quote:Op maandag 31 december 2007 16:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
ISHFWILF, eindelijk een woord dat rijmt op MILF
quote:Op maandag 31 december 2007 16:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik in de oude oude geen 'Nieuwe topics' had, maar ik zie hem nu onderaan staan, idd.
Nou ja, ik ga toch zo weg. Alvast een hele fijne jaarwisseling allemaal!![]()
Het was weer gezellig!
is goed, krijg jij er een van mij als mijn lot wintquote:Op maandag 31 december 2007 16:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker niet nalaten. Als je lief bent, trakteer ik je wel op een ijsje van de buit
Kaandorp - Waar gaat zij helemaal alleen heenquote:Op maandag 31 december 2007 16:54 schreef Wexy het volgende:
[..]
van wie ook alweer?
ben nu al zoveel ant googlen dat ik geen zin heb om te zoeken
Brigitte Kaandorpquote:Op maandag 31 december 2007 16:54 schreef Wexy het volgende:
[..]
van wie ook alweer?
ben nu al zoveel ant googlen dat ik geen zin heb om te zoeken
Fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2007 16:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik in de oude oude geen 'Nieuwe topics' had, maar ik zie hem nu onderaan staan, idd.
Het was weer gezellig!
Fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2007 16:54 schreef Jane het volgende:
Het was weer gezellig!![]()
jij ookquote:Op maandag 31 december 2007 16:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Het was weer gezellig!
En nu als een 'Band On The Run' naar je moeder...quote:Op maandag 31 december 2007 16:54 schreef Jane het volgende:
Het was weer gezellig!
Tja, er kan er maar een winnen. Maar ik waardeer je aanbod toch nog hoor.quote:Op maandag 31 december 2007 16:55 schreef PH52 het volgende:
[..]
is goed, krijg jij er een van mij als mijn lot wint
had nie goed gekijkt dat je hem al had gezetquote:Op maandag 31 december 2007 16:56 schreef Wexy het volgende:
lama new.... heb al... kaandorp.. moest toch volgende vertaling er ff klaar voor zetten
nu ff roken
Tot volgend jaar! Fijne jaarwisseling en een geweldig 2008!quote:Op maandag 31 december 2007 16:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Het was weer gezellig!
Eensgelijksquote:Op maandag 31 december 2007 17:01 schreef djenneke het volgende:
Ik ben er ook vandoor! Allemaal fijne jaarwisseling!
groeten Djenneke
insgelijksquote:Op maandag 31 december 2007 17:01 schreef djenneke het volgende:
groeten Djenneke
En jij ook een fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2007 17:01 schreef djenneke het volgende:
groeten Djenneke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |