Sympathy for the devil, geniale tekst...maar het nummer kan me niet bekoren...You cant always get what you want is wel aardigquote:Op maandag 31 december 2007 13:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sympathy for the devil, You can't always get what you want om er 2 te noemen....
Blijven mailen.... als je nog antwoord wilt...quote:Op maandag 31 december 2007 13:42 schreef Wexy het volgende:
[..]
nee tot 4 uur vannacht geen woord... wel een mail... ik zal hem even plakken.....
[..]
daar heb ik verder geen antwoord op gekregen.....
Zag het staan, gaf het niet veel aandacht. Jullie vrouwmensjes willen nog wel eens dubieus vreemd uit de hoek komen . . .quote:Op maandag 31 december 2007 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
Jullie lezen de songteksten niet eens......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You can't always get what you want is echt zo een boutnummerquote:Op maandag 31 december 2007 13:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sympathy for the devil, You can't always get what you want om er 2 te noemen....
quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samen met People Are Strange...
Street Fighting Manquote:Op maandag 31 december 2007 13:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
You can't always get what you want is echt zo een boutnummerSympathy is wel vet
En Paint it Black ook
Ik vind het eigenlijk zo kinderachtig dat ze niks zeiden. Oké, foutje, kan gebeuren. Maar zeg het dan ook gewoon.quote:Op maandag 31 december 2007 13:42 schreef Wexy het volgende:
[..]
nee tot 4 uur vannacht geen woord... wel een mail... ik zal hem even plakken.....
[..]
daar heb ik verder geen antwoord op gekregen.....
Dat is gewoon een leugenquote:Op maandag 31 december 2007 13:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
You can't always get what you want is echt zo een boutnummer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |