quote:Op maandag 31 december 2007 13:18 schreef St.Germain het volgende:
Post hier grappige sms berichtjes.
Een druppeltje dreft tussen piemel en pruim, geeft je een liefdevol jaar en een bakkes vol schuim. Gelukkig nieuwjaar!
quote:Op maandag 31 december 2007 13:21 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden dus ik krijg ook nooit leuke smsjes.
-xxx-
\quote:Op maandag 31 december 2007 13:18 schreef St.Germain het volgende:
Een druppeltje dreft tussen piemel en pruim, geeft je een liefdevol jaar en een bakkes vol schuim. Gelukkig nieuwjaar!
En ik danquote:Op maandag 31 december 2007 13:29 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Was je 06? Dan sms ik je even
Vind het zo zielig
ff opletten poepeneesje.. het berichtje van Matt was ook voor jou bedoeld... Tis nog vroeg, maar zo heel erg moeilijk was dat toch niet te snappen...quote:
Juist, heb alleen de verkeerde gequote dacht ik zo..quote:Op maandag 31 december 2007 13:51 schreef the_critic het volgende:
[..]
ff opletten poepeneesje.. het berichtje van Matt was ook voor jou bedoeld... Tis nog vroeg, maar zo heel erg moeilijk was dat toch niet te snappen...
Gewoon proberenquote:Op maandag 31 december 2007 14:23 schreef TeChNo2 het volgende:
Voor een topic over grappige sms-jes...staan er nog maar weinig leuke tussen (terwijl ik bezig ben met het creeren van een smsbom voor iedereen in mijn adresboek dus een leuke tekst kan ik wel gebruiken...)
Weet iemand trouwens wat het maximaal aantal smsjes is dat je in een keer kunt versturen of zit daar geen max. aan?
Gelukkig nieuwjaar!!quote:Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef Mvonk het volgende:
en weet iemand nog leuke nieuwjaas smsjes
quote:Op maandag 31 december 2007 14:59 schreef -SG- het volgende:
Ik kreeg onlangs deze nog:
Goedemiddag ik wil graag even uw aandacht voor de kansarme kinderen in Afrika! U kunt al 'n bijdrage leveren door uw pasfoto op de sturen, zodat zij ook kunnen zien dat er ergere dingen zijn dan alleen honger..
quote:Op maandag 31 december 2007 14:25 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Juist, heb alleen de verkeerde gequote dacht ik zo..
Haha, maar goed. Het is de laatste dag van het jaar, dus zal me er niet aan storen...![]()
Zit geen maximum aan, ik heb (klijk maar in mn sig.) redelijk wat smsjes verzonden met valentijnsdag. Ik kon achter elkaar nummers intikken, 1 keer op verzenden klikken en hij ging ze 1 voor 1 verzenden, er zal dus wel een limiet op zitten maar dat is eht aantal nummers wat je tegelijk kunt invoeren in je telefoon, het verzenden gaat per stuk, hoe meer nummers je invoert des te langer het duurt.quote:Op maandag 31 december 2007 14:23 schreef TeChNo2 het volgende:
Voor een topic over grappige sms-jes...staan er nog maar weinig leuke tussen (terwijl ik bezig ben met het creeren van een smsbom voor iedereen in mijn adresboek dus een leuke tekst kan ik wel gebruiken...)
Weet iemand trouwens wat het maximaal aantal smsjes is dat je in een keer kunt versturen of zit daar geen max. aan?
DAMN! je was me net voor, ook al kreeg ik hem in een andere vorm.quote:Op maandag 31 december 2007 19:13 schreef oorsnot het volgende:
deze kreeg ik laatst:
mumba is een jongen in zimbabwe. Hij moet 3 uur lopen naar school, met uw steun kunnen van 5 euro kunnen we een zweep kopen, zodat die luie tyfusnegerer in 15 minuten is
hoezo weet je niet of je ze grappig vind_quote:Op maandag 31 december 2007 19:23 schreef punkjunk het volgende:
Uw provider heeft een nieuw bel-tarief ingesteld. De kosten worden bepaald aan de hand van uw uiterlijk, hoe lelijker hoe goedkoper. Vanaf nu belt u gratis.
Steun actie 'Witte-Kerst'! Door het lezen van deze sms heeft u weer geholpen bij het uitzetten van 10 asielzoekers.
Ik weet niet of ik ze grappig vind, maar ik kreeg ze wel.
Wat moet je met zulke nietszeggende kut-smsjes?quote:Op maandag 31 december 2007 19:23 schreef punkjunk het volgende:
Uw provider heeft een nieuw bel-tarief ingesteld. De kosten worden bepaald aan de hand van uw uiterlijk, hoe lelijker hoe goedkoper. Vanaf nu belt u gratis.
Steun actie 'Witte-Kerst'! Door het lezen van deze sms heeft u weer geholpen bij het uitzetten van 10 asielzoekers.
Ik weet niet of ik ze grappig vind, maar ik kreeg ze wel.
quote:Ik heb gelezen dat Jozef en Maria ¤1000 uitloven voor het terugvinden van hun ezel.
Nou kun je 1 ding doen, of je bied meer, of ik zeg waar je zit
UHAUHEWUAEHAUWHEUAHUHAUHEWUEHWAWUHE UAHUHAUHAAAAAAAA HA HAquote:Jongen ik heb kanker, en oh we eten boontjes. xxx mama
je jatte mn sig ..quote:Op maandag 31 december 2007 19:30 schreef Chinless het volgende:
Nou nou wat grappig...
quote:Op maandag 31 december 2007 14:36 schreef TennisHenkie het volgende:
Kreeg ik van de vriend van mijn moeder onlangs
"Ik duwde mijn lul in haar oor, ze zei niet doen dalijk ben ik doof. ik zei ach zeur niet, ik duw hem al 20 jaar in je smoel en praat nog steeds!"
Speciaal voor O&N effe wat inspiratie opdoen!quote:
Ik heb deze net verstuurd.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:11 schreef rival het volgende:
Gelukkig nieuwjaar! ik ben een beetje vroeg maar heb zoveel vrienden dat ik met de lelijkste begonnen ben!
en die moet je dan wel de 30ste al versturen!
Die is van 2 jaar terug.quote:
En welke is dat?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:16 schreef EvilMarc het volgende:
Als je toch die standaard dingen verstuurd doe dan de nieuwste
Ook zo een gekregen:quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:23 schreef rulerofdeath het volgende:
ja vrede, ja goede gezondheid, jaja veel liefde en geluk,.. Bla, bla, bla stop die komedie! Weg de schone schijn! Dus, ik wens je: Veel neuken, onvergetelijke orgasmes en dikke tieten, dat je half zoveel moet werken en het dubbele verdiend en dat je een lot wint in de loterij, gelukkig 2008
Die kreeg ik net 2 minuten geleden binnenquote:Op woensdag 31 december 2008 20:22 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ook zo een gekregen:
Voor het nieuwe jaar wens ik je het beste geluk toe. Geluk, liefde, bla,bla,bla. Allemaal Bullshit! Weg met die onzin! Ik wens je ongelofelijke wippartijen, onvergetelijke orgasmes en duizenden van zulke nachten. Dat je maar voor de helft hoeft te werken maar het dubbele verdient en dat je de Staatsloterij wint. Als je dit naar 10 personen doorstuurt gebeurt er geen ruk maar laat je in ieder geval wel iemand glimlachen.
quote:Op maandag 31 december 2007 19:13 schreef oorsnot het volgende:
deze kreeg ik laatst:
mumba is een jongen in zimbabwe. Hij moet 3 uur lopen naar school, met uw steun kunnen van 5 euro kunnen we een zweep kopen, zodat die luie tyfusnegerer in 15 minuten is
5 minuutjes geleden ontvangen. Onoriginele luiquote:Op woensdag 31 december 2008 20:22 schreef Smijn. het volgende:
Voor het nieuwe jaar wens ik je het beste geluk toe. Geluk, liefde, bla,bla,bla. Allemaal Bullshit! Weg met die onzin! Ik wens je ongelofelijke wippartijen, onvergetelijke orgasmes en duizenden van zulke nachten. Dat je maar voor de helft hoeft te werken maar het dubbele verdient en dat je de Staatsloterij wint. Als je dit naar 10 personen doorstuurt gebeurt er geen ruk maar laat je in ieder geval wel iemand glimlachen.
Ben je lesbisch?quote:Op woensdag 31 december 2008 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die heb ik gisteren op Hyves gekregen.
Net als:
"Iedereen die mij het afgelopen jaar het beste gewenst had.. het heeft geen moer geholpen. Zend me voor komend jaar maar geld, cadeaubonnen en mooie meisjes."
Die heb ik ontvangen. Niet zelf gestuurd.quote:
Maar waarom worden jou anders mooie meisjes toegewenst?quote:Op woensdag 31 december 2008 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die heb ik ontvangen. Niet zelf gestuurd.
Die worden mij niet toegewenst, die wil die ander graag. Tekst goed lezen, dankjewel.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:16 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Maar waarom worden jou anders mooie meisjes toegewenst?
Sorry.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die worden mij niet toegewenst, die wil die ander graag. Tekst goed lezen, dankjewel.
En al had ik dat, zou ik het je nog niet zeggenquote:Op woensdag 31 december 2008 21:23 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Sorry.
Ik wou gewoon graag horen dat je lesbische seks hebt.
die kwam niet van mijquote:Op woensdag 31 december 2008 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die heb ik gisteren op Hyves gekregen.
Net als:
"Iedereen die mij het afgelopen jaar het beste gewenst had.. het heeft geen moer geholpen. Zend me voor komend jaar maar geld, cadeaubonnen en mooie meisjes."
nee, want ik heb je nummer hyves nietquote:
Ik kreeg m via hyvesquote:Op woensdag 31 december 2008 22:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, want ik heb je nummer hyves niet
net niet snel genoegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
heb ik wel gezien, maar dat moet natuurlijk hier zodat ik andere FOK!kers (misschien) jaloers kan makenquote:Op woensdag 31 december 2008 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, maar ik heb er in tof al opgereageerd. Maar dat heb jij natuurlijk gemist
nou?quote:
muhahahaquote:Op woensdag 31 december 2008 23:17 schreef porsche1 het volgende:
ik kreeg eerst van onbekende mensen dit bericht:
Hallo ayinka sorry dat we te laat zijn, maar nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Groetjes, marion en kees.
Ik dacht wtf.
i've got your numberquote:
dat ding wil niet sms-enquote:Op woensdag 31 december 2008 23:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu verwacht ik op zijn minst een grappig smsje
komt er aanquote:Op woensdag 31 december 2008 23:49 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Stuur het nummer maar door, dan stuur ik er wel een
Ik heb hem ook net binnen.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:24 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Die kreeg ik net 2 minuten geleden binnen![]()
Scheelt mij weer typwerk!
Orgineel! Ik vind leuk.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:22 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ook zo een gekregen:
Ja, die is vrij geniaal!quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:21 schreef vipergts het volgende:
Vrouwen laten hun lippen opspuiten, hun rimpels weghalen hun oogleden liften, laten liposuctie plegen, nemen oorbellen laten tattos zetten, laten een piercing zetten. laten hun borsten vergroten. harsen hun benen
MAAR JE MAG ZE NIET IN HUN KONT NEUKEN WANT DAT DOET PIJN.
en waarom sturen ze dat als het voor jou dus niet van toepassing is...quote:Op maandag 31 december 2007 19:09 schreef reetveter het volgende:
Ik kreeg deze![]()
de aarde word op dit moment bedreigd door buitenaardse wezens, gelukkig zijn ze alleen op knappe mensen uit! Je hebt dus niks te vrezen! Op dit moment ben ik al ondergedoken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |