bij de preferences selecteren om 'm in een extern quicktime venster te openen, dan kan je zelfs fullscreen kijken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:13 schreef Afunados het volgende:
[..]
Werkt inmiddels. Kan alleen het videoscherm niet vergroten, redelijk irritant..
Zwart ofquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik stap 's op het fietske naar de Mediamarkt voor een nieuwe iPod Classic.
Oeh, hendig.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
bij de preferences selecteren om 'm in een extern quicktime venster te openen, dan kan je zelfs fullscreen kijken.
Zilver 80 Gb. Mooi en lekker plat. Kostte 199 euro en de mijn oude is al nagenoeg verkocht voor 85 euro. Prima deal.quote:
Zie dat 't ene niet meer gaat kosten dan 't andere héquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nah...
Godskolere, ik hoop dat ik nog voldoende beltegoed op m'n telefoon heb, zit nu al 25 minuten aan de lijn met Apple omdat de medewerker niet weet hoe ik m'n geld terug krijg...
Ruilen tegen een iMok met bijbetaling ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
's Kijken hoe dat sobchakken bij V&A hier eigenlijk gaat
[TKA] iPod Video 60Gb Wit
Ruilen tegen een iPod 60 Gb?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
's Kijken hoe dat sobchakken bij V&A hier eigenlijk gaat
[TKA] iPod Video 60Gb Wit
Genoeg landen waar de tijd stilstaat hoor...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:06 schreef JoMo0 het volgende:
Dus je hebt 802.11g-wifi , 480Pen composiet aansluiting . We leven in 2008 hoor tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |