Vind hem ook niet echt bijzonder nee. Neem aan dat die oversized touchpad voor je gestures is. Maar om het nu zó groot te maken. Gelukkig ben ik niet in de markt voor een eenvoudige MacBook. Als ik ooit nog een laptop wil kopen wordt het een 17" MBP. Maar eerst moet die iMac eens komenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is dit een MacBook Pro voor slechtzienden![]()
Huh.. is dat een foto van de verwachte "sub notebook" ?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:40 schreef super-muffin het volgende:
Dat touchpad is erg over de top inderdaad. Maar hij is klein en dun. Dat wil ik.
lamaquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:48 schreef Ravage het volgende:
[..]
Huh.. is dat een foto van de verwachte "sub notebook" ?
Jep, in OS X wordt de hele map dus vervangen als hij al bestaat. Bijzonder vervelend! Vraag me af of daar niks op te vinden is.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Klopt het, dat wanneer je in apple een map 'paste' ergens waar al een map met dezelfde bestandnaam zich bevind. Dat de inhoud van de gepaste map er alleen nog maar is en dat hetgeen in de map met dezelfde bestandsnaam, verdwenen is?
Bij mij is dit volgens mij wel het geval en ik vraag me sterk af waar ik zulke zaken terug kan vinden!
Zolang je het weet, kun je er rekening mee houden. Maar ik ben hierdoor mijn hele uren registratie van december kwijt en dat is niet echt ideaal (aangezien ik niet de meest constante met begintijden ben).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Jep, in OS X wordt de hele map dus vervangen als hij al bestaat. Bijzonder vervelend! Vraag me af of daar niks op te vinden is.
Eh...Time Machine?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zolang je het weet, kun je er rekening mee houden. Maar ik ben hierdoor mijn hele uren registratie van december kwijt en dat is niet echt ideaal (aangezien ik niet de meest constante met begintijden ben).
Oei! Dat is zuur ja!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zolang je het weet, kun je er rekening mee houden. Maar ik ben hierdoor mijn hele uren registratie van december kwijt en dat is niet echt ideaal (aangezien ik niet de meest constante met begintijden ben).
Dus de Classic 80Gb kost je 249 euro en dan krijg je een bon van 40 euro? Hmmmm...misschien stekker ik straks wel ff naar de Mediamarktquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:32 schreef JoMo0 het volgende:
Ohja die Mediamarkt aanbieding weer ..
[ afbeelding ]
Ja dat kan . Tenminste het zit zo , je hebt 3 opties . Bon gelijk van de prijs , dus 209 euro . Of 40 euro korting op accessoires , of natuurlijk de bon houden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dus de Classic 80Gb kost je 249 euro en dan krijg je een bon van 40 euro? Hmmmm...misschien stekker ik straks wel ff naar de Mediamarkt
Inderdaad dat kan echt niet hoor. Voor die oude zal je niet zoveel meer krijgen denk ik.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, dan valt het dus nog best te overzien: ik sobchak mijn oude 60Gb iPod Video wel. Of ik geef hem aan mijn chick.
Ik heb mijn MBP al meer dan een jaar, maar deze iPod al meer dan twee jaar. Dat kan natuurlijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |