Zijn zus komt toch.Dus die zal toch wel weten hoe het mijn zijn ouders gaat.Villa vandaag schrijft weer zo raar.quote:Op maandag 31 december 2007 16:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Heeft iemand ooit aan Mike gevraagd of hij nog ouders broers en zussen heeft en zoja of hij er contact mee heeft?
Wist niet dat hij ook bezoek kreeg. Lees VV nooit.quote:Op maandag 31 december 2007 16:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zijn zus komt toch.Dus die zal toch wel weten hoe het mijn zijn ouders gaat.Villa vandaag schrijft weer zo raar.
Hij zei het gisteren.Zijn zus kwam en ze heeft drie kinderen.quote:Op maandag 31 december 2007 16:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wist niet dat hij ook bezoek kreeg. Lees VV nooit.
VV moet je sowieso niet lezen, klopt nooit maar in dit geval heel toevallig wel.quote:Op maandag 31 december 2007 16:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zijn zus komt toch.Dus die zal toch wel weten hoe het mijn zijn ouders gaat.Villa vandaag schrijft weer zo raar.
Brian ook een gastspeler geworden?quote:Op maandag 31 december 2007 16:18 schreef Guuskeee het volgende:
major change at degoudenkooi.nl
ipv van dat je altijd meteen die rotkop van brian te zien krijgt, is de 'standaard-millionair' huub geworden... wat is er aan de hand met deze wereld???
check zelf maar : http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
Hier kun je aan zien dat de REDACTIE meeleest, er waren behoorlijk wat klachten. Nu wisselen ze de foto's regelmatig af.quote:Op maandag 31 december 2007 16:18 schreef Guuskeee het volgende:
major change at degoudenkooi.nl
ipv van dat je altijd meteen die rotkop van brian te zien krijgt, is de 'standaard-millionair' huub geworden... wat is er aan de hand met deze wereld???
check zelf maar : http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
Ik heb van Mike begrepen dat hij morgen of overmorgen weer moet oprotten dus daar zal niks van komen.quote:Op maandag 31 december 2007 16:23 schreef agter het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met het rijbewijs van Mikey?
Ze hebben allemaal beloofd, ongeacht de stemming toen, dat Mikey zijn rijbewijs mocht halen op HUN kosten.
Zijn ze dat allemaal weer vergeten????
Palma komt nog uit de piraten-tijd. Daar had iedereen een schuilnaam,quote:Op maandag 31 december 2007 15:48 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Waarom noemt Jose zich eigenlijk Palma?
Als ik zeker wist dat wanneer Mikey het huis in zou mogen als miljonair als ie de 10.000 euro borg bij elkaar had zou ik 50 euro doneren en wat mij betreft mag ie winnen ook.quote:Op maandag 31 december 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb van Mike begrepen dat hij morgen of overmorgen weer moet oprotten dus daar zal niks van komen.
Ik zou het echt een grof schandaal vinden als ze hem zomaar op straat zouden schoppen ondanks alle gemaakte beloftes.
Ja.quote:Op maandag 31 december 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb van Mike begrepen dat hij morgen of overmorgen weer moet oprotten dus daar zal niks van komen.
Ik zou het echt een grof schandaal vinden als ze hem zomaar op straat zouden schoppen ondanks alle gemaakte beloftes.
Beetje late reactie, maar wilde deze even niet onthouden.quote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef droomkoningin het volgende:
wat moet een zwerver nou met een mobieltje? al z'n vrienden en familie bellen? een pizza bestellen? en waar moet ie zo'n ding opladen? ff stroom van een lantaarnpaal aftappen?
ze kunnen beter wat meer aandacht aan hem besteden en hem stimuleren een baan te zoeken ipv dingen kopen waar die man weinig aan heeft...
Ik ook, ben blij dat ik niet de enige benquote:Op maandag 31 december 2007 15:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben Lieke zo verschrikkelijk zat. Het is een vies achterbaks wijf. Vieze gore roddels verspreiden en intieme details delen met Jaap. Zelden zo'n nep wijf gezien.
Ik heb er spijt van dat ik 3 maanden in haar geloofd heb.
Het ziet er inderdaad weer niet uit, het lijken wel jurken uit de verkleeddoosquote:Op maandag 31 december 2007 16:29 schreef mootie het volgende:
Wat een heerlijk smakeloze jurken dragen ze weer...
Hij woog de laatste keer 63 of 64 kilo.quote:Op maandag 31 december 2007 16:35 schreef Marieke_B het volgende:
Huub weegt nog maar 69 kilo..
fluistert hij net tegen Lieke.
Gedaan is nu al 69%quote:Op maandag 31 december 2007 16:37 schreef Guuskeee het volgende:
HAHAHA de poll op tien.tv (http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html)
Selène tijdelijk weg...
Wat jammer! -------------------- 15%
Ze heeft groot gelijk! ---------- 18%
Laat 'r maar thuis blijven... -- 67%
![]()
![]()
iedereen snel gaan stemmen, misschien begrijpen ze iets achter (of leest zeurlene het en besluit niet meer terug te gaan)
Vind dat jij nu ook wel een tent aan hebt hoorquote:Op maandag 31 december 2007 16:29 schreef mootie het volgende:
Wat een heerlijk smakeloze jurken dragen ze weer...
Is dat niet een normaal gewicht voor zo'n klein mannetje als Huub?quote:Op maandag 31 december 2007 16:35 schreef Marieke_B het volgende:
61 kgquote:Op maandag 31 december 2007 16:35 schreef Marieke_B het volgende:
ik ook..maar nu staatie ineens op 68%!quote:
Haar hoorns zijn ook goed weggewerktquote:Op maandag 31 december 2007 16:50 schreef blomst het volgende:
Lieke is haar vleugels vergeten.
Dat had ik ookquote:Op maandag 31 december 2007 16:51 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik ook..maar nu staatie ineens op 68%!![]()
630 stemmen
bij mij op 70% met 781 stemmenquote:Op maandag 31 december 2007 16:51 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
630 stemmen
Huh dan is mijn stem er niet bij geteld.quote:Op maandag 31 december 2007 16:51 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
630 stemmen
Check!quote:Op maandag 31 december 2007 16:37 schreef Guuskeee het volgende:
HAHAHA de poll op tien.tv (http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html)
Selène tijdelijk weg...
Wat jammer! -------------------- 15%
Ze heeft groot gelijk! ---------- 18%
Laat 'r maar thuis blijven... -- 67%
![]()
![]()
iedereen snel gaan stemmen, misschien begrijpen ze iets achter (of leest zeurlene het en besluit niet meer terug te gaan)
Jij ook , tot in 2008.quote:Op maandag 31 december 2007 16:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga ook mijn galajurk aantrekken![]()
Iedereen een goede jaarwisseling, voorzichtig met vuuwerk en tot volgend jaar.
[ afbeelding ]
Hier ook. de 3 poezen zijn doodsbang , al de hele dag herrie.quote:Op maandag 31 december 2007 16:57 schreef mazaru het volgende:
Wat is het daar lekker rustig. Hier lijkt het wel oorlog met dat geknal.
Gaat iedereen weg? Of zijn er nog medefokkers die hier vanavond ook nog zijn?quote:Op maandag 31 december 2007 16:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga ook mijn galajurk aantrekken![]()
Iedereen een goede jaarwisseling, voorzichtig met vuuwerk en tot volgend jaar.
[ afbeelding ]
Ik ga nergens heenquote:Op maandag 31 december 2007 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat iedereen weg? Of zijn er nog medefokkers die hier vanavond ook nog zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |