zn neus.... joh ik let normaal wel op mathijs maar ik zie nix door dennis' neus!!quote:Op maandag 31 december 2007 00:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heel Kane bestaat uit nepperts...
Nee hoor, doodnormaal woord.quote:Op maandag 31 december 2007 00:41 schreef Wexy het volgende:
is gok zo ongewoon???
Zitten 2 mannen aan de bar, zegt de ene met een grote neus tegen de ander: 'wat denk je, heeft een neuscorrectie zin?' zegt de ander 'tsja, t blijft een gok'quote:
ahahahhaha ja nou precies!!quote:Op maandag 31 december 2007 00:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zitten 2 mannen aan de bar, zegt de ene met een grote neus tegen de ander: 'wat denk je, heeft een neuscorrectie zin?' zegt de ander 'tsja, t blijft een gok'
Almost cut my nosequote:Op maandag 31 december 2007 00:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zitten 2 mannen aan de bar, zegt de ene met een grote neus tegen de ander: 'wat denk je, heeft een neuscorrectie zin?' zegt de ander 'tsja, t blijft een gok'
niet dat ik weet........... gokte je het of ervaarde je het?quote:Op maandag 31 december 2007 00:46 schreef MadMaster het volgende:
Fok! stort hier in, bij jullie ook?
hmm nee hier geen last vanquote:Op maandag 31 december 2007 00:46 schreef MadMaster het volgende:
Fok! stort hier in, bij jullie ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |