quote:Op maandag 31 december 2007 18:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tuurlijk en andersom zeker niet?
Of ben ik een uitzondering met weer een nieuw shirt en broek?![]()
Neuh.... ik had op mijn bruiloft ook geen stropdas... Goddank!quote:Op maandag 31 december 2007 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Euh, stropdasje er ook bij gekregen...
Ach wel ja, het is toch bijna 2008...quote:Op maandag 31 december 2007 18:12 schreef FritsFlits het volgende:
Zal ik alvast een nieuw topic maken?
Hoe vaak zit dat in dit nummer MM?quote:
The dark lord will rise againquote:
Op het tijdstip van deze post stond ik buiten vuurwerk af te steken met Twan...quote:Op maandag 31 december 2007 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twan, luister even naar ome MadMaster:
Als jij mama nou nog anderhalf uur met rust laat, dan krijg je van mij een 100.000 klapper om 00.00 uur.
OK, hebben we een deal?
Past 'ie wel op z'n vingers?quote:Op maandag 31 december 2007 18:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is nu nog steeds buiten met de buurmeisjes.
Chattin' up his bitchesquote:Op maandag 31 december 2007 18:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op het tijdstip van deze post stond ik buiten vuurwerk af te steken met Twan...Hij is nu nog steeds buiten met de buurmeisjes.
quote:
Ben je bang dat ie er wel heel vroeg bij is?quote:
Controleer dan wel even waar hij z'n carbid in stopt...quote:Op maandag 31 december 2007 18:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op het tijdstip van deze post stond ik buiten vuurwerk af te steken met Twan...Hij is nu nog steeds buiten met de buurmeisjes.
twan ook niet...quote:Op maandag 31 december 2007 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, mevrouw MadMaster ook, maar die zegt ook nooit wat ze nou echt wil...
quote:Op maandag 31 december 2007 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Toen ik die afgelopen week plaatste, kreeg ik van jou te horen dat ik veel erg met rechtse politici bezig was...
En nu betuig jij hem je sympathie?
OK, ik stuur wel wat spinrag of afgestorven hangplanten op...quote:Op maandag 31 december 2007 18:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
twan ook niet...maar met iets van Spiderman of Tarzan is hij hartstikke blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |