quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:12 schreef Ravage het volgende:
Heb problemen met MSN Messenger op m'n macbook.. Heb Microsoft MSN, Adium en aMSN geprobeerd, maar bij alle 3 komen sommige berichten niet bij mij aan, en lijk ik soms offline terwiijl ik gewoon online ben
Volgens mij is dat de methode voor Outlook (.pst mappen), ik heb Outlook Express (.dbx mappen). Ik heb nu de instelwizard even geskipped om het programma - Entourage dus - eens van binnen te bekijken. Ik ben gelijk genezen, dit was precies waarom ik Windows achter me heb gelaten : het lijkt wel een kerstboom. Er kan van alles, behalve dat wat je wilt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:02 schreef tony_clifton- het volgende:
Oi, dat zit diep... heb dat ook eens moeten doen bij de grote migratie maar dat is ondertussen ook alweer bijna een jaar geleden...
Het moet dus zo: http://www.riches.com.au/articles/export-outlook-entourage.htm
Het hernoemen is echt een kutjob, helaas... Mijn ouders hadden bijvoorbeeld iets van een 40 mappen in totaal.
Ik vandaag exact 1. Al zou het een welkome aanvulling zijn in het Mac assortiment. Of is dat niet de bedoeling en vervangt de nieuwe 'subnotebook' de MBP?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, ik kan ook wel weer een nieuwe MBP gebruiken: ik zit al zo'n 14 maanden tegen dit ding aan te kijken.
Ik al 34 maanden tegen mijn PowerBook.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, ik kan ook wel weer een nieuwe MBP gebruiken: ik zit al zo'n 14 maanden tegen dit ding aan te kijken.
Ik denk dan ook dat het andersom is. Dat de tablet mac de sub notebook wordt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:42 schreef tony_clifton- het volgende:
Mm, ik denk meer in functie van verkoopscijfers... De macbook is volgens mij toch de best verkopende mac, niet?
TabletPCs verkopen nauwelijks, heb er nog maar amper 'in 't wild' gezien? Misschien dat Apple 't een boost kan geven wegens het gadget/iPod-gehalte, maartoch...
[..]
Ja, kan, er zijn er zoveel...
Zou mij wel in m'n poep gepakt voelen moest ik een subnotebook verwachten en een tabletmac krijgen...
Heb het net geprobeerd. Eens kijken hoe lang hij het volhoudt.quote:- Uninstalling Little Snitch 2
- Try disabling IPv6 in your Airport System Preferences
- In Azureus preferences, expand Connection -> Advanced Networking Settings, and make sure “Prefer IPv6 addresses when both are avail” and “Enable experimental extension…” are UNTICKED.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |