quote:Wij gaan misschien wel even naar Artis vandaag. We hoeven nergens op te draven vandaag dus dat is wel fijn.
Ondanks dat wij gisteren zo'n beetje het idee hadden in een oorlogsgebied te wonen wat vuurwerk betreft werden bleven de snoepjes gewoon doorslapen![]()
die rommel ligt hier overal in de flatquote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:34 schreef livelink het volgende:
Zo, net maar even ons plein van vuurwerk ontdaan. Wat een enorme rotzooi is dat, zeg. En ik hou er niet eens van. Maar die rommel kon echt niet.
Jammer dat de RVS dit jaar niet die leuke dierentuinactie had. Ik had best wel zin om even naar een dierentuin te gaan. Nou ja, wij gaan in ieder geval ook wel even langs mijn ouders en schoonmoeder om gelukkig nieuwjaar te wensen.
Hier ook, je kon geen hand voor ogen zien, om 0:30 was alles al stil, geen siervuurwerk niets.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:52 schreef Nijna het volgende:
Goeiemorgen en gelukkig nieuwjaar!
Hier is het nog steeds mistig, maar niet meer zo erg als gister. We konden de overkant van de straat niet eens meer zien. Wat was ik blij dat ik lekker thuis zat en niet meer over straat hoefde zeg, het was onverantwoord geweest.
Er is ook niet zoveel afgestoken volgens mij, er was dan ook geen moer te zien, alleen die potten op de grond kon je zien. Vuurpijlen afsteken had totaal geen zin.
Wat lief! Dank je welquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:54 schreef lady-wrb het volgende:
gelukkig nieuwjaar allemaal.
en miss_sly, ik hoop voor jou, dat dit jaar jullie wens vervuld wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |