quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En dit ligt er ook!
http://www.vkmag.com/
Never mind dear, als je maar geen peuk opsteekt.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Door de stress heb ik er een liter demi-sec doorheen gejaagd, ik ga maar verder met de cola berenburg....
Trustenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:21 schreef itsme het volgende:
aargh De deur van Lieke staat nu weer op een kier.
Ik ga pitten.
Geeft Huub haar weer de macht.![]()
Truste fokkertjes
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:21 schreef itsme het volgende:
aargh De deur van Lieke staat nu weer op een kier.
Ik ga pitten.
Geeft Huub haar weer de macht.![]()
Truste fokkertjes
Heel begrijpelijk als je terugkijkt naar de laatste weken : Uitschelden, schreeuwen, beledigen, dreigen, in bed met Hedda, in bed met hoeren, in bed met Katie, in bed met Yvette, .........quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:17 schreef Disana het volgende:
Een reactie als een ijzige douche.
Ben het niet met je eens. Huub werd al langer weggeschopt alsof hij een stuk vuil was. Ik ben verbaasd dat hij dit ondanks alles nog doet... ik had het nooit gedaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk als je terugkijkt naar de laatste weken : Uitschelden, schreeuwen, beledigen, dreigen, in bed met Hedda, in bed met hoeren, in bed met Katie, in bed met Yvette, .........
Als ik jou was.... zou ik gewoon de stad ingaanquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zo en hoelang moet ik nog wachten op de visite van Mike en de blijdschap op zijn gezicht![]()
Dat valt mij ook vies tegen van die klungels in dat hokje.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zo en hoelang moet ik nog wachten op de visite van Mike en de blijdschap op zijn gezicht![]()
Juist ! Jij had het nooit gedaan, ik had het nooit gedaan....... Huub is wanhopig ...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens. Huub werd al langer weggeschopt alsof hij een stuk vuil was. Ik ben verbaasd dat hij dit ondanks alles nog doet... ik had het nooit gedaan.
Trusten Beequeenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:27 schreef beequeen het volgende:
* beequeen duikt ook haar mand in.
Trusten en strekte voor de nachtploeg en tot morgen.
Misschien wilde ze echt niet op tv ?? (zou ik ook niet willen...)quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat valt mij ook vies tegen van die klungels in dat hokje.
Wat vrolijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:25 schreef KimiK het volgende:
[..]
Als ik jou was.... zou ik gewoon de stad ingaan [ afbeelding ]
Trustquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:27 schreef beequeen het volgende:
Btw, Huub, je bent nu oprecht, jammer dat de ijskoningin je niet begrijpt.
Had ze dat al door laten schemeren dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien wilde ze echt niet op tv ?? (zou ik ook niet willen...)
Ik heb een hekel aan Huubke, maar niet aan jou hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:27 schreef beequeen het volgende:
So what, waar zijn Amanda en Brian? Chillen?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub zit weer gewoon TV te maken ....... Alles voor het spel !
(bijna) altijd vrolijkquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat vrolijk.![]()
Ik ga er even van tussen anders kom ik morgen (straks!) nog te laat op Schiphol om mijn Slowaakse vrienden en vrienndinnetje op te halen.![]()
Ben ik met je eens, ze hadden hem op z'n minst kunnen steunen, maar je weet niet wat er zich in het verleden heeft afgespeeld.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Had ze dat al door laten schemeren dan?
Hadden ze op het minst even leuk kunnen bellen!!
Gaat het nog ergens over ? (Kan het niet opbrengen om ernaar te luisteren.)quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio lult de kilo's eraf ..... Zij heeft tranen in de ogen, hij vooral op z'n voorhoofd .......
[ afbeelding ]
welterustenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:27 schreef beequeen het volgende:
Te veel disco-lawaait in de woonkamer, gesprek is niet te volgenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gaat het nog ergens over ? (Kan het niet opbrengen om ernaar te luisteren.)
Het dreigt nu weer fout te gaanquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:30 schreef neehe het volgende:
Ze hebben nu tenminste een rustig gesprek, meestal verloopt dat anders.
Ik versta geen Zweeds, Deens of Fins maar volgens mij wens je ons een goed 2008.quote:
Ik vind het toch wel stoer dat iemand zijn ding durft te doen ondanks de negatieve mening van anderen. Of het ook wijs is om te doen laat ik in het midden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje trieste vertoning van Huub ...... Z'n adviseurs hadden gelijk ......
[ afbeelding ]
Hij versterkt bij Lieke alleen maar het gevoel dat hij te laat tot inzicht komt ..... Als hij uberhaupt tot inzicht is gekomen .....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:54 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel stoer dat iemand zijn ding durft te doen ondanks de negatieve mening van anderen. Of het ook wijs is om te doen laat ik in het midden.
heb het hele gesprek gevolgt, maar dit niet gehoord hoor!!!!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke vraagt Huub al een tijdje te stoppen met dit gesprek. Hij neemt weer een dreigende toon "Als je dat denkt, dan weet je wat ik komende maand zal gaan doen bij de stemming. Dag Lieke, geen f*cking seconde dat ik twijfel"
Die chillen potdorie de hele DGK affaire door.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
So what, waar zijn Amanda en Brian? Chillen?
Dat weten we snel genoeg, als hij weer lam is dan zal blijken of hij het meent of niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij versterkt bij Lieke alleen maar het gevoel dat hij te laat tot inzicht komt ..... Als hij uberhaupt tot inzicht is gekomen .....
De foto zou zo op een film poster kunnen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio lult de kilo's eraf ..... Zij heeft tranen in de ogen, hij vooral op z'n voorhoofd .......
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |