:17
    jeej geslaagd met 2 fouten!

    feliciteer mij hier nu
    Diemietuhriejmaandag 14 januari 2008 @ 21:25
    Gefeliciteerd!

    En nu snel rondboeken.
    gatehmaandag 14 januari 2008 @ 21:30
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 21:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
    Gefeliciteerd!

    En nu snel rondboeken.
    yeah! heb alleen geen startkabel morgen wel
    Xenwolfiemaandag 14 januari 2008 @ 21:35
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 21:17 schreef gateh het volgende:
    jeej geslaagd met 2 fouten!

    feliciteer mij hier nu
    Gefeliciteerd met het behalen van uw eerste rijbewijs! Op wat voor een mobiel verplaatst u zich?
    gatehmaandag 14 januari 2008 @ 22:17
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 21:35 schreef Xenwolfie het volgende:

    [..]

    Gefeliciteerd met het behalen van uw eerste rijbewijs! Op wat voor een mobiel verplaatst u zich?
    Puch Maxi staan volgens mij wel eerder in het topic een paar puike foto's en anders op men hyves
    gateh.hyves.nl
    gatehmaandag 14 januari 2008 @ 22:18
    bedankt nog!
    Bas91maandag 14 januari 2008 @ 22:21
    Puch
    jorsmaandag 14 januari 2008 @ 22:38
    maar weer is ingelogd
    gefeliciteerd gateh en nog vele kilometers
    binnekort ff touren
    gatehmaandag 14 januari 2008 @ 22:39
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 22:38 schreef jors het volgende:
    maar weer is ingelogd
    gefeliciteerd gateh en nog vele kilometers
    binnekort ff touren
    van de zomer gaan we touren