nix mis meequote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Norrage het volgende:
ZIjn jullie gewoon uit principe tegen Nederlandse nummers???Vind dat best wel triest...Ik kan ze echt wel waarderen hoor..... ook dit nummer!
quote:Op maandag 31 december 2007 13:51 schreef Norrage het volgende:
Fleetwood Mac is straks wel leuk toch?????
Ik doe niet mee aan het zielige achter elkaar aanloop gedrag op fok wat Bløf betreft, sorryquote:
Fantastisch nummerquote:Op maandag 31 december 2007 13:51 schreef Norrage het volgende:
Fleetwood Mac is straks wel leuk toch?????
ja word er een beetje moe van...zeker op dit forum....als ik met mijn vrienden luister kunnen we allemaal echt die Nederlandse nummers waarderen!! (Behalve Rood)quote:Op maandag 31 december 2007 13:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat én nummers van de laatste 10 jaar, heb ik de indruk wel eens..
Ik heb niks tegen nederlandse muziek, naar heb niks met bluf. ik hou wel van Shaffy, Boudewijn de Groot, De Dijk etc. En vannacht op bed hoorde ik Vluchten Kan Niet Meer Van Halsema en Arean, die vind ik zo mooiquote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Norrage het volgende:
ZIjn jullie gewoon uit principe tegen Nederlandse nummers???Vind dat best wel triest...Ik kan ze echt wel waarderen hoor..... ook dit nummer!
HEILIGSCHENNIS !!!quote:
Dan moet je wel een goede smaak hebbenquote:Op maandag 31 december 2007 13:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
Your musical compatibility rating with Peace_man is:
Super
Nee hoor, ik heb genoten van Acda & de Munnik net, en ook de nummers van De Dijk en Hazes het vorige uur.quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Norrage het volgende:
Top Artists Overall (see more)quote:Op maandag 31 december 2007 13:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan moet je wel een goede smaak hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |