ja die teringlijer woont ongeveer tegenover me..quote:Op maandag 31 december 2007 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
Woon je tegenover hem dan? Of ben je stiekem ff langs gegaan om te checken.
My thoughts exactlyquote:Op maandag 31 december 2007 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
Woon je tegenover hem dan? Of ben je stiekem ff langs gegaan om te checken [afbeelding] .
zal je wel meer meemaken in je leven en andersom ook, that's lifequote:Op maandag 31 december 2007 20:31 schreef Denimdude het volgende:
Ik voel me zo down, mijn exvriendin waar ik tot afgelopen kerst nog een relatie meehad is net het huis binnegegaan van een gast wie ze leuk vind. De lichten van zijn slaapkamer branden en hij heeft zijn gordijnen voor de ramen getrokken.. waarschijnlijk liggen ze nu te neuken..
Wat the fuck moet ik doen.. wat een kut oud & nieuw..
en ex-vriendin is de plaatselijke hoer?quote:Op maandag 31 december 2007 20:34 schreef Denimdude het volgende:
[..]
ja die teringlijer woont ongeveer tegenover me..
quote:Op maandag 31 december 2007 20:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
en ex-vriendin is de plaatselijke hoer?
Aan je reactie te zien blijkbaar wel.quote:Op maandag 31 december 2007 20:36 schreef MouzurX het volgende:
wheeeeeheeeheel veel mensen hebben seks op dit moment of op een ander tijdstip van de dag en ik niet, ik ben nog maagd WHEEEEEEEEEEHEEEEE
![]()
zo zit ik toch ook niet?![]()
huilie
Zoals ik in de FB al aangaf, kan jij niet iets anders gaan doen? Balhaar groeien ofzo?quote:Op maandag 31 december 2007 20:36 schreef MouzurX het volgende:
wheeeeeheeeheel veel mensen hebben seks op dit moment of op een ander tijdstip van de dag en ik niet, ik ben nog maagd WHEEEEEEEEEEHEEEEE
![]()
zo zit ik toch ook niet?![]()
huilie
Nee, maar ondertussen weet heel fucking Fok dat je een fucking maagd bent en ik word er schijtziek van.quote:Op maandag 31 december 2007 20:36 schreef MouzurX het volgende:
wheeeeeheee [afbeelding] heel veel mensen hebben seks op dit moment of op een ander tijdstip van de dag en ik niet, ik ben nog maagd WHEEEEEEEEEEHEEEEE [afbeelding]
zo zit ik toch ook niet? [afbeelding]
huilie [afbeelding]
Oplossing.quote:Op maandag 31 december 2007 20:36 schreef PeuLManS het volgende:
Vuurwerk naar binnen gooien lamlul, dit laat je toch niet zomaar gebeuren 1! 1;! !!! !::O! 11
hahahahahahahahquote:Op maandag 31 december 2007 20:36 schreef PeuLManS het volgende:
[..]
Aan je reactie te zien blijkbaar wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |