vind ik ook..quote:Op maandag 31 december 2007 13:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk zo kinderachtig dat ze niks zeiden. Oké, foutje, kan gebeuren. Maar zeg het dan ook gewoon.
Idd...quote:Op maandag 31 december 2007 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Stel, ik zeg 'stel':
Vandaag de dag zou je naar de Doors kunnen, ik vrees dat de taferelen met Led Zeppelin dan in veelvoud overtroffen zouden worden...
haha, nou ik zat laatst nog met Jim Morisson in de nachttrein. Tenminste hij leek er wel verdacht veel op. Dus het kan nogquote:Op maandag 31 december 2007 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Stel, ik zeg 'stel':
Vandaag de dag zou je naar de Doors kunnen, ik vrees dat de taferelen met Led Zeppelin dan in veelvoud overtroffen zouden worden...
die vergelijking is niet te makenquote:Op maandag 31 december 2007 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Stel, ik zeg 'stel':
Da's toch gewoon kinderachtig?quote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef Wexy het volgende:
[..]
vind ik ook..
Maar ach ja.. Radio 2 he...... die zullen niet toegeven... net als dat ze niet toegeven hoe Katie zo hoog in de lijst komt.
Ja maar daar noem je dan wel een nog erger nummer jaquote:Op maandag 31 december 2007 13:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat is gewoon een leugen![]()
![]()
Het is een beter nummer dan Yellow Submarine
Your musical compatibility rating with snarenplukker is: Very Lowquote:Op maandag 31 december 2007 13:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik kan de beste van The Doors niet kiezen..vind ze bijna allemaal kut
Behalve Touch Me misschien
quote:Op maandag 31 december 2007 13:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zag het staan, gaf het niet veel aandacht. Jullie vrouwmensjes willen nog wel eens dubieus vreemd uit de hoek komen . . .![]()
o so truequote:
Zou best wel eens kunnen jaquote:Op maandag 31 december 2007 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Stel, ik zeg 'stel':
Daar ben ik ook wel blij omquote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Your musical compatibility rating with snarenplukker is: Very Low
Godzijdank!!!
quote:Katie Melua If you were a sailboat
Fleetwood Mac Go your own way
Rowwen Hèze Limburg ('t is een kwestie van geduld)
Bløf Aan de kust
Haha ik ben met jullie allebei lowquote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Your musical compatibility rating with snarenplukker is: Very Low
Godzijdank!!!
Bluf moet het zijn..quote:
Ik kan idd makkelijk even douchen, zie ik.quote:
Dat én nummers van de laatste 10 jaar, heb ik de indruk wel eens..quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Norrage het volgende:
ZIjn jullie gewoon uit principe tegen Nederlandse nummers???Vind dat best wel triest...Ik kan ze echt wel waarderen hoor..... ook dit nummer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |