Jij ook een fijne jaarwisseling!quote:Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
Terwijl Peaceman lekker rustig zit te Fok!!ken, ben ik druk in de keuken bezig met de voorbereidingen van vanavond.
twan is inmiddels ook weer terug maar is even buiten... ik weet niet of ik straks nog tijd/gelegenheid heb, maar ik wil iedereen nu alvast een hele fijne jaarwisseling en een spetterend muzikaal 2008 wensen!!!![]()
![]()
Volgend jaar weer??
Slechte kwaliteitquote:Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, wel een synthesizertje of 12, kan ik elk klankbeeld geven wat je wilt.
Ook goed?
De hele Mark & Clark Band is van de aardbodem verdwenen...quote:Op maandag 31 december 2007 15:53 schreef scanman01 het volgende:
Meesterwerk.
Is wel een 'one hit wonder' gebleken. Vreemd.
U2quote:Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
Terwijl Peaceman lekker rustig zit te Fok!!ken, ben ik druk in de keuken bezig met de voorbereidingen van vanavond.
twan is inmiddels ook weer terug maar is even buiten... ik weet niet of ik straks nog tijd/gelegenheid heb, maar ik wil iedereen nu alvast een hele fijne jaarwisseling en een spetterend muzikaal 2008 wensen!!!![]()
![]()
Volgend jaar weer??
* MadMaster meldt zich...quote:Op maandag 31 december 2007 15:58 schreef Jane het volgende:
Ik zoek geen partner!En helemaal geen serieuze!
Mis ik iets?quote:Op maandag 31 december 2007 15:58 schreef Jane het volgende:
Ik zoek geen partner!En helemaal geen serieuze!
![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 15:56 schreef peaceman het volgende:
Nou Madmaster heeft zijn orgasme ook gehad... kunnen we dan zo weer normaal er doorheen praten graag?
voor zover ik weet zit ze gewoon in dr huisje... mag t hopen voor dr...;)quote:
O, ja dan sluiten mijn oren zich automatisch. Zal ook wel weer zo'n blondjes ding zijnquote:Op maandag 31 december 2007 16:00 schreef Wexy het volgende:
Reclame op radio Djen
Nietmetdedeurenslaan Nietmetdedeurenslaan Nietmetdedeurenslaan!
Ik zie niks...quote:Op maandag 31 december 2007 16:00 schreef peaceman het volgende:
Omdat ie waarschijnlijk door iedereen gemist is:
[..]
waarop reageerde je dan???quote:Op maandag 31 december 2007 16:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niks mis met een orgasmequote:Op maandag 31 december 2007 16:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah, je hebt het al hersteld.quote:Op maandag 31 december 2007 16:00 schreef qonmann het volgende:
Volgend uur
ogen open doen danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |