Blijkbaar is iets wat werkt, ruisvrij is en qua gewicht meevalt goed genoeg voor sommigen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar hoe goed seks is ligt aan de mening van de betrokke(n) persoon/personen
Ik neem aan dat je dat zelf wel kan bedenken, aangezien de boel ook stroom toevoer nodig heb, daar was je vorige keer ook zo bijdehand over weet je nog?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat moet je dan eigenlijk solderen aan een pedelboard van hout
Nee ging er meer over dat je toch gewoon die stroomtoevoer hebt en je patchkabels en je daisychain met onespotquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:49 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat zelf wel kan bedenken, aangezien de boel ook stroom toevoer nodig heb, daar was je vorige keer ook zo bijdehand over weet je nog?
Mr. Browstonequote:Op donderdag 3 januari 2008 12:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
[ afbeelding ] "Now I get up around whenever, I used to get up on time" [ afbeelding ]
Dude... je hebt je eigen voedingscircuit lopen solderen vanaf die Onespot?! Da's toch helemaal niet nodig? Afgezien van je eigen (patch)kabels solderen, wat móét je nog meer solderen dan...quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:59 schreef punkjunk het volgende:
Van de apperaatstekker naar me verdeeldoos, waar je toen nog allemaal leuke grappe over maakte.
Nee man, kijk eens goed. Hij heeft de stroomdraad vanaf de verdeeldoos aan de buitenkant van het pedalboard gemaakt, in een eurostekkercontrachassisdeel, waar hij dan die grijze stekker [aan de rechter kant] aan kan sluiten om hem van stroom te voorzien.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dude... je hebt je eigen voedingscircuit lopen solderen vanaf die Onespot?! Da's toch helemaal niet nodig? Afgezien van je eigen (patch)kabels solderen, wat móét je nog meer solderen dan...
Nut?!quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee man, kijk eens goed. Hij heeft de stroomdraad vanaf de verdeeldoos aan de buitenkant van het pedalboard gemaakt, in een eurostekkercontrachassisdeel, waar hij dan die grijze stekker [aan de rechter kant] aan kan sluiten om hem van stroom te voorzien.
Daarzo:
[ afbeelding ]
Dean Evo XMquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
En alweer een Dean! [ afbeelding ]
Yeah baby! [ afbeelding ]
Maar wat is het? ML? Evo? Vendetta?
Pics n00b!![]()
Jow,... wat heb je met het snoer gedaan?!quote:
Hij blijft een rare bocht daar maken dus ingetaped ter voorkoming van scheurenquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:50 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Jow,... wat heb je met het snoer gedaan?!
Dat is tenminste een gitaar waarmee je voor de dag kan komen. Niet van die metalpunten waarbij je bij iedere beweging weer eens een oog van een enthousiaste fan uitprikt en niet zo'n handvat wat alleen maar geschikt is om het leven van je roadie makkelijker te maken. Als een roadie een makkelijk leven wil, gaat hij maar in een bandje spelenquote:
Goeie omschrijving ervan jaquote:
Vind hem ook helemaal goedquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is tenminste een gitaar waarmee je voor de dag kan komen. Niet van die metalpunten waarbij je bij iedere beweging weer eens een oog van een enthousiaste fan uitprikt en niet zo'n handvat wat alleen maar geschikt is om het leven van je roadie makkelijker te maken. Als een roadie een makkelijk leven wil, gaat hij maar in een bandje spelen.
Thnxquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:56 schreef Nastyman het volgende:
Hey dribbel ik heb naar je bandje zitten luisteren, Klinkt vetjes!
Omdat ik nogal een voorliefde heb voor ouwe stopboxes die een ander soort adapter nodig hebben, op deze manier heb ik 2 contacten tot de beschikking waar dus altijd nog een andere adapter in kanquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nut?!
EDIT: Kon je niet beter bij de Gamma zoiets halen:
[ afbeelding ]
En dat gebruiken ipv een hele stekkerdoos?
Mja,... en waar ga je die 'ouwe' stompboxjes precies plaatsen dan? Niet op het voedings-appartementje toch? Dan krijg je het geheid niet meer in een koffer...quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Omdat ik nogal een voorliefde heb voor ouwe stopboxes die een ander soort adapter nodig hebben, op deze manier heb ik 2 contacten tot de beschikking waar dus altijd nog een andere adapter in kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |