Maar wel van dat vreselijke zeilbootmeisje...quote:Op maandag 31 december 2007 12:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb niks gestemd van Queen
Ik snap niet dat mensen dit een kutnummer vindenquote:Op maandag 31 december 2007 12:43 schreef Norrage het volgende:
Ik snap echt niet wat 90% van fok in dit nummer ziet
Ik denk dat ik dat gevoel ook heb,maar af en toe moet je wat overdrijvenquote:Op maandag 31 december 2007 12:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Niet 't kutste nummer ooit gemaakt, maar behoorlijk overgewaardeerd.
quote:Op maandag 31 december 2007 12:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Niet 't kutste nummer ooit gemaakt, maar behoorlijk overgewaardeerd.
quote:Op maandag 31 december 2007 12:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat gevoel ook heb,maar af en toe moet je wat overdrijven
het is gewoon allemaal stomme muziek door elkaar heen gemixed en het lijkt een beetje op een stomme opera van een of andere primadonna.quote:Op maandag 31 december 2007 12:44 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dit een kutnummer vinden
Nee is juist vetquote:
Die in de verte alweer in aantocht is, zag ik.quote:Op maandag 31 december 2007 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar wel van dat vreselijke zeilbootmeisje...
Dit nu is dan wel weer goed. Maar dat gezanik met dat Mariachi-gebeurenquote:
Het is echt too much inderdaad dit nummer :/quote:Op maandag 31 december 2007 12:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Naar mijn idee wilden ze na The Miracle weer graag een soort ANATO/ATATR maken met epische nummers. En dit is mij iets te geforceerd geprobeerd.
Het hele nummerquote:Op maandag 31 december 2007 12:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dit nu is dan wel weer goed. Maar dat gezanik met dat Mariachi-gebeuren
Ik heb van mijn versterker begrepen dat ie dan even een plaspauze neemtquote:Op maandag 31 december 2007 12:46 schreef Jane het volgende:
[..]
Die in de verte alweer in aantocht is, zag ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |