Jezus jij hebt écht geen humor he?quote:Op maandag 31 december 2007 03:01 schreef Wexy het volgende:
[..]
juist niet anders had hij wel door gehoerd en gesloerd ook met dat nummer... duh
kan ik me voorstellen met dit nummerquote:Op maandag 31 december 2007 03:02 schreef qonmann het volgende:
Ben uitgegoogled
[ afbeelding ]
Veel plezier nog !
(en slaap ze later)
Je bedoeld Het Dorpquote:Op maandag 31 december 2007 03:02 schreef Wexy het volgende:
[ afbeelding ]
de cover van het tuinpad van mijn vader
klopt... en ben er trots opquote:
neequote:
Ben blij dat je het zelf inzietquote:
psquote:
Ja eigenlijk wel, maar heb zo weinig concerten in de planning dat het dan zo'n lege boel wordtquote:Op maandag 31 december 2007 03:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet jij je sig niet eens bijwerken?
Ja ik had hem al door maar dacht dat ik er meer gezeik mee zou krijgen als ik het nog snel zou veranderenquote:Op maandag 31 december 2007 03:05 schreef Wexy het volgende:
[..]
ps
bedoelt als werkwoord is met een t
voltooid deelwoord mag je met een d doen oke?
quote:Op maandag 31 december 2007 03:03 schreef MadMaster het volgende:
Herbert heeft wel meer mooie nummers gemaakt...
quote:Op maandag 31 december 2007 03:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoewel ik Soulwax er nog in moet zetten
trustequote:Op maandag 31 december 2007 03:07 schreef MaJo het volgende:
Lieve mensen, vond het erg gezellig maar ik ga toch maar eens mijn bedje opzoekenTot morgen allen en slaap lekker alvast
![]()
Dada...quote:Op maandag 31 december 2007 03:07 schreef MaJo het volgende:
Lieve mensen, vond het erg gezellig maar ik ga toch maar eens mijn bedje opzoekenTot morgen allen en slaap lekker alvast
![]()
Fanneke, je bent goed bezig...quote:Op maandag 31 december 2007 03:08 schreef fanneke het volgende:
Gimme All Your Lovin - ZZ Top
I got to have a shot of what you got is oh so sweet.
You got to make it hotlike a boomerang I need a repeat
.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |