Jij betaalt je rekeningen gewoonlijk met je creditcard?quote:Op maandag 31 december 2007 10:22 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
alleen duurt dat waarschijnlijk wel even. Tot die tijd moet ik maar wat spaargeld aanspreken om mijn rekeningen te kunnen betalen...
al mijn CC betalingen worden aan het einde van de maand in 1 keer van mijn betaalrekening gehaald (dus geen gespreide betaling). Het voordeel is dat mijn CC dan niet bij het BKR geregistreerd staat, het nadeel is dat ik als ik niet oppas ik niet genoeg geld overhou voor mijn vaste lasten en ik daardoor wellicht bij de BKR kan komen met een aantekening omdat bijvoorbeeld mijn hypotheek niet betaald kon worden.quote:Op maandag 31 december 2007 10:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij betaalt je rekeningen gewoonlijk met je creditcard?Of heb je geen gespreide betaling?
Zolang je je cc-betalingen altijd netjes op tijd voldoet, is registratie bij het BKR toch geen enkel probleem? Dan hangt er verder geen negatieve waardering aan ofzo.quote:Op maandag 31 december 2007 10:44 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
al mijn CC betalingen worden aan het einde van de maand in 1 keer van mijn betaalrekening gehaald (dus geen gespreide betaling). Het voordeel is dat mijn CC dan niet bij het BKR geregistreerd staat, het nadeel is dat ik als ik niet oppas ik niet genoeg geld overhou voor mijn vaste lasten en ik daardoor wellicht bij de BKR kan komen met een aantekening omdat bijvoorbeeld mijn hypotheek niet betaald kon worden.
gelukkig dat ik het dus vandaag zag en meteen geld over kon boeken van mijn spaar naar mijn betaalrekening, want begin januari komen er weer een aantal automatische incasso's voor zorgverzekering/GWL/etc.
Het is geen negatieve waardering maar gespreid betalen kan wel een probleem opleveren aangezien het als een doorlopend krediet wordt gezien. Zo staat het dan ook bij het BKR geregistreerdquote:Op maandag 31 december 2007 10:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zolang je je cc-betalingen altijd netjes op tijd voldoet, is registratie bij het BKR toch geen enkel probleem? Dan hangt er verder geen negatieve waardering aan ofzo.
Ja, dat truucje kun je dan makkelijk toepassen. Gaat weer nergens over.quote:Op maandag 31 december 2007 10:51 schreef wormwood het volgende:
[..]
Het is geen negatieve waardering maar gespreid betalen kan wel een probleem opleveren aangezien het als een doorlopend krediet wordt gezien. Zo staat het dan ook bij het BKR geregistreerd
Ik moest dat doorlopend krediet opzeggen om een hypotheek te kunnen krijgen. Maar als je dan je hypotheek hebt kun je gewoon weer gespreid gaan betalen...
Heeft degene wel goed gedaanquote:Op maandag 31 december 2007 11:01 schreef thedude0 het volgende:
sukkel, je weet toch dat je online alles met gestolen credit cards moet betalen, dan kom je zelf niet in de problemen zoals nu wel gebeurd is.
Inderdaad.quote:Op maandag 31 december 2007 10:02 schreef G3rtjuh het volgende:
Als je een aantijging doet, doe het dan wel aan de juiste groep.
Zoek het verschil tussen een hacker, een cracker en een script kiddie maar eens op.
quote:Op maandag 31 december 2007 12:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Inderdaad.
[ afbeelding ]
hacker
[ afbeelding ]
cracker
[ afbeelding ]
kittie
Een duidelijk verschil dunkt me.
*Fap*quote:
Het is hun geld.quote:Op maandag 31 december 2007 09:44 schreef Leipo666 het volgende:
de creditcard maatschappij is gelukkig wel behulpzaam, maar dan nog gaat het enkele dagen duren voordat ik mijn geld weer terug heb
Yup,quote:Op maandag 31 december 2007 12:35 schreef DANILXL het volgende:
En nog een gelukkig nieuwjaarmaar niet heus. Kut voor je, zo, voor het einde van het jaar. (deze zin is op verzoek van janetje)
Ah thanks, ik heb het gezien inderdaad! Even een domme vraag, maar die bestedingslimiet, is dat per maand ofzo? Ik vraag dit voor de zekerheid even, omdat mochten mijn creditcard gegevens eens misbruikt worden, ik de schade in ieder geval kan beperken doordat men dan niet meer kan incasseren dan het bestedingslimiet en ik de kaart dan snel kan blokkeren.quote:Op maandag 31 december 2007 12:58 schreef wormwood het volgende:
Als je internetbankiert met de postbank zou er ook een actueel overzicht van je credit card uitgaves op mijnpostbank.nl moeten staan.
Die bestedingslimiet is per maand. Dan wordt het automatisch geblokkeerd. Als je gegeven worden misbruikt moet je natuurlijk niet wachten tot je limiet is bereikt maar meteen aan de bel trekken bij de postbank.quote:Op maandag 31 december 2007 13:18 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ah thanks, ik heb het gezien inderdaad! Even een domme vraag, maar die bestedingslimiet, is dat per maand ofzo? Ik vraag dit voor de zekerheid even, omdat mochten mijn creditcard gegevens eens misbruikt worden, ik de schade in ieder geval kan beperken doordat men dan niet meer kan incasseren dan het bestedingslimiet en ik de kaart dan snel kan blokkeren.
Kut-username, kutpost. Ga toch fietsen man. Iedereen weet wat er bedoeld wordt.quote:Op maandag 31 december 2007 10:02 schreef G3rtjuh het volgende:
[..]
Als je een aantijging doet, doe het dan wel aan de juiste groep.
Zoek het verschil tussen een hacker, een cracker en een script kiddie maar eens op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |