quote:Op maandag 31 december 2007 09:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm ....
je hebt niet al mn topics gesloten ... gelukkig
haha ok danquote:Op maandag 31 december 2007 09:35 schreef BrandX het volgende:
en nu ga ik ff een bakkie doen met 2 pannekoeken als ontbijt
Dat klinkt niet verkeerd, net olliebollen gehad, ook geen verkeerd ontbijt hahahaquote:Op maandag 31 december 2007 09:35 schreef BrandX het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2007 09:35 schreef BrandX het volgende:
Goede morgen!quote:
Ik heb de foute top 111 van Q music er ook nog n's bij aanquote:Op maandag 31 december 2007 09:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen!
Kijk eens aan, weer iemand die niets te doen heeft op zijn werk,
bakkie koffie dan maar?
"Het verhaal" ?quote:Op maandag 31 december 2007 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
en waar is het verhaal in de op ???
Collega heeft ook de radio aangezet, echt bagger zegquote:Op maandag 31 december 2007 09:42 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik heb de foute top 111 van Q music er ook nog n's bij aanDe receptie vrouw vindt het zulke enige muziek
BOOM BOOM BOOM BOOMquote:
Ik volg je nu helemaal niet meer...quote:Op maandag 31 december 2007 09:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
BOOM BOOM BOOM BOOM
(jaja ook hier aan)
quote:Op maandag 31 december 2007 09:42 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik heb de foute top 111 van Q music er ook nog n's bij aanDe receptie vrouw vindt het zulke enige muziek
inderdaad, ik ga nu mn auto starten, en dan knoerhard aanquote:Op maandag 31 december 2007 09:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
toch is het wel vermakelijk om dat te horen als je bezig bent. Want of je het nou leuk vind of niet, 9 van de 10 zing je dus wel vaak gewoon helemaal mee
![]()
Nou idd ik zat net mee te boppen op "Ceeeeelebrate good times, COME ON!"quote:Op maandag 31 december 2007 09:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
toch is het wel vermakelijk om dat te horen als je bezig bent. Want of je het nou leuk vind of niet, 9 van de 10 zing je dus wel vaak gewoon helemaal mee
![]()
Wel een ander goed doel, station "x" om "y" tijd, als je dat nog gaat halen hahahahquote:Op maandag 31 december 2007 09:57 schreef lynda het volgende:
Zo ik ben er ook weer.. en wist eigenlijk toen mijn wekker om half 7 ging al van ik had niet moeten gaan.. er is hier werkelijk geen ene FUCK te doen
ALS ik dat inderdaad ga halen hehequote:Op maandag 31 december 2007 10:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel een ander goed doel, station "x" om "y" tijd, als je dat nog gaat halen hahahah
Buh bye now en een goeie jaarwisseling!quote:Op maandag 31 december 2007 09:58 schreef Crazy-M het volgende:
WOW
dat was de laatste phone.
PEOPLE
I AM GOING HOME
tot 18:00 geen internet !!!
kom thuis, en dan gelijk door naar scouting om oliebollen te verkopen
massolos iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |