Nee, dat dacht iedereen. Bell begon een bedrijf waardoor de telefoon bekend werd of zoiets...quote:Op maandag 31 december 2007 15:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, dat was toch Alexander Graham Bell?
Voornaam is goed. Ik wil alleen nog een achternaam. Als niemand het binnen 10 minuten raad geef ik je de punt.quote:Op maandag 31 december 2007 15:21 schreef JamesBrownie het volgende:
O nee, er was nog zo'n andere vent...
Die hadden ongeveer tegelijk hetzelfde bedacht, was dat niet een of andere Antonio?
Veel? Much, zoiets?
Nee klopt, veel mensen denken dat Alexander Bell de telefoon heeft uitgevonden terwijl dat niet klopt. Vroeger dacht ik ook altijd dat het Bell was, totdat ik in The Godfather 3 hoorde dat het Meucci wasquote:Op maandag 31 december 2007 15:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb het even opgegoogled en ik weet van dit gebied best het e.e.a. af, Maar ik had nog niet van hem gehoord
Bij de PTT zeiden ze dat het Bell was, maar dat er ongeveer tegelijkertijd een Antonio Meucci kennelijk (ik had echt Much in mijn hoofd) was die er ook een had uitgevonden, maar dat Bell erkend was als eerste telefoon uitvinder door min of meer iedereen, niet terecht dus...quote:Op maandag 31 december 2007 15:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee klopt, veel mensen denken dat Alexander Bell de telefoon heeft uitgevonden terwijl dat niet klopt. Vroeger dacht ik ook altijd dat het Bell was, totdat ik in The Godfather 3 hoorde dat het Meucci was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |