Zodra een lampje kapot is, zal het resterede lampjes feller te branden. Het resterede lampje vindt dat niet grappig, zeker niet als die zijn beste tijd ook al gehad heeft. Resultaat: ook lampje twee geeft de geest.quote:Op maandag 31 december 2007 10:04 schreef Timmai het volgende:
Hallo,
Ik kwam er gisteravond achter dat mijn dimlichten aan beide kanten in een keer kapot zijn gegaan. Ik heb de zekeringen bekeken, en die zijn gewoon goed. Zouden het toch gewoon de lampjes kunnen zijn, dus dat het echt stom toeval is? Ik heb wel de oplader van m'n TomTom de hele dag in laten zitten, maar dat moet het ook niet zijn volgens mij?
Een expert wil verkopenquote:Op maandag 31 december 2007 10:30 schreef RealMadMan het volgende:
Waarom denk je dat een expert meestal zeg vervang ze te gelijk ?
Juist ze gaan er bijna te gelijk in dus kunnen ze ook samen kapot gaan
Jawel hoor. Bovendien kun je het altijd zien in de reflectie van de auto voor je bij het verkeerslicht.quote:Op maandag 31 december 2007 10:33 schreef mhr-zip het volgende:
Tegenwoordig geven die koplampen zoveel licht, dat je het niet merkt dat er 1 kapot is. Totdat die andere kapot gaat. En aangezien ze ongeveer dezelfde levensduur hebben, is dit binnen een aantal dagen/weken het geval.
Wanneer je 's nachts in onverlichte plattelandsgebieden rijdt kan je heel misschien de indruk krijgen dat je iets minder lichtopbrengst van je koplampen hebt.quote:Op maandag 31 december 2007 10:37 schreef SilentRimmer het volgende:
[..]
Jawel hoor. Bovendien kun je het altijd zien in de reflectie van de auto voor je bij het verkeerslicht.
Limburg hierquote:Op maandag 31 december 2007 10:44 schreef Liopleurodon het volgende:
[..]
Wanneer je 's nachts in onverlichte plattelandsgebieden rijdt kan je heel misschien de indruk krijgen dat je iets minder lichtopbrengst van je koplampen hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |