zie newbe kent m ookquote:Op maandag 31 december 2007 16:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik moet al piesen als ik nies
Die voelen zich weer 65 jaar jongerquote:Op maandag 31 december 2007 16:51 schreef djenneke het volgende:
Het is voor het eerst dat we hier voor de deur een hondertduizendklapper gaan afsteken, en waarschijnlijk pas rond een uur of 3. Ben benieuwd wat ze ervan vinden in het bejaardenhuis aan de overkant
geen jackpot ? mis je 10 milj.quote:Op maandag 31 december 2007 16:51 schreef DJKoster het volgende:
[..]
5 euro, dus ga me niet te druk maken..
Over iets meer dan 7 uur heb ik toch 20 miljoen
Da's te zien aan de hoeveelheid aan zwarte auto's morgen . . .quote:Op maandag 31 december 2007 16:51 schreef djenneke het volgende:
Het is voor het eerst dat we hier voor de deur een hondertduizendklapper gaan afsteken, en waarschijnlijk pas rond een uur of 3. Ben benieuwd wat ze ervan vinden in het bejaardenhuis aan de overkant![]()
die heb ik!!!!!!!!!!!!!quote:
ISHFWILF, eindelijk een woord dat rijmt op MILFquote:Op maandag 31 december 2007 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze dames en heren van het Harlem Gospel Choir, het koor dat meezong bij ISHFWILF, nog zien optreden in Amsterdam.
Behalve ouder zijn ze ook wat 'ronder' geworden...
Maar wat een stemmen, hemels...
Oh, ik dacht dat ik in de oude oude geen 'Nieuwe topics' had, maar ik zie hem nu onderaan staan, idd.quote:Op maandag 31 december 2007 16:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gewoon bij nieuwe of actieve topics kijken
van wie ook alweer?quote:Op maandag 31 december 2007 16:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
vertel me nooit een goeie grap
want mn sluitspier is te slap
Die gun ik iemand anders wel, wel jackpot op lot trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |