abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55674869
quote:
Op maandag 31 december 2007 10:22 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

alleen duurt dat waarschijnlijk wel even. Tot die tijd moet ik maar wat spaargeld aanspreken om mijn rekeningen te kunnen betalen...
Jij betaalt je rekeningen gewoonlijk met je creditcard? Of heb je geen gespreide betaling?
pi_55674963
wat een kutreacties zeg, wat kan ie daar nou aan doen. zelfs als iemand je bankrekeningnummer weet kun je al frauderen als je wilt, het is gewoon geen waterdichtsysteem en mensen die kwaadwillen kunnen iedereen pakken als ze willen
succes iig
  maandag 31 december 2007 @ 10:39:06 #28
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_55675058
Wat ik me afvaag he ... stel je maakt zoiets dat iemand zijn rekening geplunderd wordt ... hoe kom jij dan aan dat geld ? want das toch easy te traceren > dus pakken ze je toch op ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_55675198
quote:
Op maandag 31 december 2007 10:31 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Jij betaalt je rekeningen gewoonlijk met je creditcard? Of heb je geen gespreide betaling?
al mijn CC betalingen worden aan het einde van de maand in 1 keer van mijn betaalrekening gehaald (dus geen gespreide betaling). Het voordeel is dat mijn CC dan niet bij het BKR geregistreerd staat, het nadeel is dat ik als ik niet oppas ik niet genoeg geld overhou voor mijn vaste lasten en ik daardoor wellicht bij de BKR kan komen met een aantekening omdat bijvoorbeeld mijn hypotheek niet betaald kon worden.

gelukkig dat ik het dus vandaag zag en meteen geld over kon boeken van mijn spaar naar mijn betaalrekening, want begin januari komen er weer een aantal automatische incasso's voor zorgverzekering/GWL/etc.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_55675287
quote:
Op maandag 31 december 2007 10:44 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

al mijn CC betalingen worden aan het einde van de maand in 1 keer van mijn betaalrekening gehaald (dus geen gespreide betaling). Het voordeel is dat mijn CC dan niet bij het BKR geregistreerd staat, het nadeel is dat ik als ik niet oppas ik niet genoeg geld overhou voor mijn vaste lasten en ik daardoor wellicht bij de BKR kan komen met een aantekening omdat bijvoorbeeld mijn hypotheek niet betaald kon worden.

gelukkig dat ik het dus vandaag zag en meteen geld over kon boeken van mijn spaar naar mijn betaalrekening, want begin januari komen er weer een aantal automatische incasso's voor zorgverzekering/GWL/etc.
Zolang je je cc-betalingen altijd netjes op tijd voldoet, is registratie bij het BKR toch geen enkel probleem? Dan hangt er verder geen negatieve waardering aan ofzo.

Maar wel lullig. Ik koop veel op internet maar het is mij gelukkig nog nooit overkomen.
pi_55675353
ik weet dat zaken zoals telecomproviders nogal makkelijk bij een geweigerde incasso meteen naar de BKR stappen voor een notering.

Ik heb geen idee hoe mijn hypotheekverstrekker er op zou reageren....
pi_55675356
quote:
Op maandag 31 december 2007 10:48 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Zolang je je cc-betalingen altijd netjes op tijd voldoet, is registratie bij het BKR toch geen enkel probleem? Dan hangt er verder geen negatieve waardering aan ofzo.
Het is geen negatieve waardering maar gespreid betalen kan wel een probleem opleveren aangezien het als een doorlopend krediet wordt gezien. Zo staat het dan ook bij het BKR geregistreerd
Ik moest dat doorlopend krediet opzeggen om een hypotheek te kunnen krijgen. Maar als je dan je hypotheek hebt kun je gewoon weer gespreid gaan betalen...
pi_55675567
quote:
Op maandag 31 december 2007 10:51 schreef wormwood het volgende:

[..]

Het is geen negatieve waardering maar gespreid betalen kan wel een probleem opleveren aangezien het als een doorlopend krediet wordt gezien. Zo staat het dan ook bij het BKR geregistreerd
Ik moest dat doorlopend krediet opzeggen om een hypotheek te kunnen krijgen. Maar als je dan je hypotheek hebt kun je gewoon weer gespreid gaan betalen...
Ja, dat truucje kun je dan makkelijk toepassen. Gaat weer nergens over.
pi_55675623
sukkel, je weet toch dat je online alles met gestolen credit cards moet betalen, dan kom je zelf niet in de problemen zoals nu wel gebeurd is.
pi_55675692
Reminds me of buying songs on MSNMusic with a banknumber

Je verzon die tijd gewoon een bankrekeningnummer en je kreeg nummers op iemand anders zn naam
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_55675711
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:01 schreef thedude0 het volgende:
sukkel, je weet toch dat je online alles met gestolen credit cards moet betalen, dan kom je zelf niet in de problemen zoals nu wel gebeurd is.
Heeft degene wel goed gedaan
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_55677690
quote:
Op maandag 31 december 2007 10:02 schreef G3rtjuh het volgende:
Als je een aantijging doet, doe het dan wel aan de juiste groep.

Zoek het verschil tussen een hacker, een cracker en een script kiddie maar eens op.
Inderdaad.

hacker

cracker

kittie

Een duidelijk verschil dunkt me.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 31 december 2007 @ 12:20:12 #38
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_55677918
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:13 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Inderdaad.

[ afbeelding ]

hacker

[ afbeelding ]

cracker

[ afbeelding ]

kittie

Een duidelijk verschil dunkt me.

Ik pies in mijn broekje
pi_55677973
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:20 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik pies in mijn broekje
*Fap*

Pics?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_55678423
quote:
Op maandag 31 december 2007 09:44 schreef Leipo666 het volgende:

de creditcard maatschappij is gelukkig wel behulpzaam, maar dan nog gaat het enkele dagen duren voordat ik mijn geld weer terug heb
Het is hun geld.
pi_55678457
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:20 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik pies in mijn broekje
Zou je 'm willen toesturen?
  maandag 31 december 2007 @ 12:35:00 #42
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55678462

En nog een gelukkig nieuwjaar maar niet heus. Kut voor je, zo, voor het einde van het jaar. (deze zin is op verzoek van janetje)
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55678674
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:35 schreef DANILXL het volgende:

En nog een gelukkig nieuwjaar maar niet heus. Kut voor je, zo, voor het einde van het jaar. (deze zin is op verzoek van janetje)
Yup,

en nu maar hopen dat ik voor mijn vakantie eind januari weer een nieuwe pas heb, want die heb ik nodig voor de tolwegen en de borg van het appartement..... Al met al is het gewoon heel verrot allemaal
pi_55679135
Dat is niet zo fijn, TS. Ik betaal zelf ook wel eens per credit card via internet (zoals bij bol.com) en ik ben dan toch altijd wat huiverig bij het idee dat iemand die gegevens weet te leechen. Hoe kun je actuele inzage krijgen in je credit card zaken (postbank gold card)?
pi_55679266
Als je internetbankiert met de postbank zou er ook een actueel overzicht van je credit card uitgaves op mijnpostbank.nl moeten staan.
pi_55679896
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:58 schreef wormwood het volgende:
Als je internetbankiert met de postbank zou er ook een actueel overzicht van je credit card uitgaves op mijnpostbank.nl moeten staan.
Ah thanks, ik heb het gezien inderdaad! Even een domme vraag, maar die bestedingslimiet, is dat per maand ofzo? Ik vraag dit voor de zekerheid even, omdat mochten mijn creditcard gegevens eens misbruikt worden, ik de schade in ieder geval kan beperken doordat men dan niet meer kan incasseren dan het bestedingslimiet en ik de kaart dan snel kan blokkeren.
pi_55680015
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:18 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ah thanks, ik heb het gezien inderdaad! Even een domme vraag, maar die bestedingslimiet, is dat per maand ofzo? Ik vraag dit voor de zekerheid even, omdat mochten mijn creditcard gegevens eens misbruikt worden, ik de schade in ieder geval kan beperken doordat men dan niet meer kan incasseren dan het bestedingslimiet en ik de kaart dan snel kan blokkeren.
Die bestedingslimiet is per maand. Dan wordt het automatisch geblokkeerd. Als je gegeven worden misbruikt moet je natuurlijk niet wachten tot je limiet is bereikt maar meteen aan de bel trekken bij de postbank.
  maandag 31 december 2007 @ 13:22:19 #49
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_55680021
quote:
Op maandag 31 december 2007 10:02 schreef G3rtjuh het volgende:

[..]

Als je een aantijging doet, doe het dan wel aan de juiste groep.

Zoek het verschil tussen een hacker, een cracker en een script kiddie maar eens op.
Kut-username, kutpost. Ga toch fietsen man. Iedereen weet wat er bedoeld wordt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_55680022
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:19 schreef henkway het volgende:
Credit Cards
Gratis uitgestelde betaling van 30 dagen en op je aankopen 90 dagen gratis verzekering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')