abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 maart 2008 @ 15:26:24 #276
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57696526
Wat verdrietig moblo. Heel veel sterkte!!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57696771
dankjullie :j

we hebben m net weggebracht naar het asiel.. waar ze hem samen met de andere overleden beestjes gaan cremeren

De mevrouw had nog even naar hem gekeken, en constateerde dat het een hartaanval geweest moest zijn: hij had op zijn tong gebeten... mijn arme pluizebolletje moet zo'n nare dood gehad hebben

Vanavond gelukkig lekker avondje uit .. dus even zinnen verzetten.. mn ogen zijn nu wel uitgedroogd denk ik

Ja doei.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 15:56:11 #278
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57697077
Wat naar
Heel veel sterkte!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_57698265
wat ontzettend verdrietig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57708403
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 15:39 schreef motorbloempje het volgende:

De mevrouw had nog even naar hem gekeken, en constateerde dat het een hartaanval geweest moest zijn: hij had op zijn tong gebeten... mijn arme pluizebolletje moet zo'n nare dood gehad hebben

Hopelijk heb je je ff lekker kunnen afreageren/afleiden vanavond
  zondag 30 maart 2008 @ 03:28:51 #281
141482 Q.
JurassiQ
pi_57709266
voor Moblo.
For great justice!
pi_57709356
wat Q zegt
pi_57710926
Wat is dit triest zeg. Je kan gelukkig zeggen dat je alles voor het katje gedaan hebt.
Maar waarschijnlijk zal ze vanaf het begin al wat onder de leden hebben gehad.

Sterkte.
  zondag 30 maart 2008 @ 19:11:56 #284
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_57720115
Be water my friend
pi_57721247
dankjullie nogmaal

het is zo leeg op de bank mn aandachtshoertje is gewoon wég
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 maart 2008 @ 20:41:08 #286
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57722229
Heb net het hele verhaal gelezen, wat naar dat hij nu, nu het eigenlijk allemaal wat beter ging, ineens dood is gegaan

Dikke knuf voor jullie!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57723254
Wat een naar verhaal zeg. Jullie hebben zo je best gedaan voor ze allebei en dan opeens is er eentje niet meer. Hoe gaat het nu met Cato? Mist hij zijn broertje?
Hopelijk wijst het onderzoek bij de DA niks ernstigs uit voor hem.

Sterkte!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_57733537
Verdomme, wat k*t zeg.

Heel veel sterke

Sushi, rust zacht.
  maandag 31 maart 2008 @ 11:40:55 #289
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_57733890
OMG wat erg !

Sterkte........
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_57738721
Wat ik me even afvraag, uit interesse, wat zei de dierenarts die avond ervoor, toen jij zo'n sterk gevoel had dat er iets mis was? Is hem toen ook niet iets opgevallen?
pi_57744799
hij is net twee weken geleden bij de dierenarts geweest, en was nog geen week van de antibiotica af.
Toen hij ineens zo slap werd was 't al vrijdagnacht bijna, 12 uur

Toen de mevrouw van het asiel vertelde dat hij een attaque had gehad, vermoedde ik dat hij eerder die avond er ook al een kleine had gehad, waardoor hij ineens zo slecht was, want een uur ervoor kwam hij nog op schoot springen en om aandacht vragen...
Ja doei.
pi_57745376
Ik bedoel het niet lullig, maar was de dierenambulance geen optie geweest, richting een weekenddierenarts?
pi_57745621
ja, ga me nóg meer schuldgevoel aan praten, fijn, dank je
Ja doei.
  maandag 31 maart 2008 @ 21:00:57 #294
141482 Q.
JurassiQ
pi_57745692
quote:
Op maandag 31 maart 2008 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik bedoel het niet lullig
Zo klinkt het wel.
For great justice!
pi_57745727
je doet nu net alsof ik een of andere ontaarde kattenliefhebber ben

weet je hoe kut ik me voel, hoe vaak ik vandaag al niet in huilen en bijna in huilen ben uitgebarsten toen ik een foto zag van 'm of als ik mensen vertelde dat hij dood was.

De afgelopen twee nachten lag ik alleen maar te denken "WAT ALS dit, WAT ALS dat, ..."

dank je.. ik zat net weer even op mn gemak na een peptalk vanavond van René..

[ Bericht 60% gewijzigd door motorbloempje op 31-03-2008 21:08:07 ]
Ja doei.
pi_57745887
quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
je doet nu net alsof ik een of andere ontaarde kattenliefhebber ben
Oh kom, ik vind het echt ontzettend naar van de kat, dat heb ik tegen je gezegd. Daar staat dit ontzettend los van.
Ik vraag me alleen oprecht af wat de beweegreden was om niet naar de DA te gaan als je wist dat er iets mis was. Een 'ik zocht er niets achter' of 'ik dacht dat het los zou lopen' is niet meer dan normaal, kan gewoon gebeuren. Ik vraag me alleen af hoe het zat, en ik vraag graag wat ik niet weet.
  Moderator maandag 31 maart 2008 @ 21:52:03 #297
155227 crew  Guppy
dus
pi_57747178
lieve moblo,

ten eerste had je denk ik weinig meer kunnen doen. als het attaques waren (zoals de vrouw van het asiel al vermoedde) had een dierenarts ook weinig meer kunnen doen. zeker als ie al een kleine had gehad...

ten tweede heeft het geen zin meer om er achteraf over na te denken. het is altijd kut en je gaat je altijd afvragen 'wat als ik...'. het is een vraag die je niet kan en hoeft te beantwoorden.

soms weet je gewoon wanneer het einde nadert. dan weet je dat je er niks meer aan kan doen, en dat een (dieren)arts ook geen zin meer heeft. zo'n moment heb je niet bewust, maar door dat onbewuste gevoel maak je op dat moment een beslissing.

voel je niet schuldig, dat is niet nodig.
jij was er op dat moment bij, en jij bent dus de enige die op dat moment de beslissing moest maken. ik weet hoe het voelt (been there, done that )
achteraf is het altijd makkelijk praten.

herinner je Sushi zoals ie was, ookal was het maar zo kort. je hebt m gegeven wat je kon, en jij weet zelf heel goed hoe leuk hij het ook bij je heeft gehad. je hebt m alles gegeven wat je kon
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 31 maart 2008 @ 22:20:27 #298
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_57747915
quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:09 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oh kom, ik vind het echt ontzettend naar van de kat, dat heb ik tegen je gezegd. Daar staat dit ontzettend los van.
Ik vraag me alleen oprecht af wat de beweegreden was om niet naar de DA te gaan als je wist dat er iets mis was. Een 'ik zocht er niets achter' of 'ik dacht dat het los zou lopen' is niet meer dan normaal, kan gewoon gebeuren. Ik vraag me alleen af hoe het zat, en ik vraag graag wat ik niet weet.
Ikke óók : waarom stel je van die rotvragen aan iemand die zich al rot genoeg voelt ? Stop je oprechtheid maar weg achter taktvol gedrag en vraag je maar in stilte af wat je * niet weet * . Nergens voor nodig om iemand die het toch al erg moeilijk heeft nog eens opnieuw van streek te maken om je zogenaamde nieuwsgierigheid te bevredigen.

mss niet aardig dat ik zo uithaal maar op mij komt het over als een misselijk soort van natrappen

Ze heeft enorm haar best gedaan voor dit katje maar soms gaat het gewoon fout ondanks alles. Dit diertje was gewoon niet in orde, punt ! Triest dat het ondanks alle goed zorgen toch niet goed afliep.

Gelukkig is er héél erg goed voor hem gezorgd en heeft hij een overvloed aan goede zorg en liefde gehad
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_58918826
even een schopje, dit topic

Inmiddels zijn we eraan gewend dat Sushi er niet meer is. We missen hem zeker nog wel, en we hebben een mooie foto uitgezocht die we binnenkort laten uitvergroten en die een mooie plekje in ons (nieuwe)huis gaat krijgen. (niet dat we nu al een woning hebben, maar hopen dat toch binnenkort wel te vinden

Reden van de schop is dat we aanstaande zondag ons nieuwe gezinslid op gaan halen in Maassluis

Op de dag dat Sushi is overleden, is er bij kennissen een nestje geboren van 2
En wij mogen aan een van deze katjes een thuis gaan bieden

Mag ik u voorstellen aan Kawa:

Deze foto was van toen hij een week of 5 oud was. Volgende week wordt hij 9 weken oud, en het verzoek kwam of we hem dan op willen halen... Nou ja, graag

We hebben 2 weken geleden al kennisgemaakt met de kleine, en wat een geweldig lief en vrij beestje is het toch! Hij huppelde lekker vrolijk rond, viel al in slaap op de schoot van René en ik hoop dat het met Cato net zo goed gaat klikken

Hiermee is het topic wel bijna vol, maar wilde niet een nieuwe openen, meteen
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 mei 2008 @ 14:05:12 #300
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58918946
Wat een moppie Fijn dat jullie een ander katje hebben gevonden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')