Die afspraak heb ik gemaakt bij aankoop van de keuken en is geschreven op koopcontractje. KK (had de baas na sluitingstijd) sputterde eerst even, maar voor mij was het geen deal als ik gelijk betalen moest. En toen was het ineens prima. Betalen wel bij levering (hebben mobiel pinapparaat), dus niet pas na montage (die jongens zijn van weer een ander bedrijf en doen niks met de centen).quote:Op zondag 17 februari 2008 22:33 schreef Blackviper het volgende:
Hoe heb je kenbaar gemaakt dat je pas wou betalen bij levering? Want je krijgt zoveel dagen voor levering een brief of je wilt betalen (zover ben ik nog niet). Maar deze heb je simpelweg genegeerd en niet betaald of heb je de keuken kampioen gebeld en gezegd datze het krijgen als de keuken staat?
Nee helemaal niet. Ook al heb je getekend voor 100% vooruitbetalen (wat bij de Keuken Kampioen inderdaad op de bon staat); dat kunnen ze je niet verplichten. Ze zijn zelfs in strijd met hun eigen (CBW) voorwaarden. Daarin wordt gesteld dat NIET MEER DAN 15% gevraagd mag worden. En dan is er nog Burger Wetboek 7, artikel 26, sub 2 dat stelt dat een winkelier NOOIT meer dan 50% mag vragen; en de rest bij aflverering.quote:Ja daar ben ik nu dus mooi te laat mee Kan natuurlijk alleen het beste er van gaan hopen.
En jij ben zeker zo's zielig verkopertje van DMG?quote:Op zondag 7 september 2008 22:55 schreef scorpion325 het volgende:
DMG is de grootste koopt ook groot in is dus goedkoper dan zo een zielig eenmanszaakje.
Wacht ff... jij hebt besloten dat mensen de keukenmarkt verpesten? Waarmee? Door niet bij DMG te kopen? Dus de keukenmarkt is DMG? Mij staat heel erg bij dat JUIST DMG strooit met kortingen en gratis producten en weet ik veel wat.quote:Op zondag 7 september 2008 22:55 schreef scorpion325 het volgende:
Ik zie mensen hier die moeilijk doen over dit en dat, maar mensen zoals jullie verpesten de keuken markt. Geef je een klant geen korting dan word er gesuggereerd dat jij geen korting geeft en de buurman maar liefst 50 % op apparatuur. Terwijl jij ook al korting hebt gegeven maar de klant ziet het niet omdat je hen een netto prijs laat zien, dus gaan ze erom vragen. Vervolgens een reactie op het feit dat je geen keuken moet kopen bij keuken kampioen mandemakers en keuken concurrent zeg ik de DMG is de grootste koopt ook groot in is dus goedkoper dan zo een zielig eenmanszaakje. Betreft service die eenmanszaak heeft vervolgens maar een of twee monteurs die monteren en als ze tijd over hebben service doen, terwijl DMG elke regio 5 a 6 service monteurs ter beschikking heeft elke dag gespecialiseerd in service. even een indruk van de opleveringen bij dmg 85 procent gaat bij plaatsing foutloos, de overige 10 procent word binnen vijf werkdagen opgeleverd 100 % en de andere 5 procent is binnen 10 werkdagen na plaatsing helemaal 100%.
En mensen die beweren dat ze pas na plaatsing willen betalen of een x bedrag willen achterhouden en willen betalen na oplevering, als die nou 2000 euro achterhouden en de service is 3500 euro dan kan dmg dus zeggen hou die 2000 euro maar wij maken het niet in orde. Moreel Moraal van het verhaal is dat een groot concern als dmg niet staat te wachten op slechte reclame daar mond tot mond reclame het beste is. Veel mensen vergeten er ook bij te vermelden dat ze geen cent hoefen aantebetalen.
pardon??? met een offerte aankomen waar 25000 euro op staat, en zonder dat ik nog maar 1 woord heb gezegd mag ik hem al voor 17500 hebben, maar dan moet ik wel nu tekenen!!! laat me niet lachen zeg. 2 weken later gaat de telefoon of ik de keuken niet voor 15000 wil hebben en dan maak ik ook nog kans op een fantastische caravan! daar heb ik wat aan zekerquote:Op zondag 7 september 2008 22:55 schreef scorpion325 het volgende:
Vervolgens een reactie op het feit dat je geen keuken moet kopen bij keuken kampioen mandemakers en keuken concurrent zeg ik de DMG is de grootste koopt ook groot in is dus goedkoper dan zo een zielig eenmanszaakje.
Grapenmaker..quote:Op zondag 7 september 2008 22:55 schreef scorpion325 het volgende:
Ik zie mensen hier die moeilijk doen over dit en dat, maar mensen zoals jullie verpesten de keuken markt. Geef je een klant geen korting dan word er gesuggereerd dat jij geen korting geeft en de buurman maar liefst 50 % op apparatuur. Terwijl jij ook al korting hebt gegeven maar de klant ziet het niet omdat je hen een netto prijs laat zien, dus gaan ze erom vragen. Vervolgens een reactie op het feit dat je geen keuken moet kopen bij keuken kampioen mandemakers en keuken concurrent zeg ik de DMG is de grootste koopt ook groot in is dus goedkoper dan zo een zielig eenmanszaakje. Betreft service die eenmanszaak heeft vervolgens maar een of twee monteurs die monteren en als ze tijd over hebben service doen, terwijl DMG elke regio 5 a 6 service monteurs ter beschikking heeft elke dag gespecialiseerd in service. even een indruk van de opleveringen bij dmg 85 procent gaat bij plaatsing foutloos, de overige 10 procent word binnen vijf werkdagen opgeleverd 100 % en de andere 5 procent is binnen 10 werkdagen na plaatsing helemaal 100%.
En mensen die beweren dat ze pas na plaatsing willen betalen of een x bedrag willen achterhouden en willen betalen na oplevering, als die nou 2000 euro achterhouden en de service is 3500 euro dan kan dmg dus zeggen hou die 2000 euro maar wij maken het niet in orde. Moreel van het verhaal is dat een groot concern als dmg niet staat te wachten op slechte reclame daar mond tot mond reclame het beste is. Veel mensen vergeten er ook bij te vermelden dat ze geen cent hoefen aantebetalen.
Duitslandquote:Op zondag 12 oktober 2008 01:08 schreef HarryP het volgende:
Vandaag ook aangeschoven bij een keukenboer.
Voor ik vertrok had ik goede hoop dat ik vandaag alle keukenboeren van de woningboulevard wel zou hebben gehad en de aankomende 2 weekenden nog 2 klusters van keukenboeren.
Nou dat viel dus tegen.. 1.5 gehad, een volledige offerte bij Bruynzeel. Nog minimaal 3 extra offertes te gaan voor dat een beslissing wordt genomen.
Tips zijn welkom....
Ik heb wel alle keukenboeren van het meubelplein gehad en ben uiteindelijk aanbeland bij een zelfstandige zaak in een durp. De prijs lag meteen lager, de service is briljant. We hadden vorige week een probleem met de keukenschouw (te lezen in mijn verhuisklustopic) waardoor het ameublement niet meer zou passen, maar de keuken staat al klaar. De keukenmonteur stond de volgende werkdag op de stoep om mee te denken naar een oplossing, die zonder meerprijs is gevonden. Geweldig. Woensdag wordt het ding geplaatst, ik zal mijn ervaringen dan delenquote:Op zondag 12 oktober 2008 01:08 schreef HarryP het volgende:
Vandaag ook aangeschoven bij een keukenboer.
Voor ik vertrok had ik goede hoop dat ik vandaag alle keukenboeren van de woningboulevard wel zou hebben gehad en de aankomende 2 weekenden nog 2 klusters van keukenboeren.
Nou dat viel dus tegen.. 1.5 gehad, een volledige offerte bij Bruynzeel. Nog minimaal 3 extra offertes te gaan voor dat een beslissing wordt genomen.
Tips zijn welkom....
Ben je wellicht een paar euro goedkoper uit maar als er iets niet klopt kan je wel communiceren met een zaak 200km verderop ipv. ff naar de keukenzaak bij je in de stad/dorp te gaan vragen hoe het opgelost gaat worden. Gezien het feit dat een keuken die in 1 keer goedgeleverd en geplaatst wordt, vrij zeldzaam is, is die afstand rete irritant. Al helemaal als ze niet in 1 keer smooth meewerken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |