abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 januari 2008 @ 18:44:02 #151
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_55751564
Iemand ervaring met het overzetten van [alles] uit mijn PC/Outlook Express 6 naar mijn Mac/Entourage ?

Gaat dit het makkelijkst via Thunderbird ? Of kan het wel gewoon makkelijk ? Ik kom er niet uit of ik lees weer eens ergens overheen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_55751607
PC -> Entourage gaat gewoon met de exportfunctie van Outlook. PC -> Apple Mail gaat over Entourage.
Hetzelfde voor het adresboek.

Of nu begin ik ook te twijfelen, ik denk dat ik misschien wel iets via Thunderbird gedaan heb... Geen idee, maar als je de exportfuncties gebruikt van 't een naar 't andere kom je er wel...
  donderdag 3 januari 2008 @ 18:58:11 #153
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_55751901
Als het goed is heb je Thunderbird alleen nodig om naar mail.app te gaan. Maar Entourage vraagt om een identity van mijn Outlook (wizard) en die heb ik niet of die vind ik niet.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_55752003
Die Subnotebook komt gewoon klaar .
pi_55752019
Oi, dat zit diep... heb dat ook eens moeten doen bij de grote migratie maar dat is ondertussen ook alweer bijna een jaar geleden...

Het moet dus zo: http://www.riches.com.au/articles/export-outlook-entourage.htm

Het hernoemen is echt een kutjob, helaas... Mijn ouders hadden bijvoorbeeld iets van een 40 mappen in totaal .
pi_55752053
Nou, ik kan ook wel weer een nieuwe MBP gebruiken: ik zit al zo'n 14 maanden tegen dit ding aan te kijken.
Calmer than you are
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:12:30 #157
27699 Ravage
thinking about you
pi_55752271
Heb problemen met MSN Messenger op m'n macbook.. Heb Microsoft MSN, Adium en aMSN geprobeerd, maar bij alle 3 komen sommige berichten niet bij mij aan, en lijk ik soms offline terwiijl ik gewoon online ben
i'm not living, i'm just killing time
pi_55752393
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:12 schreef Ravage het volgende:
Heb problemen met MSN Messenger op m'n macbook.. Heb Microsoft MSN, Adium en aMSN geprobeerd, maar bij alle 3 komen sommige berichten niet bij mij aan, en lijk ik soms offline terwiijl ik gewoon online ben

(vreemd trouwens dat Office zo nodig internet-clearance nodig heeft)
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:18:46 #159
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_55752429
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:02 schreef tony_clifton- het volgende:
Oi, dat zit diep... heb dat ook eens moeten doen bij de grote migratie maar dat is ondertussen ook alweer bijna een jaar geleden...

Het moet dus zo: http://www.riches.com.au/articles/export-outlook-entourage.htm

Het hernoemen is echt een kutjob, helaas... Mijn ouders hadden bijvoorbeeld iets van een 40 mappen in totaal .
Volgens mij is dat de methode voor Outlook (.pst mappen), ik heb Outlook Express (.dbx mappen). Ik heb nu de instelwizard even geskipped om het programma - Entourage dus - eens van binnen te bekijken. Ik ben gelijk genezen, dit was precies waarom ik Windows achter me heb gelaten : het lijkt wel een kerstboom. Er kan van alles, behalve dat wat je wilt.

Ik ga me gewoon in mail.app verdiepen.
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:30:38 #160
27699 Ravage
thinking about you
pi_55752753
@tony-clifton: Hmm bij mij staat ie op 'Sta alle inkomende verbindingen toe', zie ik nu
Omdat alle MSN clients het doen, denk ik dat het of: een storing bij MSN is, of een netwerkprobleem of een osx-probleem..

Heb trouwens ook al een paar keer gehad vandaag dat de Airport verbinding weggevallen was. Als ik dan bij de lijst met netwerken kijk staat de router er gewoon bij. Pas als ik daarop klik, maakt ie gelijk weer verbinding. Terwijl ik wel heb ingesteld dat hij automatisch verbinding moet maken.

Ik ga nog ff verder klooien
i'm not living, i'm just killing time
pi_55752905
Dat laatste heb ik ook constant... lastig. Een beetje een teken dat Leo nog niet 100% af is zoals Tiger op 't einde (maar das logisch).
pi_55753697
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, ik kan ook wel weer een nieuwe MBP gebruiken: ik zit al zo'n 14 maanden tegen dit ding aan te kijken.
Ik vandaag exact 1. Al zou het een welkome aanvulling zijn in het Mac assortiment. Of is dat niet de bedoeling en vervangt de nieuwe 'subnotebook' de MBP?
pi_55754289
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik al 34 maanden tegen mijn PowerBook.

Ik ben erg benieuwd wat er komt. Een subnotebook zie ik niet zo zitten. Ik gebruik mijn DVD drive erg vaak en zou eigenlijk niet zonder kunnen.

Zou eigenlijk liever een kleine MacBook Pro willen hebben, eigenlijk gewoon een PowerBook 12 inch met Intel
pi_55755914
Ik las ergens op een forum dat Apple mogelijk ook op korte termijn met een touch-screenachtig OSX apparaat gaat komen, wat ergens tussen de iPhone de laptops in zou zitten.

Op zich is Leopard met dat Coverflow prima uitgerust voor touchscreen-achtige dingen.
Calmer than you are
pi_55755921
Ik heb met Mercury Messenger het minste problemen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 januari 2008 @ 21:47:56 #167
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55756070
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 18:42 schreef tony_clifton- het volgende:
Mm, ik denk meer in functie van verkoopscijfers... De macbook is volgens mij toch de best verkopende mac, niet?

TabletPCs verkopen nauwelijks, heb er nog maar amper 'in 't wild' gezien? Misschien dat Apple 't een boost kan geven wegens het gadget/iPod-gehalte, maartoch...
[..]

Ja, kan, er zijn er zoveel...
Zou mij wel in m'n poep gepakt voelen moest ik een subnotebook verwachten en een tabletmac krijgen...
Ik denk dan ook dat het andersom is. Dat de tablet mac de sub notebook wordt.
pi_55756389
Wat is een Flybook een subnotebook een tablet.... of wat ?
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:05:02 #169
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_55756639

Wat vinden we van dit idee? Mij lijkt het wel wat, een beeldscherm a la iMac waar je je mini-notebook in stopt. Ideaal dockingstation

Zie http://www.macrumors.com/(...)ike-docking-station/
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_55756751
Dat lijkt me wel wat, het scheelt weer wat ruimte op je bureau.

En het er gewoon inschuiven is makkelijker dan een hoop kabels aansluiten.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 januari 2008 @ 22:29:01 #171
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55757311
15 Januari is het toch?
pi_55757561
Nee 3 swetsenegger
  Redactie Games donderdag 3 januari 2008 @ 22:39:58 #173
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_55757570
Iemand die Cabos weleens gebruikt om muziek te vinden?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 januari 2008 @ 22:41:33 #174
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55757607
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:39 schreef KaheemSaid het volgende:
Nee 3 swetsenegger
pi_55758407
Ik vond dit op een blog. Voor degenen die problemen hebben met kernel panics icm Azureus.
quote:
- Uninstalling Little Snitch 2

- Try disabling IPv6 in your Airport System Preferences

- In Azureus preferences, expand Connection -> Advanced Networking Settings, and make sure “Prefer IPv6 addresses when both are avail” and “Enable experimental extension…” are UNTICKED.
Heb het net geprobeerd. Eens kijken hoe lang hij het volhoudt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')