Flikker toch op, sneue brugsmurf. Lees het topic of hou je bekquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:28 schreef DANILXL het volgende:
je mag blij zijn dat je het deels terugkrijgt, ondankbare hond, moet je maar niet zo onzorgvuldig met je spullen omgaan
En dat heeft hij dus ookal niet gedaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:50 schreef DANILXL het volgende:
oh ik zie dat je bent gehackt,maja dat is alsnog een beetje onzorgvuldig als je bij dubieuze bedrijven betalingen hebt gedaan.
Doe dat ja.quote:ik weet alleen niet echt hoe de boel is gehackt, dus ik hou mn bek wel
Nog zo'n kneusquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:24 schreef TheSorrow het volgende:
Ga je lekker goed met je spullen om zegJe vraagt er gewoon om.
ja, zou toch fijn zijn als mensen echt daadwerkelijk zouden lezen. zal wel te maken hebben met die 'goede' lesmethodes van tegenwoordigquote:
Mwah, van de week heeft iemand anders aardig simpel mijn prive rekening geplunderd door alleen mijn rekening nummer, naam en plaatsnaam op te geven.quote:
Dat is helemaal niet knap. Met enkel de gegevens kun je online kopen wat je maar wil.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:21 schreef GGMM het volgende:
Ze hebben geld opgenomen zonder fisieke kaart, maar met enkel de gegevens? Knap.
Dat snap ik. In dit geval ging het over geld opnemen volgens de OP.quote:Op zondag 27 april 2008 12:47 schreef erikkll het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet knap. Met enkel de gegevens kun je online kopen wat je maar wil.
Zal ik jouw eens een tip geven ?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:29 schreef Leipo666 het volgende:
nou MasterCard heeft na 4,5 maand laten weten dat de transactie gedaan is met behulp van de 3 cijferige verificatiecode die achterop je pas staat (ja duh dat is nou eenmaal onderdeel van alle gegevens die je moet geven voor een betalingdie is dus samen met al mijn andere gevens onderschept)
maar dat betekent dus voor MasterCard dat het dan wel een legitieme transactie moet zijn geweest dus volgens hen kan ik fluiten naar mn geld![]()
volgende stap is een klachtenprocedure bij de SNS aangezien ik bij hen de overeenkomst voor de creditcard getekend heb, hopelijk helpt dat nog iets
dit zou dus betekenen dat ik maar maximaal 45 euro kwijt zou mogen zijn en niet de 286 euro die ik dus nu kwijt benquote:Voor misbruik door derden, gemaakt vóór de melding, is
de aansprakelijkheid van de kaarthouder in principe
beperkt tot ¤ 45 (vijfenveertig euro’s), indien sprake is
van misbruik waarbij gebruik van de Pincode niet is
vereist. Indien er sprake is van misbruik vóór melding,
waarbij gebruik van de Pincode wel is vereist, is de
aansprakelijkheid van de kaarthouder in principe
beperkt tot ¤ 150 (honderd en vijftig euro’s).
Dat een ander misbruik maakt van je gegevens? Ja, dat is je eigen schuld.quote:
mij hebben ze niks gemeld, ook niet toen er al meerdere transacties geweigerd waren omdat ik al over mijn limiet was gegaan....quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:06 schreef Ps2K het volgende:
Moet er niet aan denken dat dit bij mijn kaart gebeurt... ik heb op een kaart een limiet van 20.000,-![]()
Gelukkig bellen de heren mij als er verdachte transacties plaats vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |