Nou moe, Dilana zit er uit als een superlieverdquote:Op maandag 31 december 2007 00:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch wel tekenend, dat een hond hoger scoort als de gemiddelde bewoner. Ik ben ook fan van Dilana![]()
Truste Fok!![]()
![]()
Damnquote:Op maandag 31 december 2007 00:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe vaak wast Aman haar voeten?
Als jij dat fijn vind dan gun ik het je.quote:Op maandag 31 december 2007 00:19 schreef Desii het volgende:
[..]
en ik mag hem wel... dus laat hem nog maar ff blijven
lekker hoor, zo een vers bedje...quote:Op maandag 31 december 2007 00:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze net het bed heeft verschoond
slaap zacht, ruudquote:Op maandag 31 december 2007 00:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch wel tekenend, dat een hond hoger scoort als de gemiddelde bewoner. Ik ben ook fan van Dilana![]()
Truste Fok!![]()
![]()
Haar anus kan ze een stuk makkelijker ontspannen dan haar keelquote:Op maandag 31 december 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is haar anus vast aan het ontspannen.
Ja, begreep ik ook inmiddelsquote:Op maandag 31 december 2007 00:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Haar anus kan ze een stuk makkelijker ontspannen dan haar keel
Ze maakt zich zorgen over haar keel. Ze kreeg een spray met verdovingsspul zodat de camera soepel haar keel in kon glijden.
Toen wilde ze haar amandelen er niet uit, maar nu wil ze het wel!
Nooitquote:Op maandag 31 december 2007 00:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe vaak wast Aman haar voeten?
Mwah.. liggend verdienen... rijk zal ze er niet van wordenquote:Op maandag 31 december 2007 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Erg He ! en nog slapend/liggend rijk worden
Ware liefde is voor Amanda af en toe in elkaar gerost te worden...................quote:Op maandag 31 december 2007 00:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Je ziet Brain nooit uit zichzelf Amanda vastpakken of aanhalen.
Dat arme kind denkt, dat dit ware liefde is...
Inderdaad, toen mijn hond zo grijs werd was hij toch al bijna 12.............quote:Op maandag 31 december 2007 00:51 schreef kissa het volgende:
[..]
Ach gos![]()
Deze hond is bejaard, geen drie jaar oud.
Turkse honden zien er altijd ouder uit als dat ze zijnquote:Op maandag 31 december 2007 00:51 schreef kissa het volgende:
[..]
Ach gos![]()
Deze hond is bejaard, geen drie jaar oud.
Hier nog 1quote:Op maandag 31 december 2007 00:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Truste Fok!![]()
![]()
Ohquote:Op maandag 31 december 2007 00:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Turkse honden zien er altijd ouder uit als dat ze zijn
Mijn Hollandse Herder wordt nu, op 6-jarige leeftijd al grijs.quote:Op maandag 31 december 2007 00:52 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Inderdaad, toen mijn hond zo grijs werd was hij toch al bijna 12.............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |