Nog 4 uren... het vertrek van Nadia zal voor mij een goter feest zijn dan 0.00uquote:Op maandag 31 december 2007 18:58 schreef blomst het volgende:
Nadia kijkt nog steeds in de camera.
Mooi dat ze straks weer weg gaat.
zou ächter allang niet informatie binnen hebben over zijn ouders?quote:Op maandag 31 december 2007 18:59 schreef Kaleddis het volgende:
Mike probeert opnieuw te bellen, maar krijgt weer geen gehoor.
Houwe zoquote:Op maandag 31 december 2007 19:02 schreef Lady-night het volgende:
REDACTIE.......BRIA....IS NOG NIET TE ZIEN GEWEEST
Natuurlijk. Ik neem ook aan dat zijn zus, waar schijbaar wel contact mee is, wel informatie over de ouders heeft. Maar alles voor tv hequote:Op maandag 31 december 2007 19:01 schreef blomst het volgende:
[..]
zou ächter allang niet informatie binnen hebben over zijn ouders?
Moet weer een leuk tv momentje opleveren natuurlijk.
Zou me niets verbazen.... Lieke is voor mij een achterbakse roddeltante... oprecht en eerlijk doet zij zich voor maar het merendeel is nep.quote:Op maandag 31 december 2007 19:02 schreef blomst het volgende:
Zitten Lieke en Suus nu over Mike te praten, net of hij er niet bij zit????
Niet dat ik weetquote:Op maandag 31 december 2007 19:12 schreef F04 het volgende:
Staat de brief online?
Ik kan me wel voorstellen dat A en B fans Lieke schrijven. Stimuleren in haar keuze en dat ze dat vast moet blijven houden. iig proberen te voorkomen dat ze met Huub het spel gaat spelen.quote:Op maandag 31 december 2007 19:11 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke verteld dat veel mensen haar niet meer schrijven omdat ze niet meer met Huub is.
Uhm, misschien is het meer hoe je doet dan dat je niet meer bij Huub bent.
Wel zijn er nieuwe mensen die haar schrijven, fans van Amanda en Brian
hahahaha Ik lig in een deuk. Fans van Brian en Amanda. Nou wees er trots op.quote:Op maandag 31 december 2007 19:11 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke verteld dat veel mensen haar niet meer schrijven omdat ze niet meer met Huub is.
Uhm, misschien is het meer hoe je doet dan dat je niet meer bij Huub bent.
Wel zijn er nieuwe mensen die haar schrijven, fans van Amanda en Brian
Ik vind Lieke altijd zo ontzettend klef met Suus of ligt dat aan mij?quote:
Volgens mij hebben ze wat idd..quote:Op maandag 31 december 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind Lieke altijd zo ontzettend klef met Suus of ligt dat aan mij?
Ligt niet aan jou; ik denk er ook zo over (en nog veel meer streamers als ik alles zo lees)quote:Op maandag 31 december 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
ja erg klef, maar dat was ze ook tegen Selene/quote:Op maandag 31 december 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |