quote:Op maandag 31 december 2007 18:18 schreef Randa_v het volgende:
@Tan, mijn bloeddruk is te hoog. De onderwaardes zitten tussen de 95-105. Gelukkig bijven ze laatste tijd constant rond de 97 hangen. Normaal is voor mij rond de 70. Vrijdag voor kerst voelde ik me niet heel lekker, terwijl maandags mijn bloeddruk nog mooi was. Ben na controle door de vk meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis waar ze op een hoge bloeddruk en een beetje vocht vasthouden in eerste instantie weinig zagen. Had wel iets eiwit in de urine en na een echo bleek ik te weinig vruchtwater te hebben. 24 uurs urine gedaan en zondag voor kerst weer terug. Bloeddruk blijft constant maar te hoog voor mij, vruchtwater was weer aangevuld. Sindsdien is het dus om de 2 a 3 dagen naar het ziekenhuis voor vooral bloeddruk, urine en CTG maar ook van tijd tot bloedprikken en echo's. Bezigheidstherapie.
Bij Merlijn had ik ook last van hoge bloeddruk maar deze normaliseerde zich vaak binnen het half uur, dat gebeurd nu niet.
@Tearsong, blijkbaar was het niet ernstig genoeg om te bellen ja. Maar had de dienstdoende gyn gisteren besloten om de hele controle vandaag overnieuw te doen. Ik was in de veronderstelling dat ik alleen urine hoefde in te leveren omdat deze gisteren een plusje had. Gelukkig was de vk erg lief en vond hij ook van mevrouw voelt zich goed, urine is goed dus heeft hij in overleg met de dienstdoende gyn besloten dat ik dan morgen maar weer terug kom.![]()
En jaah, telkens alleen naar het ziekenhuis is niet leuk, maar als Magneet mee wil moeten we weer een oppas voor Merlijn regelen. Het is op zich maar een kwartiertje rijden enkele reis (met de auto, bus is 3 kwartier) maar je hebt wel steeds het uurtje dat je in het ziekenhuis weer zoet bent met alle onderzoeken. Bah het gaat me nu echt opbreken merk ik. Verder was het bij Merlijn maar 2 weken, nu hebben we nog zeker 5 weken tot de uitgerekende datum, ik zie er toch wel tegenop. Al heb ik het gevoel dat als het er klaar voor is bij mij ze me niet tot de 40 weken laten lopen, maar dat ga ik morgen ws wel navragen hoe hun de toekomst zien.
quote:Op maandag 31 december 2007 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook nog even zwaaien naar alle dames.
Ik lig overgelukkig thuis in mijn bedje!
Volgens mij niet. Het ziekenhuis zal daar toch wel te klein voor zijn hier in Weert.quote:Op maandag 31 december 2007 21:01 schreef Pruk het volgende:
Randa, hebben ze bij jullie niet iets van thuismonitoring? Dat is erg prettig aan het ziekenhuis in Nieuwegein, dan komt er dus iemand langs die al dat soort dingen bij je thuis kan testen
jeej dat is balen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:12 schreef Randa_v het volgende:
Val ook niet onder Weert met de kraamzorg he. Budel is weer Brabant/Veldhoven (Zuidzorg) en daar hebben ze op het moment een tekort.
Gisteravond kreeg ik ineens hoge bloeddrukklachten, vooral zo'n strakke band gevoel en flink dikke handen en voeten, maar natuurlijk net zo rond vuurwerk, dus vond het niet echt handig om de VK te bellen. En al helemaal geen zin om zelf door de dichte mist naar Zwolle te rijden, dus gewoon heel heel rustig aangedaan en meteen na het vuurwerk gaan slapen.quote:Op maandag 31 december 2007 19:15 schreef Renda het volgende:
Tan, voel je je nog goed? En de kleine, voel je die nog goed bewegen enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |