Grappig maar weet iemand ook het echte antwoord?quote:Op maandag 31 december 2007 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien zit ze wel met een doos vol bezoek.
quote:Op maandag 31 december 2007 22:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Grappig maar weet iemand ook het echte antwoord?
Eigenlijk is dit heel erg triestquote:Op maandag 31 december 2007 22:20 schreef blomst het volgende:
Die Amanda, die kan er niet over als een man verkeerd met zijn vriendin om gaat
Ze is maar een soort gewend: de verkeerde soort.quote:Op maandag 31 december 2007 22:20 schreef blomst het volgende:
Daar zou ik mijn O&N party voor skippen!quote:Op maandag 31 december 2007 22:17 schreef blomst het volgende:
Misschien staan Mike zijn ouders wel op de stoep om 0.00uur, of één van zijn ouder, alles voor de beelden.
Heeft hij trouwens zijn zus ook zolang niet gezien?
Hoi, mijn mede vroege-vogeltje. Hier ook blokjes.quote:Op maandag 31 december 2007 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Kut, streams zijn op.... maar ik in blokjes dat Amanda haar kroontje weer op heeft... leuk
Kom je uit de regio Groningen?quote:Op maandag 31 december 2007 22:20 schreef blomst het volgende:
Och, vanochtend was het pas 6 uur toen ik vertrokquote:Op maandag 31 december 2007 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi, mijn mede vroege-vogeltje. Hier ook blokjes.
OMG die borsten van Cora zijn ENORMquote:Op maandag 31 december 2007 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Japie laat zich invetten door Cora. Gaat ze nog los vannacht?
Net als Dennis en zijn zusje? Die leken mij niet volle broer en zus. Maar zoals Huub met Joris omgaat.... Mijn broertje is een top-vent, maar zoiets zal hier nooit gebeuren.quote:Op maandag 31 december 2007 22:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het toch nogal typisch 2 broers die elkaar op de mond zoenen.
Leuk dat ze zo stapeldol op elkaar zijn, maar ze zijn wel erg lijfelijk.
Maar ja, dat zijn al die tieners van nu ook.
Ik kan nu alleen maar 'blokjes'- caps maken, dus dat laat ik nu graag aan een ander over.quote:Op maandag 31 december 2007 22:40 schreef kissa het volgende:
Iemand caps?
Ze huilen allebeiquote:Op maandag 31 december 2007 22:44 schreef itsme het volgende:
shit ik zet hem aan , het gheluid dan en hoor Cora huilen. Is ze zo geschrokken van zijn harige lichaam.
quote:Op maandag 31 december 2007 22:44 schreef itsme het volgende:
shit ik zet hem aan , het gheluid dan en hoor Cora huilen. Is ze zo geschrokken van zijn harige lichaam.
Als je niet beter zou weten zou het een verliefd homo stel zijnquote:Op maandag 31 december 2007 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net als Dennis en zijn zusje? Die leken mij niet volle broer en zus. Maar zoals Huub met Joris omgaat.... Mijn broertje is een top-vent, maar zoiets zal hier nooit gebeuren.
Okquote:Op maandag 31 december 2007 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kan nu alleen maar 'blokjes'- caps maken, dus dat laat ik nu graag aan een ander over.
Jaap is een 'tieten-man'quote:Op maandag 31 december 2007 22:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
OMG die borsten van Cora zijn ENORM![]()
Dat was echt wazig he? Ik wil helemaal niet trouwen met jou en ik wil helemaal geen kinderen.quote:Op maandag 31 december 2007 22:46 schreef itsme het volgende:
jaap is verbaasd. Nooit? ooit, tuurlijk wel"
Ja maar volgens mij wel gemeend. Dat ze dat nu helemaal nog niet wilde en gepushd werd misschien?quote:Op maandag 31 december 2007 22:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was echt wazig he? Ik wil helemaal niet trouwen met jou en ik wil helemaal geen kinderen.
Ik kreeg het gevoel dat ze Jaap's wens uitsprak... maar heb het half gevolgd.quote:Op maandag 31 december 2007 22:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij wel gemeend. Dat ze dat nu helemaal nog niet wilde en gepushd werd misschien?
Heb het geluid niet aan staan, maar de sfeer komt idd niet vrolijk overquote:Op maandag 31 december 2007 22:49 schreef akveor het volgende:
Het lijkt wel een begrafenis...
[ afbeelding ]
Bedoel je deze Kelly?quote:Op maandag 31 december 2007 22:57 schreef itsme het volgende:
Hebben ze het over kelly? Cora vind haar een mooie vrouw. wel beetje de weg kwijt bij Jensen
Bedoelde ze niet BB Kelly?quote:Op maandag 31 december 2007 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bedoel je deze Kelly?
[ afbeelding ]
Ik vind haar beeldschoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |