Kom es hier kijken, die darmkramploze hunks van mijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is geloof ik al weer achterhaald, dat van die venkelthee.
Ja, en dan met dat pakje aanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:37 schreef Duderinnetje het volgende:
BE, ik eis een foto van kind en handschoenen![]()
Dat schijnt nu toch te worden afgeraden wegens toxische stoffen ofzo..dat zei mijn huisarts tenminste. Ik heb zelf goede ervaringen met ABC Dophilusquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kom es hier kijken, die darmkramploze hunks van mij
Dat ken ik weer niet natuurlijk.... mijn ervaringen dateren dan ook uit '84 en '87quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:35 schreef Vivi het volgende:
Dat schijnt nu toch te worden afgeraden wegens toxische stoffen ofzo..dat zei mijn huisarts tenminste. Ik heb zelf goede ervaringen met ABC Dophilus![]()
Dat is een homeopatisch poedertje wat de darmrijping sneller laat verlopenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ken ik weer niet natuurlijk.... mijn ervaringen dateren dan ook uit '84 en '87
Oh echt waar joh?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:47 schreef pinquit het volgende:
max had ook zn sleutelbeen gebroken, maar daar kwam ik pas na een week achterhij heeft er geen last aan gehad gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |