En niet alleen de schrijvers van Heroes...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:39 schreef Marc63 het volgende:
Ow... ik bedenk me net een speciale nieuwjaarswens voor Roosmarijn:
Dat de schrijvers van Heroes maar snel mogen stoppen met staken
Welke knuffel?? Het aapje is de mascotte van Rudy.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:38 schreef Broekie het volgende:
Wat heeft Domien toch met die knuffel?
Ja, maar tijdens haar programma is het altijd fijn vooruit blikken naar de volgende aflevering van Heroesquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:39 schreef Broekie het volgende:
[..]
En niet alleen de schrijvers van Heroes...
En vlak die Giel niet uit.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:41 schreef -Hans- het volgende:
Gaan ze alle 3FM jocks bellen![]()
Bel anders ff Rudy
Ja, ze had al gezegd pas ergens in 2008 te gaan stoppen.quote:
Weet ik, maar het leek wel alsof Hilversum even in het oosten des lands lagquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja, ze had al gezegd pas ergens in 2008 te gaan stoppen.
Jaaa Giel bellen, ook leukquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:42 schreef Sirolf het volgende:
En vlak die Giel niet uit.
En is Annemieke al gebeld trouwens (ik zat net toch even TV te kijken, véél live-optredens daar!)?
Of hij is bescheiden en cijfert zichzelf weg.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:44 schreef Broekie het volgende:
Óf Michiel kan niet tellen, of wij hebben net verkeerd begrepen dat Jessica ook in de studio zou zijn...
Jij ook!!!!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:52 schreef Maricha het volgende:
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!
Nee joh, Florent L.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:52 schreef -Hans- het volgende:
Paul R, toch???
Gelukkig nieuwjaarquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:52 schreef Maricha het volgende:
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!
Och, een huis of 10 verderop is nog wel zichtbaar hier. Een doorgaande weg aan de andere kant van de weilanden waar ik op uitkijk (ongeveer 1 km verderop) is echter compleet verdwenen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:01 schreef -Hans- het volgende:
Het zicht is hier minder dan 5 meter! zelfs het huis van de buren is totaal onzichtbaar geworden. Spooky
Nee, ik kan hier de andere hoek van de straat al niet meer zien, en da's dan dus maar 4 rijtjeshuizen verderop. 'k gok op een 20 tot 25 meter zicht.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, een huis of 10 verderop is nog wel zichtbaar hier. Een doorgaande weg aan de andere kant van de weilanden waar ik op uitkijk (ongeveer 1 km verderop) is echter compleet verdwenen.
Woon jij een beetje in het midden van Nederland of wat meer richting het Noorden? Zicht in het Noorden is zeer slecht.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, een huis of 10 verderop is nog wel zichtbaar hier. Een doorgaande weg aan de andere kant van de weilanden waar ik op uitkijk (ongeveer 1 km verderop) is echter compleet verdwenen.
Haarlemmermeer.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Woon jij een beetje in het midden van Nederland of wat meer richting het Noorden? Zicht in het Noorden is zeer slecht.
Roos en Michiel zijn zo 2007. Blijft leuk.
Sorry !quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Niet quoten voor ik edit joh!
Utrecht dus.
Niet jouw fout, ik dacht dat je mij quotte maar dat deed je helemaal niet...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry !![]()
Utrecht is zo te zien ook aardig dicht aan het trekken, aldus de KNMI.![]()
Die Alex.![]()
Arme Domien... die zal morgen echt een flinke kater hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |