ja laat ze lekker in die lijst blijven in plaats van hier!!quote:Op maandag 31 december 2007 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samen zingen van 'Time To Say Goodbye', één van de hoogst genoteerden in de 'alle 13 dood' lijst...
Tot laterquote:Op maandag 31 december 2007 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
wij moeten gaanmisschien tot later!!
Aan jou zal het niet liggen.blijkbaar heeft de Bløf Fanclub massal lijstjes ingestuurdquote:Op maandag 31 december 2007 13:58 schreef Happel het volgende:
En weer maar drie goede nummers in het volgende uur.
Wie kan mij bijvoorbeeld uitleggen, waarom Blof & Counting Crows zo hoog staat? Begrijp dat niet, maar zal wel aan mij liggen.
Nee hoor, dat is onzin. Alleen staat 3/4 van de Nederlandstalige nrs veel te hoog.quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Norrage het volgende:
ZIjn jullie gewoon uit principe tegen Nederlandse nummers???Vind dat best wel triest...Ik kan ze echt wel waarderen hoor..... ook dit nummer!
Hehequote:Op maandag 31 december 2007 13:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's goed voor de Radio 2 street-credibility
Ik vind deze versie beter klinken dan hun beide solo versies . . .quote:Op maandag 31 december 2007 13:58 schreef MadMaster het volgende:
Samen zingen van 'Time To Say Goodbye', één van de hoogst genoteerden in de 'alle 13 dood' lijst...
doeggiesquote:Op maandag 31 december 2007 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
wij moeten gaanmisschien tot later!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |