Fuck it, voor een fles champagne mag ze ze zelfs nog mee naar huis nemen.quote:Op maandag 31 december 2007 13:38 schreef LoggedIn het volgende:
das in de hoop dat je minder boos bent als ze terugkomt met dat ze een triootje met 2 aziaten gedaan heeft
Als je op vakantie gaat in Azië ben je gelijk een Aziaatquote:Op maandag 31 december 2007 13:39 schreef poepeneesje het volgende:
Wat doe jij met een aziaat.
-xxx-
Op de valreep heb jij nog de stomste opmerking van 2007 op je naam staanquote:Op maandag 31 december 2007 13:39 schreef poepeneesje het volgende:
Wat doe jij met een aziaat.
-xxx-
Ja en je krijgt ook geen tag als je telkens je posts met -xxx- afsluitquote:Op maandag 31 december 2007 13:57 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Op de valreep heb jij nog de stomste opmerking van 2007 op je naam staan
Verdorie!quote:Op maandag 31 december 2007 13:36 schreef Roellio het volgende:
Mijn vriendin is een maand aan het reizen door Azië, en komt op 20 januari weer terug.
Werd ik me verdorie op m'n vrije dag het bed uit gebeld door de pakketbezorger.
Met wat vrienden en vriendinnen.quote:Op maandag 31 december 2007 18:05 schreef Lápiz het volgende:
Mooi man. De vraag is alleen: met wie ga je 'm opdrinken?
Het zou natuurlijk helemáál leuk zijn als je die fles champoepel bewaart en 'm lekker samen met haar opdrinkt als ze weer terug is...quote:Op maandag 31 december 2007 18:15 schreef Roellio het volgende:
[..]
Met wat vrienden en vriendinnen.
Háár vriendinnen zijn op hetzelfde feest als waar ik heen ga. Ze zei al; kunnen die je mooi in de gaten houden.
Dan haal ik wel een nieuwe van hetzelfde merk en zeg ik dat het haar fles is!quote:Op maandag 31 december 2007 18:18 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk helemáál leuk zijn als je die fles champoepel bewaart en 'm lekker samen met haar opdrinkt als ze weer terug is...
Hoe dan ook, veel plezier!
Nee, is al een tijdje een nieuwe.quote:Op maandag 31 december 2007 18:57 schreef MLI het volgende:
Is dat die Canadese?
Zo lang kan dat nog niet zijn, maar je wisselt ze net zo snel als MLI zie ik. Enjoy de drank, dat ga ik zo ook maar eens doenquote:Op maandag 31 december 2007 18:58 schreef Roellio het volgende:
[..]
Nee, is al een tijdje een nieuwe.
quote:Op maandag 31 december 2007 14:21 schreef Matje-1989 het volgende:
Zozo, ik las het en dacht de pakket-bezorger komt met een gygantische
doos aanzetten. Je vriendin..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |