Ik ook niet. Misschien kan iemand het uitleggen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:49 schreef NED het volgende:
Raiders of the Lost Ark natuurlijk!
Ik snap niet eens wat Backt to the Future in dit lijstje doet.
Als jij me kunt uitleggen wat zo'n zwaar over gewaardeerde film als - Raiders of the Lost Ark hier doet?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien kan iemand het uitleggen?
Niet provoceren om het provoceren! Daar staat een ban op!quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:17 schreef ikMark het volgende:
[..]
Als jij me kunt uitleggen wat zo'n zwaar over gewaardeerde film als - Raiders of the Lost Ark hier doet?
Debiele noob.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:17 schreef ikMark het volgende:
[..]
Als jij me kunt uitleggen wat zo'n zwaar over gewaardeerde film als - Raiders of the Lost Ark hier doet?
Gast, reizen in de tijd... wat is daar GEEN avontuur aan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Debiele noob.Leg er eens uit waar het grote avontuu zit in BtF. Wat er avontuurlijk is aan Indy zou zelfs jij met je drie hersencellen nog moeten kunnen bevatten.
Als het gewoon om algemene film gaat, was het imo een close call geweest
niet groot genoeg om een plaats in de finale te mogen krijgen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:27 schreef ikMark het volgende:
[..]
Gast, reizen in de tijd... wat is daar GEEN avontuur aan?
En voor een rollende steen wegrennen, noem ik niet echt avontuurlijk.![]()
![]()
Ik keek zojuist in mn MyAT en zag dat jij de laatste post had en dacht nog: "Danny zal vast voor Back to the Future gaan!"quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:31 schreef Danny het volgende:
back to the future
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |