Nee, het moet wel grappig blijven...quote:Op maandag 31 december 2007 00:06 schreef Ps2K het volgende:
Je vergeet nog het plee papier en de norit te verstoppen
of de wc zelfquote:Op maandag 31 december 2007 00:06 schreef Ps2K het volgende:
Je vergeet nog het plee papier en de norit te verstoppen
dan klopt er iets niet aan de OP...quote:Op maandag 31 december 2007 00:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee, het moet wel grappig blijven...
Niets zo grappig als mensen die zichzelf onderschijtenquote:Op maandag 31 december 2007 00:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee, het moet wel grappig blijven...
Heej das toevallig! Dat zei ik gister nog over je moeder...quote:Op maandag 31 december 2007 00:11 schreef Meddo het volgende:
[..]
dan klopt er iets niet aan de OP...
ja, dat hoorde ik al van je zus toen ik haar gisteren bezochtquote:Op maandag 31 december 2007 00:16 schreef beelz het volgende:
[..]
Heej das toevallig! Dat zei ik gister nog over je moeder...
Je moeder is je zusquote:Op maandag 31 december 2007 00:17 schreef Meddo het volgende:
[..]
ja, dat hoorde ik al van je zus toen ik haar gisteren bezocht
Hehehe ja, dat heb ik ook eens gedaan. Was ik bij een kameraad van me die 2 wc's heeft in huis. De normale plee was bezet dus ik ging in de badkamer naar de plee. NAdat ik klaar was met pissen pakte ik een grote handdoek en die legde ik over de plee heen. Toen ben ik naar beneden gegaan en zei ik dat de wc verstopt is.quote:Op maandag 31 december 2007 00:10 schreef PankPinther het volgende:
[..]
of de wc zelf
kan zowel letterlijk als figuurlijk
Ze is knap duur geworden hoorde ik laatst...quote:Op maandag 31 december 2007 00:17 schreef Meddo het volgende:
[..]
ja, dat hoorde ik al van je zus toen ik haar gisteren bezocht
geschijtenquote:Op maandag 31 december 2007 00:20 schreef MouzurX het volgende:
ik weet niet wat jullie allemaal in je prive-leven doen maar hou fok en je prive .......
gvd kan maar niet op dat woord komen ... zo *^*@# irritant dat ik telkens alles vergeet he
edit: hou fok en je prive-leven ge.....![]()
Gescheiden?quote:Op maandag 31 december 2007 00:20 schreef MouzurX het volgende:
ik weet niet wat jullie allemaal in je prive-leven doen maar hou fok en je prive .......
gvd kan maar niet op dat woord komen ... zo *^*@# irritant dat ik telkens alles vergeet he
edit: hou fok en je prive-leven ge.....![]()
gescheiden jaquote:
Als je zoveel blowt dat je zelfs vergeet dat je blowt moet je echt professionele hulp zoeken dude...quote:Op maandag 31 december 2007 00:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
gescheiden ja![]()
gvd.. heb ik wel vaker
moest telkens aan gesloten denken![]()
![]()
ik blow dus totaal niet oid![]()
zit toch iets verkeerd denk ik![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 00:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Als je zoveel blowt dat je zelfs vergeet dat je blowt moet je echt professionele hulp zoeken dude...
quote:Op maandag 31 december 2007 00:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehehe ja, dat heb ik ook eens gedaan. Was ik bij een kameraad van me die 2 wc's heeft in huis. De normale plee was bezet dus ik ging in de badkamer naar de plee. NAdat ik klaar was met pissen pakte ik een grote handdoek en die legde ik over de plee heen. Toen ben ik naar beneden gegaan en zei ik dat de wc verstopt is.
Of echt heel groot uitpakken:quote:Op maandag 31 december 2007 02:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ja leuk!![]()
Of iemands auto lenen en de remleidingen doorsnijden. Of bij de buren de plantjes verzorgen als ze op vakantie zijn en de gasleiding losschroeven.
Tof man!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |