Voor switchers en twijfelaars.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:35 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Het ziet er prima uit , maar wat wil je er mee bereiken eigenlijk ?
Geloof het wel ja. "Normaal" zelfs 289,- hier. Maar neem aan dat hij gedurende deze actie ook 299 kost.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:53 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight gaat morgen een iPod Touch halen
Bij de MediaMarkt heb je nu ¤40,- korting op de 8GB versie, maar weet er iemand hoe duur die normaal is bij MediaMarkt? Gewoon ¤299,-?
http://www.macrumors.com/(...)crosoft-office-2008/quote:APCMag explores some of the new features in Word, Excel, PowerPoint and Entourage.
- Word offers more desktop-publishing features, allowing easy document formatting
- Excel adds a new formula builder, increases max sizes of spreadsheets, but drops macro and Visual Basic support
- Powerpoint can create diagrams easily, Send to iPhoto which can be viewed on your iPod
- Entourage with improved Exchange connectivity, but still no encrypted MAPI mode
Ik vond het verdomd handig.. Ik zit al een tijd te twijfelen. Beetje afhankelijk van of de skitrip deze maand nog doorgaat en hoe snel ze betalen bij mijn stagebedrijf, maar dan wil ik er denk ik toch ook wel aangaan.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor switchers en twijfelaars.
En JIJ als geen ander moet toch weten dat ik het beste wilquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik vond het verdomd handig.. Ik zit al een tijd te twijfelen. Beetje afhankelijk van of de skitrip deze maand nog doorgaat en hoe snel ze betalen bij mijn stagebedrijf, maar dan wil ik er denk ik toch ook wel aangaan.
Volgens mij heeft mijn iPhone me over de streep getrokken
Ja precies.. Als jij er zelfs tevreden over bent, hoe kan ik dan nog twijfelen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En JIJ als geen ander moet toch weten dat ik het beste wil
Maar eh... doen!
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor switchers en twijfelaars.
Damn pas de 9de verzenden en de 17e binnenquote:Jan 3, 2008 om 12:56 AM GMT - Bestelnummer **********
Bekijk bestelinformatie
Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: 09 Jan, 2008
Verwachte leverdatum: 17 Jan, 2008 - 18 Jan, 2008
Product Aantal
Iomega 500GB Value Series Hard Drive with USB 2.0 Interface
1
AirPort Extreme Base Station
1
iMac, 20-inch, 2.4GHz Intel Core 2 Duo
Ik heb het extra geheugen gewoon bij Mail-a-Mac besteld. Normale prijs, vond ik. Maar er zijn ongetwijfeld slimmeriken die nog goedkopere sites weten.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:03 schreef DaMook het volgende:
Owjah ik heb hem met de standaard 1 gb geheugen besteld, omdat ik hier ergens las dat je ergens anders goedkoop geheugen kon kopen. Waar was dat ? Ik wil graag 2 of 4 gb geheugen, maar ga er natuurlijk niet die absurde prizen van apple voor betalen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |