Muntje valt nu, was dat kerstnummer 'Christmas Time'...quote:Op maandag 31 december 2007 00:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ja dat waren zij, eurohouse 2 unlimited kloon
Heel Kane bestaat uit nepperts...quote:Op maandag 31 december 2007 00:39 schreef Wexy het volgende:
euhm ff over de top2000 a gogo
heeft die dennis van leeuwen (gitaris van kane) echt zo'n gok?
lijkt net een neppert
quote:Op maandag 31 december 2007 00:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Muntje valt nu, was dat kerstnummer 'Christmas Time'...
neusquote:Op maandag 31 december 2007 00:40 schreef -skippybal- het volgende:
Gok?
Nee, het was een feestneus.quote:Op maandag 31 december 2007 00:39 schreef Wexy het volgende:
euhm ff over de top2000 a gogo
heeft die dennis van leeuwen (gitaris van kane) echt zo'n gok?
lijkt net een neppert
zn neus.... joh ik let normaal wel op mathijs maar ik zie nix door dennis' neus!!quote:Op maandag 31 december 2007 00:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heel Kane bestaat uit nepperts...
Nee hoor, doodnormaal woord.quote:Op maandag 31 december 2007 00:41 schreef Wexy het volgende:
is gok zo ongewoon???
Zitten 2 mannen aan de bar, zegt de ene met een grote neus tegen de ander: 'wat denk je, heeft een neuscorrectie zin?' zegt de ander 'tsja, t blijft een gok'quote:
ahahahhaha ja nou precies!!quote:Op maandag 31 december 2007 00:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zitten 2 mannen aan de bar, zegt de ene met een grote neus tegen de ander: 'wat denk je, heeft een neuscorrectie zin?' zegt de ander 'tsja, t blijft een gok'
Almost cut my nosequote:Op maandag 31 december 2007 00:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zitten 2 mannen aan de bar, zegt de ene met een grote neus tegen de ander: 'wat denk je, heeft een neuscorrectie zin?' zegt de ander 'tsja, t blijft een gok'
niet dat ik weet........... gokte je het of ervaarde je het?quote:Op maandag 31 december 2007 00:46 schreef MadMaster het volgende:
Fok! stort hier in, bij jullie ook?
hmm nee hier geen last vanquote:Op maandag 31 december 2007 00:46 schreef MadMaster het volgende:
Nee, hoe bedoel je?quote:Op maandag 31 december 2007 00:46 schreef MadMaster het volgende:
misschien heeft ie er een neus voorquote:Op maandag 31 december 2007 00:46 schreef Wexy het volgende:
[..]
niet dat ik weet........... gokte je het of ervaarde je het?
Ja . . .quote:Op maandag 31 december 2007 00:46 schreef MadMaster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |