gelukkig is dit jaar snel voorbij.quote:Op maandag 31 december 2007 23:13 schreef detulp050 het volgende:
Ik hoorde dat Marc Overmars ook weer terug komt
Dit is echt de knulligste transfer van 't jaar
Het heeft inderdaad het sportjaaroverzicht niet gehaald. Wat dat betreft: goede timing!quote:Op maandag 31 december 2007 23:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
gelukkig is dit jaar snel voorbij.
Idem!quote:
Hij had inderdaad HTC de laan uit kunnens turenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:35 schreef Cheiron het volgende:
Van Geel kan ik ook echt niet meer serieus nemen: Perez laten gaan voor Ten Cate en hem nu terughalen. Compleet ongeloofwaardig.
Weet niet of je het sarcastisch bedoelt, maar als je toch al niet van plan bent zijn contract te verlengen zou ik liever een goede speler behouden dan een coach.,quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij had inderdaad HTC de laan uit kunnens turen
Als Van Geel consequent zou zijn geweest had 'ie Ten Cate ontslagen, net zoals 'ie bij Blind deed.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij had inderdaad HTC de laan uit kunnens turen
Op welke gronden zou hij dan HTC moeten ontslaan?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als Van Geel consequent zou zijn geweest had 'ie Ten Cate ontslagen, net zoals 'ie bij Blind deed.
quote:Celtic-Rangers uitgesteld vanwege O'Donnells dood
31/12/2007 17:24
Celtic en Glasgow Rangers hebben een streep moeten halen door hun ontmoeting van 2 januari. Het duel tussen de beide aartsrivalen is uitgesteld uit respect voor de zaterdag overleden voetballer Phil O'Donnell.
De bond besloot de Old Firm van de agenda te halen op verzoek van spelers en technische staf van Celtic, waarvoor O'Donnell in de jare negentig vijf jaren heeft gevoetbald. Eerder had de bond al de eerstkomende twee wedstrijden van Motherwell, de club van de 35-jarige middenvelder, uit te stellen.
preciesquote:Op dinsdag 1 januari 2008 06:11 schreef devv05 het volgende:
Dat we in 2008 maar weer eens kampioen mogen worden..
Ik ben er blij mee. Gelukkig nieuwjaar, Ajacieden.quote:
Het is inderdaad een goede speler. Neemt niet weg dat het lachwekkend te noemen is.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee. Gelukkig nieuwjaar, Ajacieden.
grapje zeker?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 09:15 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Ja, ook ik wil Tom de Mul terug.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:50 schreef Brammie het volgende:
Nou, hebben we de transferperiode voor Ajax weer gehad...
Met ingang van 31 december 2007:quote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:50 schreef Jasza het volgende:
Wat slechter nieuws:
KJH geschorst tegen AZ
Edit: foutje van Teletekst zeker, want VI zegt dat ie er maar 4 heeft.
domme dure kaart dan,quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Met ingang van 31 december 2007:
AZ: K.R. Jaliens, 1 competitiewedstrijd (5e waarschuwing)
Sparta: D. Schenkel, 1 competitiewedstrijd (5e waarschuwing)
Feyenoord: Th. Lucius, 1 competitiewedstrijd (5e waarschuwing)
Ajax: D.J.K. Huntelaar, 1 competitiewedstrijd (5e waarschuwing)
Ajax: G. Ogararu, 1 competitiewedstrijd (2x waarschuwing)
AZ: J. Jenner
Dit is van de KNJB site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |