quote:Op maandag 31 december 2007 17:45 schreef peaceman het volgende:
Ah nu de mooiste van Boudewijn!
Ik vind 'Testament' nog net iets mooier.quote:Op maandag 31 december 2007 17:45 schreef peaceman het volgende:
Hij heeft er zoveelquote:Op maandag 31 december 2007 17:45 schreef peaceman het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2007 17:45 schreef Wexy het volgende:
This way to die on the water with your wings of paper
Zomaar float after t fly in the clouds float you here
With your colours which blur without zoeken without asking
At last for always and flowers rest which you kissed
To smell that you have blamed
Everything can forget you now
On water cradle you back and forth
This way to die on the water with your wings of paper
As a butterfly which can nevertheless fly to in blue air
If a butterfly always free and for living on the flight
I want die on water but that is a care of later
I want fly now as a butterfly on the flower blisters to rock
But this way high I cannot come
But therefore I fly in my dreams
I always am for living on the flight
As a butterfly which can nevertheless fly to in blue air
To of living thought I you a butterfly must be
To fly very far gone of all life all pain
But I have no longer embarrassment of jaloersheid on a butterfly
Because even butterflies do not have spoil die let I my vreugd
I can live without flies
What I will give still longer
For a butterfly which has drowned in May
To live hoef I really no more butterfly to be
Jouw ondertitel staat dit keer weer lekker hoogquote:
'quote:Op maandag 31 december 2007 17:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jouw ondertitel staat dit keer weer lekker hoogMag nog wel iets hoger trouwens.
Dan heb ik die generatie overgeslagen...quote:Op maandag 31 december 2007 17:49 schreef peaceman het volgende:
Toch wel een klassieker voor een generatie dit...
Die van mij staat op 298quote:Op maandag 31 december 2007 17:49 schreef Homdeck het volgende:
[..]
'
Hoogste positie ooit idd. maar mag wel de top 10 in
En de top 2000 zo fokking langzaam, ben geïndoctrineerd met dat Tommy-tune'tje en dat duurt weer even voor ik dat kwijt ben...quote:
Ik in zijn poeziealbumquote:Op maandag 31 december 2007 17:51 schreef n0r het volgende:
Ik ben toevallig net begonnen in zijn dagboek
Het leven gaat idd niet alleen over jouquote:Op maandag 31 december 2007 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb ik die generatie overgeslagen...
En ook niet over rozen...quote:Op maandag 31 december 2007 17:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het leven gaat idd niet alleen over jou
Nee, die steken..quote:
Ah ik moest even kijken welk lied er bij hoorde. mooi iddquote:
ach, beetje aandachttrekker omdat ie 27 wasquote:Op maandag 31 december 2007 17:53 schreef n0r het volgende:
[..]
Heel grappig natuurlijk, maar je zou het eens moeten lezen, als je dat nog niet gedaan hebt
Doe er wel een bakje omheen...quote:Op maandag 31 december 2007 17:55 schreef Homdeck het volgende:
zo, even wat nasi in de magnetron gooien....
nee omaquote:
Twan, luister even naar ome MadMaster:quote:Op maandag 31 december 2007 17:57 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi uurtje het volgende uur. Ik ben klaar in de keukenen mn ouders komen pas om half 8, dus ik kan even rustig luisteren als ook Twan " meewerkt"
quote:Op maandag 31 december 2007 17:59 schreef scanman01 het volgende:
Er wordt hier stevig geklaagd dat Linkin park er helemaal niet in staat.
Ik ben zelf geen erg grote Kane fan, maar vind wel dat 'Let it be' van Kane zeker in de top 100 had gemogen.
quote:Op maandag 31 december 2007 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twan, luister even naar ome MadMaster:
Als jij mama nou nog anderhalf uur met rust laat, dan krijg je van mij een 100.000 klapper om 00.00 uur.
OK, hebben we een deal?
Hij is 5.... Dat is hem nog wat te gortig...quote:Op maandag 31 december 2007 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij mama nou nog anderhalf uur met rust laat, dan krijg je van mij een 100.000 klapper om 00.00 uur.
OK, hebben we een deal?
Let it be, zei ik tochquote:
Die Moslimextremisten zijn wel erg bezig vandaagquote:Op maandag 31 december 2007 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Tering, Nederland staat op ploffen...
Wat wil hij dan heben?quote:Op maandag 31 december 2007 18:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij is 5.... Dat is hem nog wat te gortig...
Stakkertquote:Op maandag 31 december 2007 18:02 schreef Homdeck het volgende:
handig om je jonge kinderen alleen te laten carbid schieten
cadeautjes.... en hij vind erg veel leuk.....quote:Op maandag 31 december 2007 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat wil hij dan heben?
Een moeselientje en een chocomel?
'Let It BeeeeBeeeeee' zal het dan wel worden...quote:Op maandag 31 december 2007 18:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Let it be, zei ik toch
Staat er niet eens in. Ik vind het een klasse nummer.
Moet kunnen he?! die ene dag in het jaarquote:Op maandag 31 december 2007 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stakkert![]()
Hier ff 2 pizzaatjes besteld...we doen es gek
Ja, mevrouw MadMaster ook, maar die zegt ook nooit wat ze nou echt wil...quote:Op maandag 31 december 2007 18:05 schreef peaceman het volgende:
cadeautjes.... en hij vind erg veel leuk.....
Ja iddquote:Op maandag 31 december 2007 18:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Moet kunnen he?! die ene dag in het jaar
Wel die kwezel weer van een Martin Buitenhuis...quote:Op maandag 31 december 2007 18:06 schreef peaceman het volgende:
Goed uurtje voor de boeg trouwens!
Maar dan wel de laatste keer dit jaarquote:Op maandag 31 december 2007 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stakkert![]()
Hier ff 2 pizzaatjes besteld...we doen es gek
Nee zeg, dat hoor je als echtgenoot toch wel te kunnen radenquote:Op maandag 31 december 2007 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, mevrouw MadMaster ook, maar die zegt ook nooit wat ze nou echt wil...
Ja!, maar dat is dan ook het enige baggernummer dit uur.quote:Op maandag 31 december 2007 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel die kwezel weer van een Martin Buitenhuis...
Vrouwen zijn ondoorgrondelijk, zeker de mijne...quote:Op maandag 31 december 2007 18:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee zeg, dat hoor je als echtgenoot toch wel te kunnen raden![]()
Tuurlijk en andersom zeker niet?quote:Op maandag 31 december 2007 18:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee zeg, dat hoor je als echtgenoot toch wel te kunnen raden![]()
Ik zie een beetje op tegen Let It Be, ook al is-ie niet van Kane..quote:Op maandag 31 december 2007 18:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja!, maar dat is dan ook het enige baggernummer dit uur.
quote:Op maandag 31 december 2007 18:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tuurlijk en andersom zeker niet?
Of ben ik een uitzondering met weer een nieuw shirt en broek?![]()
Neuh.... ik had op mijn bruiloft ook geen stropdas... Goddank!quote:Op maandag 31 december 2007 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Euh, stropdasje er ook bij gekregen...
Ach wel ja, het is toch bijna 2008...quote:Op maandag 31 december 2007 18:12 schreef FritsFlits het volgende:
Zal ik alvast een nieuw topic maken?
Hoe vaak zit dat in dit nummer MM?quote:
The dark lord will rise againquote:
Op het tijdstip van deze post stond ik buiten vuurwerk af te steken met Twan...quote:Op maandag 31 december 2007 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, hebben we een deal?
Past 'ie wel op z'n vingers?quote:Op maandag 31 december 2007 18:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is nu nog steeds buiten met de buurmeisjes.
Chattin' up his bitchesquote:Op maandag 31 december 2007 18:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op het tijdstip van deze post stond ik buiten vuurwerk af te steken met Twan...Hij is nu nog steeds buiten met de buurmeisjes.
quote:
Ben je bang dat ie er wel heel vroeg bij is?quote:
Controleer dan wel even waar hij z'n carbid in stopt...quote:Op maandag 31 december 2007 18:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op het tijdstip van deze post stond ik buiten vuurwerk af te steken met Twan...Hij is nu nog steeds buiten met de buurmeisjes.
twan ook niet...quote:Op maandag 31 december 2007 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, mevrouw MadMaster ook, maar die zegt ook nooit wat ze nou echt wil...
quote:Op maandag 31 december 2007 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Toen ik die afgelopen week plaatste, kreeg ik van jou te horen dat ik veel erg met rechtse politici bezig was...
En nu betuig jij hem je sympathie?
OK, ik stuur wel wat spinrag of afgestorven hangplanten op...quote:Op maandag 31 december 2007 18:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
twan ook niet...maar met iets van Spiderman of Tarzan is hij hartstikke blij.
zonder vuur... met kindervuurwerk... met vuur mag alleen als ik of Peaceman erbij is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |