Hier in Enschede lijkt het vandaag wel oud&nieuwquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Je kan wel merken dat het gisteren kutweer was. Het is op moment een geknal van jewelste. Misschien nog wel meer dan gisteren...
koop pottenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:23 schreef Wessiej het volgende:
Zo, alvast als ik over een paar maanden naar België ga, wat is beter, 100k rol of 4000 hindoe rol?
hindoe nog nooit gehadquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja heb wel meer te besteden, dat was ook niet mijn vraag.
Als je naar Alpeco gaat: Chainthunders 500. Beter is er niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:23 schreef Wessiej het volgende:
Zo, alvast als ik over een paar maanden naar België ga, wat is beter, 100k rol of 4000 hindoe rol?
chainthunderquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:04 schreef navigator het volgende:
[..]
Als je naar Alpeco gaat: Chainthunders 500. Beter is er niet.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
denk dat ik voor 2009 maar even naar ZENA ga
En 2008 is maar net begonnenquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:55 schreef vuurwerklove het volgende:
Ik kijk al weer uit naar volgend jaar
Ik heb het eigenlijk juist andersom, ik heb nu zo iets van, ¤300,- de lucht in geschoten, was leuk. Maar ¤300,- is wel ongelooflijk veel geld voor een paar lichtjes in de lucht. Dit gevoel blijf ik houden tot ongeveer December, om vervolgens weer meer te kopen dan dit jaarquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja en ik heb er nu alweer zin in [afbeelding]
Inderdaad, nu heb ik ook weer een beetje het gevoel dat het weggegooid geld is.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:18 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk juist andersom, ik heb nu zo iets van, ¤300,- de lucht in geschoten, was leuk. Maar ¤300,- is wel ongelooflijk veel geld voor een paar lichtjes in de lucht. Dit gevoel blijf ik houden tot ongeveer December, om vervolgens weer meer te kopen dan dit jaar
doenquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:16 schreef vuurwerklove het volgende:
zit te denken om dit jaar meer potten te nemen
Was dat consumentenvuurwerk of spektakelvuurwerk?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:20 schreef MOD het volgende:
Zooooooooo dat was vettttttttt
Geen mist, geen wind, geen regen, veeeeel vuurwerk.
Dikke flowerbeds de lucht in zien gaan en een flink aantal shells, kometen en starmines afgeschotenUitendelijk 3 kwartier bezig geweest. Helaas is niet alles perfect gefilmd, maar gelukkig hebben we de foto's nog
Chrysanthemum Crackling van Alpeco:
[ afbeelding ]
2" Golden Chrysanthemum Comet
[ afbeelding ]
Aftermath![]()
[ afbeelding ]
mijn laatste van dit jaar ging te laagquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
idd.. zolang ze maar niet keihoog schiete
hoe dichter het bij mijn hoofd kwam met craclingquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:58 schreef SiGNe het volgende:
Da's juist mooi, hoe hoger hoe groter de ontploffing, dus als die ontploffing dan te laag uitvalt klinkt ie extra hard
Nicequote:Op donderdag 3 januari 2008 17:06 schreef Qunix het volgende:
En mijn vuurwerk filmpies:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Meer komen
Dat bedoel ik nou. In plaats van 15 Euro uit te geven aan een zogenaamde superpijl hebben we 15 Euro uitgegeven aan 400 sterretjes en een PVC buis; veel leuker dan zo'n stomme pijlquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:44 schreef Sheriam het volgende:
Ik had ook voor 80 cent vuurwerk -sterretjes! De enige waar ik aan doe. Zo'n grote pijl in de lucht is wel mooi maar ook in een paar seconden weer weg, deze doen 't lekker veel langer. Knallen hoeft voor mij helemaal niet, de buren hadden ruim genoeg om onze boze geesten ook te verjagen![]()
[ afbeelding ]
welke pijlen waren dat?quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:47 schreef Qunix het volgende:
En voorlopig de laatste:
[ link | afbeelding ]
Bij een Proline winkel gekocht. De pijlenpakket met nog een pakket voor 25 euro in de aanbieding.quote:
Het enige papiertje dat ik moest laten zien om die pot van Alpeco te kopen was een briefje van 20 euro.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Was dat consumentenvuurwerk of spektakelvuurwerk?
en als het spektakelvuurwerk is, hoe heb je dat kunnen kopen?
Ik ben die consumentenpotten een beetje zat, ik wil echt iets spectaculairs.
grote strijkers waren 50 cent per stuk, de grootste cake was 80 leva omgerekend rond de 40 euro. Dus ja, wel een stukje goedkoper dan in Nederland, helemaal ook omdat die cake 1,2 inch was en in Nl is het 0,80 inchquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:59 schreef MOD het volgende:
Zeg is dat vuurwerk in Bulgarije ook niet een stuk goedkoper? Ziet er wel aardig uit
De betutteling van de NL-bevolking dreigt extreme vormen aan te nemen, zo lijkt 't. Een eventueel vuurwerkverbod zal mij d'r overigens niet van weerhouden om in oktober-november weer te gaan vuurwerkshoppen in België. Sterker nog: wellicht gaan de Belgische vuurwerkshops -vooral nabij de grens- zeer goede zaken doen als in NL een vuurwerkverbod van kracht wordt.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:18 schreef MOD het volgende:
'Bijna helft voor vuurwerkverbod'
Ik wordt hier schijt en schijt ziek van. Alles verboden, niks meer legaal, alles in het belang van de mens, want eigen verantwoording hebben we niet meer. Na de paddo's en fietslampjes hebben we weer iets om over te zeiken. Jongens, als dit doorgedrukt wordt, ga ik emigreren![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |