Nee, hoe bedoel je?quote:Op maandag 31 december 2007 00:46 schreef MadMaster het volgende:
Fok! stort hier in, bij jullie ook?
misschien heeft ie er een neus voorquote:Op maandag 31 december 2007 00:46 schreef Wexy het volgende:
[..]
niet dat ik weet........... gokte je het of ervaarde je het?
Ja . . .quote:Op maandag 31 december 2007 00:46 schreef MadMaster het volgende:
Fok! stort hier in, bij jullie ook?
Als ik F5 of een reactie plaats, zit ik minstens een minuut naar alleen de header van een pagina te kijken voordat de rest getoond wordt...quote:
Beide van 2brothers. Eerst kwam There's a key uit en met kerst besloten ze het nummer nog wat verder uit te melken.quote:Op maandag 31 december 2007 00:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]das weer iets anders volgens mij
Ingetje zei al There's a Key, maar nu je t zegt is er volgens mij ook zo'n kerstliedje ja
iemand zei vorig uur dat t een bekend probleem was, dat t elk uur gebeurde.. zelf nog niets van gemerkt gelukkigquote:Op maandag 31 december 2007 00:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik F5 of een reactie plaats, zit ik minstens een minuut naar alleen de header van een pagina te kijken voordat de rest getoond wordt...
En nu gaat het weer als een speer...![]()
Kijk, daar hebben we wat aanquote:Op maandag 31 december 2007 00:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beide van 2brothers. Eerst kwam There's a key uit en met kerst besloten ze het nummer nog wat verder uit te melken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |